ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 36

-اووووووووهههههه فری فری .. بمال .. هم کیرمو بمال هم فرو کن توی کونم و بکشش بیرون . بکن منو .. خوب بزنش .. دوستت دارم .. دوستت  دارم .. حرکت کیر فری توی کون من با یه چسبندگی خاصی بود که بهم لذت می داد . دست  اون روی کیر منم خیلی هیجان زده و حشریم کرده بود و حس قشنگ کون دادن هم باعث شد که به اندازه دو سه پرش دیگه از آبم توی دستش خالی شه و اونم همون لحظه آب کیرشو توی کونم خالی کرد .. خیلی بهم مزه داد و چسبید . خیلی حال کردم . دیگه از این خوشمزه تر و با حال تر نمی شد . لحظات شیرین سکس و هوسو در خونه فروغ اینا سپری کرده و تقریبا دیگه دستگیرم شده بود که لاله چه اطلاعاتی داره . با همه این حال کردنها دلم بود پیش عشق من گل من .. دوست و خواهر من لاله . چقدر دوستش داشتم و عاشقش بودم و هنوزم دلم نمی خواست که اونو از خودم رنجونده باشم . واقعا دلم نمی خواست . بازم رفتم خونه اونا .. خونه لاله قشنگ . آدم اگه واقعیتها رو بدونه خیلی راحت تر می تونه با هاش کنار بیاد با اون استرس های ناشی از حوادثی که اتفاق افتاده ولی اگه ندونه چی به چیه همش در این اضطرابه که واقعا چی می خواد بشه و شرایط چیه . حالا من می دونستم که لاله در چه وضعیتی قرار داره . واقعا شرمنده مرامش شده بودم . رفیق من .. دوست من همه چیز من .. کسی که از بچگی با هم بزرگ شدیم و جسم و روحمون متعلق به هم شد . ولی نه ..  من در حقش خیلی کم لطفی کردم .. اگه ار تباط  من با هوتن و فری رو نشه به حساب نامردی گذاشت این که من با هاش رو راست نبودم یک نقطه ضعف حساب می شد . لاله  طبق معمول زیبا و آراسته شده بود .  -شیدا امشب دیگه باید بتر کونیم -ما همیشه در حال ترکوندن هستیم .. -ولی تا اونجایی که  می دونم  هیچوقت دوست خوبی برات نبودم شیدا . هیچوقت نتونستم اون جوری که تو دوست داری ارضات کنم . هیچوقت  نتونستم اون لذتی رو که می خوای بهت بدم . -این حرفو نزن لاله من همیشه ازت بهترین لذت رو بردم . هیچوقت ازت ناراضی نبودم . همیشه بهترین حسو به من می دادی . عشق می دادی . من حتی اون لحظاتی رو که از تو بودم به تو فکر می کردم .. لاله  لبخندی تحویلم داد که خودم فهمیدم مزخرف گفتم . یعنی دروغ نمی گفتم ولی جاش نبود که این حرفو در این موقعیت بزنم . چه طور می تونستم به فکرش باشم که نیاز ها و خواسته هاش برام اهمیت نداشت . و این که می خواست هوتن رو آدمش کنه . -شیدا چقدر ناز شدی تو امشب .. قبلا هم ناز بودی ولی حس می کنم خیلی آماده ای . اون شورت خیلی فانتزی که پام کرده بودم قسمتی از کیرمنو مشخص کرده بود .-لاله دلم نمیاد پیرهن خوشرنگ  چرمی تو رو از تنت در آرم . به رنگ صورتی براق پیراهنی تنش کرده بود که ظاهرا دو تیکه به نظر می رسید لی ولی یکسره بود و از قسمت دامن به پایین هم زیپ داشت اون زیپو کشیدم و آروم آروم لختش کردم  . -اوووووخخخخخخخ لاله .. همه جات امشب سرخ سرخه .. من اون کونتو بخورم . این بوی چی میده ؟! عجب کرم خوشبو و عطر و ادکلن ملایم و هوس انگیزی به خودت زدی . -همش برای توست شیدا که خوشت بیاد .  -لذت می برم حال می کنم . از این بهتر نمیشه . دوستت دارم . عزیزم عشق من .لاله رو غرق بوسه های داغ خودم کرده بودم .  -لاله عزیزم هر وقت می خورمت حس می کنم تازه ای . -من مال توام مال تو شیدا .. بخورشششش .. همه جا مو .. نشون بده که شیدای منی -پس قرار بود مال کی باشم ؟/؟ من مال توام . مال تو عشق من . عزیز من گل من .. دوستت دارم . می دونستم چی میگه . اون با خودش و در درون خودش در گیر بود از این که واقعا شکیبایی به خرج داده بود و نخواسته بود که اون تابویی رو که بین ما قرار داره بشکنه .. لاله قشنگ و دوست داشتنی من چقدر هوامو داشت . منو خوابوند و اومد دهنشو گذاشت روی کیر من . می خواست که  به من حال بده . یه جوری که بهترین زنا به بهترین مردا حال میدن . ولی من مرد نبودم یک شی میل بودم و اون عشق خودش به منو می خواست به نوعی نشون بده . -دوستت دارم . دوستت دارم می میرم برات ..لاله فداتم .. لاله در حال ساک زدن کیرم بود . اون فقط می خواست که من به اوج حال کردن برسم . کیرم حسابی سفت شده بود . تصور یک کیر مردونه رو داشتم . چقدر از این کار ش خوشم اومده بود . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر