ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس23

اوخ مهران جون بخورش بخورش .. اووووخخخخخ ببین چقدر گنده و آبداره ؟/؟ این از هموناییه که همه پسرا آرزوشونو دارن . دوستش دارن و می خوانش .. اون طوری غرق لیس زدن کونم و ملچ ملوچ دادن بود که اصلا توجهی نداشت به این که من دارم چی میگم .. غرق هوس شده بودم . نمی دونم چرا هر بار که یه کیری می خواست بره توی کونم و با مقعد و داخل سوراخ کونم تماس داشته باشه فکر می کردم که بار اولمه یه هیجان خاصی بهم می داد . می خواستم تصور کنم اون حالتی رو که کیر داره توی کونم حرکت می کنه و میره جلو میاد عقب اون حالتایی که از تماس کیر با کون در من ایجاد میشه رو حسش کنم . پاهامو بر گردوندم عقب . می خواستم با کیر مهران بازیش بدم . یه تستی بگیرم از اون کیری که تا لحظاتی دیگه می خواد وارد کونم بشه . ولی اون طوری به هیجان اومده بود که خودشو روی تخت می مالوند و فقط داشت کونمو می خورد لیسش می زد . زبونشو می کشید اون وسط .. -پسر پسر تو که منو سوزوندی . این جوری که داری پپیش میری فکر کنم تا صبح ازم یه استخون باقی میذاری .. ببینم می تونی تمام وجود منو هضمش کنی ؟/؟ یواشتر بخور منو این قدر زود تموم نکن .تو که داری تخته گاز میری .. با این که تا حالا خیلی کون داده بودم ولی اگه می خواست کیرشو خشک وارد کونم بکنه خیلی دردم میومد ونمی تونستم اینو تحمل کنم برای همین تر جیح می دادم با یه چیزی چربش کنه .. اون هم می دونست که باید چیکار کنه و منو از این نعمت بی نصیب نذاشت .. -اوووووففففف مهران این جوری که به کونم کرم می مالی به هوسم میاری که هر چه زود تر کیرم بمالی .. -نهههههه نههههههههه دختر .. آبم داره می ریزه رو ملافه -پسر بی اراده خودت رو نگه داشته باش  . نذار آبت بیاد . مگه خودت نمیگی که اگه دست از پا خطا کنی و همه جا رو نجس کنی اون وقت گندش در میاد و پیش خونواده ات رسوا میشی .-کاملا درسته .. -داری چیکار می کنی .. مگه نمی بینی این کون چقدر تشنه هوس و تشنه کیرته .. انگشتش توی کون من در حال ورود و خروج و دور زدن بود ..خوب که اونو کرم مالی کرد کیرشو گذاشت روی سوراخ کونم .. -واییییی پسر چقدر این سفته .. سرمو بر گردوندم در حالتی نبودیم که بتونم کیرشو خوب ببینم واسه همین کیرشو آورد بالاتر تا یه دیدی بهش بندازم . -پسر زیاد دراز نیست ولی عجب کلفتیه . این اگه بره اون داخل  و زیاد حرکت کنه ممکنه جرم بده .. البته داشتم براش خالی بندی می کردم . کون من که تا حالا تجربه پذیرش کیر های زیادی رو داشت از کلفتی این کیر می تونست لذت زیادی ببره .. فشار کیر مهران رو روی سوراخ کونم به خوبی حس می کردم .. -آخ اخ آخ مهران داره میره داره میره یواش تر . یواش تر .. نههههه نههههههه دارم پاره میشم .. اوففففف اوووووفففففف پسر من سوختم سوختم .. یک ریز داشتم حرف می زدم و امونش بریده شده بود . طوری اونو به هیجان آورده بودم که گاهی حس می کرد که نکنه راستی راستی عاشقش شده باشم یا این که اون اولین موردیه که داره کون منو می کنه .. -بگو بگو .. مهران چی داری می بینی این کون من چه حسی رو در تو به وجود میاره -آتنا چه سوراخیه .. -ببینم گشاد که نیست -نههههه از بس تنگ تنگه کیرم که میره اون داخل خیلی کلفت نشون میده . پوست کونت هم به طرف عقب کشیده میشه خیلی به آدم مزه میده . نمی دونم چیکار کنم . چیکارش کنم . -دوستم داری مهران ؟/؟ -فراوون ؟؟ -منو یا کون ؟/؟ -هر دو تا تون .. -فداش میشی یا قربون ؟/؟ -هم فدا هم قربون .. با سینه هام بازی می کرد و کیرشو توی کونم حرکت می داد .. -مهران پسر .. عزیزم ..چقدر داری حال میدی .. بگو بگو چی می بینی .. -دارم کونتو جرش میدم . کیرم رفته اون داخل تا دلت بخواد  داره حال می کنه .. -بیشتر حال بده پسر . به این زودی ازم دست نکش .. وااااااییییی من می خوام می خوام .. کیرشو تا ته نمی تونست وارد کونم کنه . کونم کششو نداشت . با این همه لذت می برم . یه چیز کلفتی رو در کون خودم حس می کردم که احساس قشنگی رو در من به وجود آورده بود . احساس قشنگی که در اون لحظه اونو با هیچ چیزی در این دنیا عوض نمی کردم . -مهرام کونم کونم .. مزه میده مزه میده .. کف دستاتو روی قاچای کونم بمال . همش مال تو مال تو .. ولم نکن .. دوستت دارم .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر