ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 24

 -مهران عزیزم .. عزیزم .. بکش بیرون اونو یواش یواش و آروم آروم بکنش توش .. اووووفففف اوخخخخ ووووووییییی مدام جیغ و داد می کردم . کاری که جنده ها هم این کارو نمی کنن هم این که خوشم میومد و حال می کردم و هم این که پیاز داغشو زیاد می کردم . -مهران تا منو ار ضام نکردی تا بازم سر حالم نکردی ولت نمی کنم بهت اجازه نمیدم که توی کونم آب بریزی . اشتباه کنی تحریمت می کنم . خایه هاش جفت کرده بود . خوشم میومد با این پسرک این جوری حال می کردم چه مزه ای داشت . آخ که چقدر کون دادن کیف داره . کونمو قمبل کرده سرمو خم کردم تا از زیر یه چیزایی رو ببینم و حالشو ببرم . می تونستم کیر رو ببینم ولی مگه می شد کون خودمو ببینم . اصلا امکانش نبود . حتی در اون لحظه خیلی دلم می خواست یه آینه در دست می گرفتم اونو میذاشتم زیر پام تا سوراخ کونمو ببینم و باهاش حال کنم . با اون حرکات کیری که میره توی کونم و سوراخشو باز و بسته می شه کلی حال کنم . کف دستشو گذاشته بود روی کسم و اونو به خوبی می مالید .. -نههههههه پسسسسسسر چقدر خوششششم میادش .. چقدر حال میدی . تو اصلا این کاره بودی و ما نمی دونستیم شیطون بلا ؟/؟ -نه آتنا تو اولین مورد من هستی .. -نههههه نگو من باورم نمیشه . تو برای من اولی هستی .  این ناز و عشوه هام و این که  این اولین باره که دارم کون میدم اونو به هیجان آورده بود و مدام حرفای عاشقونه می زد . فکر می کرد با این حرفا خیلی تحریک میشم و  از حرفای عاشقونه و عاطفی خیلی خوشم میاد . دیگه نمی دونست هر کیری که یک سرویس حداقل دو سرویس بره توی کونم دل منو می زنه و باز هوس یک کیر دیگه رو می کنم . این که می گفت اولین باره که داره یه کونو میگاد من حرفشو باور کردم . واسه این که اون حرفمو باور کرده بود که من  گفته بودم اولین باریه که یک کیری رفته توی کونم .. چون واقعا کس خل بود هر پسر دیگه اهل فن کون بازی بود می فهمید که این سوراخی نیست که آکبند باشه . هر چند هنوزم در اول کون دادن و در بعضی حالتها دردزیادی رو متحمل می شدم ولی اون حلقه های کون و طرز ورود کیر توی کون نشون می داد که این کون و این سوراخ دست خورده هست . دو سه مورد دیگه بود که به پسرا همچین حرفی رو زده بودم اونا با موشکافی و بر رسی تشخیص داده بودند که من کونی هستم . لعنتی ها دوست داشتم کله شونو بکنم ولی این یکی کس خل خودمونی بود .. کف دستش همچنان زیر کسم کار می کرد و دست بر دارم نبود . -آخخخخخخ نهههههههه عزیزم عزیزم بکن . بکن ادامه بده ولم نکن مهران . چه انگشتای جادویی داری تو .  کسسسم کسسسسمو به هیجان آوردی .. با این حرفام حرکت دستش روی کسمو زیاد تر کرده بود و امونم نمی داد . یه دستشو هم گذاشته بود روی سینه ام . از هر طرفی فشارو زیاد کرده بود .. آخخخخخخ یه چیزی داشت ازم می ریخت .. همین طور ادامه داشت . همراه با این ریزش یه حرکات موجی شکلی هم روی کسم در حال شکل گیری بود . لذت تمومی نداشت . -آههههههه نههههههه ولم نکن ولم نکن تا نگفتم حق نداری توی کونم آب بریزی .. اونم اطاعت پذیرانه ولم نمی کرد .. -حالا می تونی می تونی هر کاری که دلت می خواد با هام انجام بدی . فقط نشون بده کونمو دوست داری ازش لذت می بری .. . دوباره دو تا برش کونمو به دو طرف بازشون کرد . با چند حرکت ملایم و متوسط که کیرشو تا نصفه فرو می کرد توی کونم و می کشید بیرون یه لحظه حرکت منی داغ داغ مهرانو توی کونم حس کردم . .. -اوووووفففففف آتنا عشق من دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم فدای اون کون تنگت .. فدات شم .. -پسر چقدر تو آب داری . هر چی می ریزی بازم داری . خالی نشی ؟/؟ یه وقتی نمیری بیفته گردن من ؟/؟ -عیبی نداره . بذار زیر کون تو بمیرم .. توی دلم گفتم ای بابا نکنه این کس خل راستی راستی عاشق ما شده باشه . من سر نوشت چند تن از دوستانو دیده بودم و متوجه شده بودم که مزخرف تر از این عاشق شدن خود عاشق شدنه و همون حال کردن از همه چی بهتره . حالا که پسرا می خوان از هر بوته ای گلی بچینن و برن ما دخترا که مثل گل می مونیم چرا خودمونو هر بار جای یک گل جا نزنیم و دوباره نریم سر جای خودمون که هر بار یکی ما رو بچینه و ما هم بگیم عشق من تو اولین مورد منی ؟ ولی خوب معمولا من سعی می کردم با اونایی حال کنم که اهل حال باشن و دنبال وابستگی و دلبستگی نباشن .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر