ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هر کی به هر کی 197

آنی جون من خواهر خوشگل من .. دوستت دارم دوستت دارم . چقدر نازشده بود . تر و تازه و دست نخورده ای که فقط توسط من دست خورده بود . حس کردم که این جوری به من خیلی حال میده . خیلی مزه میده . آنی انی قول بده فقط به همین فکر کنی . فقط به خودم و تو .. فقط به داداشت .. -آره من فقط به همین فکر می کنم . اگه قرار بود فکر دیگه ای داشته باشم که تا حالا صد تا کفن پوسونده بودم . -خواهرم چرا از این فکرا می کنی . تو که می دونی من خیلی دوستت دارم . از این فکرا نکن -حالا تو بیا منو بکن و از این حرفا نزن . بوی آنی منو مست مستم کرده بود . داشتم دیوونه می شدم ..وقتی لباس خوابشو از سرش در آوردم ولبای غنچه ای و داغشو به لبای خودم چسبوندم حس کردم نمی تونم خیلی سخته که لبمو از رو لباش بر دارم . ..زیبا ترین افسونگر دنیا جادوم کرده بود . به این فکر می کردم که اگه اون یک دختر غریبه بود شاید اونو به عنوان آشنا ترین برای خودم عقدش می کردم .. آخ که چقدردلم می خواست همسرم مثل اون باشه .آنیتا کیرمو بین پاهاش قفل کرده بود . دستمو گذاشته بودم دور کمراون سوتینشو باز کردم . برلی چند ثانیه ای سینه هاشو نگاه کردم . لبامو گذاشتم رو اون سینه ها و خیلی آروم میکشون زدم . اصلا دلم نمیومد که خیلی  سفت و سخت و با فشار میکشون بزنم . نمی خواستم به این زودی از فرم بیفته . -داداش عیبی نداره محکم تر بخورش من دردم نمیاد .. -ولی من حیفم میاد .. -اووووخخخخخخ چه حیفی این لحظه ها برای اینه که هر دومون لذت ببریم اگه امروز لذت نبریم پس کی لذت ببریم . کی از لحظه های خوش زندگیمون استفاده کنیم .. درش بیار آریا .  دستم به شورتت نمی رسه . وگرنه خودم برات درش می آوردم . می خوام اون کیر خوشگلتو ببینم . همون تپلی رو که ناز داره به ما سر بزنه . افاده ها داره .. آنی فداش .. شورتمو که پایین کشیدم آنی اونو ازم گرفت و اونو فرو برد توی دهنش .. -نههههههه آنی آنی خواهر عزیزم واسه چی داری این کارو می کنی .. -اگه بدونی وقتی شورتتو میذارم توی دهنم چه حالی به من میده !فکر می کنم که دارم کیرتو می خورم . ساکش می زنم . چقدر هر شب خوابشو ببینم منتظرش باشم .. اینو گفت و دوباره به جویدن و خوردن با لذت شورتم ادامه داد .. دستمو به طرف دهنش رسونده شورتو آروم آروم از دهنش خارج کردم .. وسط بدنمو گرفتم به سمت سر و صورتش . کیرمو چسبوندم به لبش .. تا فهمید می خوام چیکار کنم لباشو باز کرد و کیرمو قاپید -نههههههههه آنی آنی چقدر با هوس و هیجان می خوریش . دو تا کف دستشو دور قسمتی از کیرم که بیرون از دهنش قرار داشت حلقه کرد و اونو می گردوند . با این کارش حس کردم  تمام بدنم آب شده داره می ریزه توی دهن آنی .. حس کردم که اگه نخوام آبمو خالی کنم توی دهن آنی خوشگله خودم به خودم ظلم کردم .. فشار عجیبی بهم میومد .. خواهرم قسمتای بیشتری ا ز کیرمو فرو کرد توی دهنش .. و بازم با دو تا دستاش اون قسمتایی رو که بیرون قرار داشت می مالید . اونم حس کرده بود که من نیاز شدیدی دارم که هر چی که دارم توی دهنش خالی کنم . آنی خیلی نرم کیرمو میک می زد . این چند وقتی خوب متوجه شده بود که چه جوری می تونه منو به بهترین حال و حالت خود در ساک زدن برسونه که بتونم لذت زیادی ببرم . با میک زدنهای نرمش در هر جهش خیلی آبمو می کشید ولی می دونستم این جوری که از نظر غذایی به خودم رسیده بودم فعلا کم نمی آوردم . هوسمو وقتی زیاد تر می کرد که با عشق و لذت و هیجان هر چی رو که توی دهنش خالی می شد می خورد . فدای خواهر گلم بشم .. می دونستم که باید یه کاری کنم که اون دیگه این جور افسرده و ناراحت نباشه . کف دستم  دوباره روی کسش فعال شده بود . هنوز شورتشو کاملا پایین نکشیده بودم . ولی دیگه باید این کارو می کردم .. -داداش  لامپو خاموش نمی کنی ؟/؟ -اگه بگم می خوام خواهر ناز و خوشگل و خوشگل ترین دختر دنیا رو وقتی که زیر کیر منه ببینمش و از دیدنش لذت ببرم حرف بدیه ؟/؟ -اووووووهههههه داداشی من تسلیم تو و خواسته هاتم . اگه تو این جوری دوست داری منم لذت می برم . شورتشو هم پایین کشیدم .  چقدر ناز بود کس ناز و کوچولوش .. خیس خیس و کاملا روغنی و چسبناک . اول یه زبون روش کشیدم و بعد حس کردم که با میک زدن بهتر می تونم ارضاش کنم ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر