ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماجراهای مامان زبل 77

شریف اولش کاری کرده بود که احترام کونشو به طرف من بگیره و در یک حالت قمبلی باشه ..-جووووووووون احترام . چی درست کردی .. کون عجب کونی ! .. اندام چه اندامی ! فکر می کنم رسیده باشم به دروازه های بهشت . احترام کمی خجالت می کشید . اخلاقشو می دونستم و اتفاقا خودشم همین موضوع رو بر زبون آورد . -شریف جان این جوری که حرف می زنی من یه جوری میشم -اووووووخخخخخخخ احترام جون بگو چه جوری میشی ؟/؟ -نمی دونم هم خوشم میاد هم سختمه . حس می کنم نمی تونم تحمل کنم . شریف کف دستشو محکم می زد به کون احترام و می گفت واقعا عجب چیزی داری این مخصوص کیر منه - وای من بمیرم . این حرفا چیه -عزیزم . عشق من . من و تو الان زن و شوهریم . وقتی قانون این قدر راحت راه من و تو رو برای زن و شوهر شدن باز کرده پس من خیلی راحت هم می تونم راه تو روباز کنم .. خیلی خوشم میاد زن برای شوهرش ناز می کنه . احترام بد جوری به خودش می پیچید .. یه لحظه شریف روشو به طرف من که در حاشیه در بودم بر گردوند . با اشاره دست حالیش کردم که کلید برقو بزنه بالا .. دو سه بار اشاره زدم تا دو زاریش افتاد . -شریف چرا لامپو روشن کردی . من احساس نا امنی می کنم . انگاری آرامش ندارم . نمی تونم وظایف زناشویی خودمو انجام بدم . -احترام جان . همسر خوب و با ایمانم . تو مگه هنوز باور نداری که من و تو زن و شوهر شدیم ؟/؟ میگن صیغه از عقد بالا تره .. پیوند خیلی محکمیه . حالا ما بر داشت غلط داریم هنوز در جامعه ما جا نیفتاده عده ای به تو هین  میگن که ترویج فحشاست . الان من و شما سه سوته صیغه هم شدیم و داریم  از وجود هم لذت می بریم .. من دارم از کس و کونت لذت می برم و تو هم داری با کیر من حال می کنی . خیلی مزه میده . پس این جور ی نباید فرار کنی . در شرع مقدس ما در حین آمیزش و هم بستری زن و شوهر باید معاشقه کنند ...... شریف عجب چیزایی می گفت ..احترام رو هم به سمتی کشونده بود که نتونه متوجه من شه .. اوخ اوخ عجب چیزی .. فکر نمی کردم احترام بتونه کیر شریف رو توی دهنش تحمل کنه . اون قدیما که هر دو مون مجرد بودیم یه بار بین ما در این مورد صحبتی پیش اومده بود اون همش از این می گفت که اگه ازدواج کنه  چندشش میشه از ساک زدن .. خیلی هم بد سکس بود . نمی تونستم خوب صورت و اون حالت نگاهشو ببینم . اگرم خودمو به طرف جلو می کشیدم ممکن بود منو ببینه و خیلی بد شه . خلاصه همینو فقط می دیدم که دستشو گذاشته دور کیر شریف و اونو تو ی دهنش می گردونه . طرز ساک زدن و حرکات دهن احترام نشون می داد که در این زمینه هنوز آما توره و باید چند تا کیر در همین مایه ها نوش جون کنه تا یواش یواش آب بندی شه ... -ساک بزن احترام . حال کن . کیر شریف اصل و اور جیناله . بخور نوش جونت که با این پسر با ایمانی که داری فکر نکنم دیگه از این موقعیت ها گیرت بیاد .. دست شریف رفته بود پشت سر احترام و اونو به شدت به کیرش فشار می داد . دهن احترام رو مث کس می گایید .از اطراف دهن احترام آب کیر شریفو می دیدم که چه جوری در حال ریزشه ... شریف با انگشتاش اون آبو به طرف دهن احترام بر گردوند . بازش کن . نوش جون کن . خاصیت داره . اینو که بخوری زمستون دیگه آنفلونزا نمی گیری . خیلی ویتامین داره .  حرکات زن نشون می داد که داره به زور منی شریفو می خوره اونی که تا حالا از ساک زدن چندشش میومد حالا کار به جایی رسیده بود که مجبور شده بود آب شریفو بخورده . ولی این بار مرد اونو به طرف خودش بر گردوند تا یه حالی هم به طرفش داده باشه .. -نهههههه شریف .. آقا شریف اونجامو نخور من سختمه . اگه تمیز نباشه چی ؟/؟ -خانوم این که اگه مورچه بذاری روش سر می خوره میفته پایین . کریم صورت اصلاح کرده شو گذاشت روی کس احترام .. -ببین اصلا اذیت نکرده . هر دو تا شون نرمن . لبه های واژن درشت احترامو گرفت و اونا رو به دو طرف بازشون کرد و زبونشو روی کس می کشید . . صدای احترام اوج گرفته بود .. -شریف من نمی تونم جلو خودمو بگیرم . -عیبی نداره احترام جان . تو که خودت یک پا مجتهد و متدینی . در هنگام عملیات این امر اجتناب نا پذیره .. -من ایمانو چیکارش کنم . اون اگه متوجه شه مادرش امر خیر کرده .. -خانوم شما از خدای ایمان هراس ندارید از ایمان می ترسید ؟/؟ .. دستمو فوری گذاشتم جلو دهنم تا صدای خنده بی اختیار من به گوش احترام نرسه ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر