ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

امشب عیسی را می بینم


سال نو آمده است . سالی نو برای تو برادرم ! برای تو خواهرم . نمی دانم چرا به آن نو می گویند . شاید امشب در آسمان نوری دیگر باشد . شاید زمین رختی دیگر بر تن کرده باشد . دلها همه شاد است . امشب دلم برای تو می تپد . برای تو که امشب را نو می دانی . امشب را دوست می دارم . چون تو را دوست می دارم . بر روی ماه تو بوسه می زنم .. گویی که بر روی ماه بوسه می زنم .آری  هر سال چند سال نو داریم .. اما انسان و انسانیت فقط یکیست . قلب من برای توست که نو می شود .. برای تو که به تو بگویم که دوستت می دارم . سال نو آمده است .. دلها همه شادند . بیایید بر غمها بخندیم . بیایید با هم مهربان باشیم . بیایید شریک شادی آنانی گردیم که امشب را نو می دانند .. یقین دارم  آنان هم شریک شادی ما خواهند شد . چقدر چهره های خندان را دوست می دارم . چقدر شادیها را دوست می دارم .. چقدر تو را دوست می دارم ! امشب خورشید به انتظار نشسته است . گویی که آسمان آبستن فرزند دیگریست . امشب مرگ می رود زندگی می آید ..امشب در خانه دل من غوغاست . امشب در آسمان پایکوبی هاست .. امشب در میان ماه و پس در میان ما, چهره ماه گونه عیسی مسیح را می بینم .. امشب خدا را می بینم .. امشب نوردلها را می بینم . امشب جنبش عشق را می بینم ..مهر و صفا را لبخند وفا را می بینم . امشب با تو از خدا می گویم . امشب با خدا از تو می گویم .. خورشید در انتظار درخششی دیگر است . امشب حرارتی دیگر می بینم . خداوندا دلهای ما را پاک و تهی از کینه و خود خواهی گردان . بگذار وقتی برادرم را در آغوش می گیرم احساس کنم که خود را در آغوش گرفته ام . بگذار با دلهای شاد در کنار دلهای پاک و چهره های خندان بخندم . بگذار بر سر غمها فریاد کشم امشب دست از سرم بردارید ! بگذارید دمی شاد باشم .. از زندان شما آزاد باشم . امشب چشمان من همه جا را زیبا می بیند .. قلب من همه را مهربان می بیند آخر امشب او به زمین خدا می آید ..آخر امشب عیسی اینجاست .. مگر می توان لبخند زیبایش را دید و اشک شوق از دیدگان جاری نساخت ؟!مگر می توان چهره پاک و نورانیش را دیدو به سوی او ندوید ؟!مگر می توان قامت رعنایش را دید و دامان پر مهرش چنگ نزد ؟! امشب عیسی را می بینم .. همان که او را می بینم گوییا که روحی پاک در من دمیده شده است .. آمده است تا به امت خدا بگوید هر ان شب و هرشب که دلهایتان پر از عشق و مهر و محبت باشد آن شب شبی نو خواهد بود .. امشب عیسی اینجاست .. با من است و با شماست .. با خود است و با خداست .. هرشب که امت خود را مهربان ببیند اینجا خواهد بود . گلستان وجودش خواهد آمد و دنیایی از گل نثار ما و شما خواهد کرد خداپرستان ! عیدتان مبارک !. ..............بهتره حس کنم که امشب هوا آفتابیه . همه چی سر جای خودشه . زندگی قشنگه . فردا خیلی قشنگ تر ازامروزه . نمی دونم امشب چه خبره .. امشب آفتاب از کدوم طرف در میاد که بهش میگن سال نو .. ولی کاش آدما واسه این به دنیا میومدن که همیشه شاد باشن . آدما شادی رو دوست دارن . اگه می بینی گاهی از تنهایی میگن گاهی دوست دارن که پنجه های غم رو رو شونه هاشون و حلقه ها شو دور کمرشون حس کنن واسه اینه که فکر می کنن شادیها ازشون فرار می کنه . امشب انگار همه چی می خواد واسه مسیحیان عزیز نو شه .. امشب عیسی مسیح  در میان ماست . میاد و با ما سال نو رو جشن می گیره . عیسی مسیح  فرستاده خدا رسول محبت و مهربونی ها میاد تا دست لطف و محبتشو بر سر آدمای این دنیا بکشه .. عیسی همه رو دوست داره . فکر کنم منو هم دوست داشته باشه .. عیسی مسیح اونایی رو که دوستش ندارن دوست داره چه برسه به منی که دوستش دارم .. به من ظاهرا مسلمونی که پیرو اونم . چون عیسی پیرو خداست . از آسمان خدامیاد تا شبو در کنار زمینیان سرکنه . چه شب قشنگی .. من ستاره ها رو می بینم که یکی یکی در میان . انگاری اونا هم امشب احساس تنهایی نمی کنن . ستاره ها نمی تونن همدیگه رو بغل بزنن . ولی حس می کنن که تنها نیستن . امشب اونا یه مهمون عزیزو در کنار خودشون دارن . مهمونی که از کنارشون رد میشه تا بیاد به زمین خدا و پیام عشق و دوستی رو بازم برای اهل زمین بخونه . بگه که هیچ چیز مثل عشق زیبا نیست . هیچ چیز مثل دوست داشتن آدما رو به زندگی پای بند نمی کنه . میاد تا بگه اگه زندگی معنای جدایی رو میده مرگ به معنای پیوند بین انسانهاست .به شرطی که پاک و خدایی باشی .  اما باید که دوست داشت محبت کرد .. باید که قربانی عشق شد . جنگ نفرت انگیز است . پیام عیسی پیام امید است . پیام عیسی پیام کاشتن بذر محبت در دلهای پاک است .. این که پسران شیطان را از خود دور سازیم ..این که یکدیگر را دوست بداریم و بدی را با خوبی پاسخ گوییم تا لذت نیکی و نیک بودن را آشکار سازیم . هر آن شب که دلهایمان از کینه ها تهی گردید هر آن شب که عیسی مسیح و خدای عیسی مسیح از ما خشنود گردید آن شب شبی نو خواهد بود . شبی که دلهامان را از تیرگی ها خواهد شست . شبی که ما را به معراج خواهد برد تا با عیسی مسیح همسفر زمان و زمین گردیم . آن روز که دست دوستی ها را بفشاریم و به جای گلوله های خون ریز گل های سرخ محبت نثار یکدیگر سازیم زمین چون دلهای ما نو خواهد شد . نو خواهد شد تا همچنا ن بر روی آن تخم نیکی ها بپاشیم .. امشب شب سال نوست . امشب شبیست که  ستارگان هم صدای بوسه ها را می شنوند . امشب غمها آواز نمی خوانند . امشب شیطان می گرید .. آخر صدای عشق به گوش می رسد . امشب شیطان می گرید آخر امشب عیسی روح الله می خندد .چه شب زیباییست امشب . امشب آتش دودی ندارد آب چون آینه است . گویی که بردلها زنگاری ننشسته است . امشب آسمان خدا نورانیست ..امشب فریاد ها سکوت شده اند تا با سکوت خود عشق را فریاد بزنیم . امشب نه من منم و نه تو , تو .. امشب همه ماییم . همه ما ... امشب همه ماییم یکدل و یک صدا .. امشب همه با هم به سوی خدا می رویم .. به سوی چشمه نور به سوی زندگی , به سوی بندگی , امشب خود خواهی ها را خود بینی ها را به شب تیره می سپاریم تا در سپیده دمان با خورشید پاک درروزی نو تولدی دیگر بیابیم . امشب همه با هم در انتظار سحری نو می نشینیم . .. تا سحر سحر(جادوی سحر) ما را به معراج عشق برساند . آن جا که عیسای پاک عیسای مهربان نویدش را داد. به پاخیزید ای عاشقان عشق ! ای راهیان سرزمین خدا ! عیسی با شماست ..خدای عیسی با شماست . به پا خیزید ای حامیان صلح و دوستی ! ای پیروان عیسی !با جنگ بجنگید و صلح و آرامش را به سرزمین خدا به سرزمین خلفای خدا بازگردانید .. .پایان ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر