ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 22

حس کردم در این حالتی که خودمو انداختم روی تخت به اندازه کافی تونستم دل اونو ببرم . چون هیچ حرکتی از خودش نشون نمی داد . -مهران چت شده . چیه جادو شدی ؟/؟ دستشو گذاشته بود روی  جین استرچ من .محو کونم شده بود . -ببینم از زیرش بیشتر خوشت میاد یا از روش -از هر دو تاش .. از هر دو تاش خوشم میاد .. - پس تا دلت می خواد ببینش .. گذاشتم که لذت ببره . هر جوری که می خواد باهاش حال کنه . آخه این جوری بیشتر به هیجان میو مد و می تونست انرژی بگیره . یه پسر وقتی که انرژی بگیره می تونه این شور و اشتیاقشو به اونی که طرفشه منتقل کنه . حالا منم داشتم به مهران انرژی می دادم . -ببینم پسر نکنه سکته زدی .. ببینم اگه قفل کردی قفلتو بازش کنم . خواستم رومو بر گردونم و روبروش قرار بگیرم که نذاشت . می دونستم که که کشته مرده کونمه دلش نمیاد که زاویه و پوزیشن خودمو عوض کنم . سرشو گذاشت روی کونم .. با این حرکت اون حس کردم که جفت سوراخای کس و کون من یه  حرکتی به خودشون داده و جونی تازه گرفتند .  سوراخ کونم فهمیده بود که یه طعمه جدید به گیرش افتاده و تا لحظاتی دیگه اونو می بلعه و کسم هم که طبق معمول اشکش در اومده بود .. اون که فعلا حالا حالا ها صحبتش نبود . هر چند اونایی که کونمو می گاییدند به اندازه کافی کسمو هم می بوسیدند . یواش یواش داشت حوصله ام سر می رفت -پسر نکنه دست و پا چلفتی هستی . ببینم نمی خوای لختم کنی ؟/؟ خودم لباسامو در آرم ؟/؟ -نمی دونم نمی دونم آتنا .. شلوارت رو من در میارم .. -دیوونه .. حالا تو واسه ما شدی دختر .. نکنه هوس کردی من بیام پشتت .. منظور م این بود که نکنه تو کونی هستی و دوست داری من بکنمت هر چند که کیر نداشتم .. ولی تر جیح دادم این شوخی رو باهاش نکنم .. واقعا بعضی پسرا یه جاهایی شیر میشن ولی به موقعش انگاری خیلی میرن عقب .. همچین که آدم فکر می کنه خجالتی ترین موجودات جهانند و دل آدم واسشون می سوزه . طوری  باهام رفتار می کرد که انگاری من حوایی باشم که می خواد روی آدمو بازش کنه . شیطان که همین دور و برامون پرسه می زد . همون تاپ خودمو در آوردم وکلا خودمو از نیمتنه لخت کردم ..  دوباره در همون وضعیت دراز کشیدم . سینه هام به تشک چسبیده بود . نمی دونم چرا هیچ توجهی به قسمت لخت تنم نداشت . انگاری تا کونمو نمی دید بقیه قسمتها ی بدنم سلیقه اش نمی گرفت . دستاشو گذاشت بالای شلوارم . خیلی نرم اونو پایین کشید ..-واوووووووووووو. اووووووففففففف -بپا غش نکنی پسر .. زیارت قبول .. دیگه زیادی طواف دادی . حالا باید این کون مقدسو ببوسیش . شلوارو تا زانوم پایین کشیده بود . شورتو هم تا همونجا کشید پایین . اونی که خیلی معطل کرده بود و داشت مزه مزه می گرفت همچین عجول شده بود و دست و پاشو گم کرده بود که دیگه امون نداد و سرشو گذاشت روی کون گنده من . زبونشو در آورد و کونمو لیس می زد . هوسم خیلی زیاد شده بود .. -درش بیار مهران . بقیه شو در بیار . من اون جوری بهتر حال می کنم بیشتر حال می کنم . حال بده .. می خوامش ..هوسسسسس دارم .. بی دست و پا .. من لختت کنم ؟/؟ .. دیگه حال و روز خودشو نمی شناخت .. یواش یواش داشت باورم می شد که شاید این اولین بارشه که می خواد در این مرحله با یه دختر حال کنه .. صدای پرت شدن لباساشو به این طرف و اون طرف می شنیدم . منو هم کاملا بر هنه کرده بود . رومو بر نگردوندم تا ببینم در چه وضعیتی قرار داره . کیر ندید هم نبودم که حتما ببینم اندازه اش چقدره . بالاخره که اونو در کونم حسش می کردم و می دیدمش . فقط خوشم میومد که بیشتر آتیشش بزنم و دلشو ببرم . . دستامو گذاشته بودم روی کونم و اونا رو به دو طرف بازشون کردم . -مهران خوب ببینش .. خوب ببین .. بوس بوس بوس ... با هیجان و هوس و دیوونه وار نوک زبونشو گذاشته بود رو سوراخ کونم و کسمو هم لیس می زد . دو تایی روبا هم داشت . بعد زبونشو گذاشت روی سوراخ کون و انگشتشو روی کس قرار داد ..دوست داشتم یه خورده اذیتش کنم و حالشو بگیرم .. از اون حال بگیری هایی که هر دو مون لذت ببریم . نه این که بخوام دستش بندازم -پسر تو می دونی به این دو تا سوراخ چی میگن ؟/؟.. -آره .. -فرقشونو می دونی -آتنا شوخیت گرفته ؟/؟ از اینا توی فیلما خیلی دیدم .. -پس از نزدیکشو تازه داری می بینی .. حالا تا می تونی خوب میکشون بزن . خوب بچشش که ممکنه دیگه نتونی ببینی .. ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر