ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 35

واسه این که پسر کونی یعنی فری خان هم به اندازه کافی حال کرده باشه باهاش ور رفتم و کونشو به اندازه کافی لمس کردم تا این که دیگه نشد که تاب بیارم ولی از اونجایی که تصمیم داشتم آب کیرمو نثار کون فری جون بکنم چند ضربه پشت سر همو به سوراخ کونش وارد کردم تا این که حس کردم آب کیرم بازم داره خالی میشه .. چه حالی می داد بهم . اون لحظه که آدم داره حال می کنه و آبش توی کون خالی میشه دلش می خواد چشاشو ببنده یا اونو باز و بسته اش کنه و نهایت حالو ببره ... وقتی آخرین قطره آبو توی کون فری خالی کردم اون همین جور کونشو به طرف عقب می مالید تا حال بیشتری با کیر من کرده باشه . -اووووووهههههه شیدا جووووون . اووووووففففف باشه .. کیرت همونجا باشه .. با این که کیر من شل شده بود ولی اونو به زور همون داخل نگه داشتم . سفت و سخت خودمو به کون فری چسبونده بودم تا بتونم همون کاری رو بکنم که اون می خواد .دستمو به کیر فری می مالیدم -آخخخخخخخ شیدا اگه بدونی این کارو می کنی چقدر هوسم زیاد میشه . دلم می خواد دوباره کونمو یکنی .. -فری کیرت که شق کرده  بلنده .. دوست نداره فرو بره توی کون شیدا جونش ؟/؟ -نمی دونم فقط دلم می خواد دوباره کون بدم حال کنم .. یه دستی  روی سوراخ کونم کشیدم حس کردم که خیلی هوس کیر رو دار ه و می خواد که باهاش ور رفته شه -فری جون حالا دیگه نوبت توست .. کون سفید فری خیلی ناز و خواستنی بود . من نمی دونم چرا خیلی از مردا با همجنس بازی مخالفن . احساس اونا رو که نمی دونم .ولی  کون دادن هم یه حس قشنگی رو در من به وجود می آورد . یک حس امنیت .. نسبت به کسی که به اون کون می دادم . .و از کون کردن هم احساس قدرت می کردم . حالا دلم می خواست برم زیر کیر فری .. این فری مثل کیر نخورده ها و کیر ندیده ها ول کنم نبود . اومد به سمت من . کیرمو گرفت توی دهنش و اونو قدر اونو ساک زد که تا شیره آخری رو که توی آلت من مونده بود همه رو کشید و خورد . عجب اشتهایی داشت این پسر . از کون دادن سیر نمی شد از کیر خوردن هم سیر مونی نداشت .. خلاصه نوبت من بود که قمبل کنم . کیرم شل شده بود ولی اون کیرشو به سوراخ کونم چسبوند و با یه فشار قسمتی از کیرشو فرستاد توی کونم . با سینه های نیمه سفتم ور می رفت . سرمو به طرفش بر گردوندم . لبامو گذاشتم رو لباش . در همین حال اون با کیرم بازی می کرد و اونو بیشتر تحریک می کرد . هیجان من زیاد تر شده بود .. فقط دوست داشتم کون بدم . حس می کردم کیرم اشباع شده و اون لذتی رو که می تونست برده . حالا کون من کیر فری رو می خواست اون دستاشو می خواست که باهاش ور بره . لمسش کنه . یه پهلو دراز کشیدم و فری اومد پشتم قرار گرفت . کیرشو دوباره فرو کرد توی کونم . می خواست یه حال اساسی به من بده . این بار دور سوراخ کون من  و سر و یه چند میلی اون داخلشو چرب کرد و از نو کیرشو کرد توی کون من . -فری چقدر مزه میده . خیلی حال داره . خیلی کون دادن کیف داره پسر . بی خود نیست که تو همش داری کون میدی و حال می کنی پسر . -حالا کجاشو دیدی . اون یه دستشو گذاشته بود روی سینه هام و با این چرب و چیلی کردن سوراخ کونم حالا کیرشو راحت تر می کرد توی کونم و اون داخل حرکت می داد . -فری با حال دلم می خواد یه خیلی منو بکنی . کف دستشو روی کیر من می گردوند . چه احساس خوشی ! دلم می خواست همچنان غرق در این لذت باشم و تا ساعتها هم ادامه داشته باشه . نزدیک بود با این دستمالی کردنهاش خوابم ببره .. فری با این که یک پسر کونی و گی و همجنس باز بود از عهده کون کردن هم به خوبی بر میومد . چقدر آروم شده بودم . خیلی خوشم میومد و لذت می بردم . می خواستم . کیر اونو می خواستم و نوازش و مالشهای اونو . چه لحظه های خوب و شیرینی بود . پشت گردن و زیر گوش و گونه ها مو می بوسید . حس می کردم تمام بدنمو آماده کرده . کارش واقعا درست بود . هیچوقت همچین حالتی نشده بودم . دوست داشتم تمام بدنمو بکنه. همه جامو بخوره و بلیسه . تمام بدنم نیاز داشت . ولی بیشترین لذتی که می بردم حس دو تا کیر بود . یک کیر که رفته بود توی کونم و با حرکتای اون لذت می بردم و کیر بعدی کیر خودم بود که با دستمالی های فری لذتم به طرز عجیبی رفته بود بالا . .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

1 نظرات:

ایرانی گفت...

با سلام خدمت دوستان داستانهای شیدای شی میل و هر جایی رو که مال امشب بود زود تر منتشر کردم و به علت مشکلاتی که گفتم نرسیدم و می دونم که نمی رسم داستانهای تک قسمتی و زن نامرئی رو آماده کنم چون می دونم که در خونه و در کنار نت نیستم به امید آن که تا چهار پنج روز آینده شرایط بهتر شه . شما هم کمی به درس و مشقاتون برسین . با درود : ایرانی

 

ابزار وبمستر