ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

به دادم برس شیطان 94

-شریف جون ! تو رو به شرافتت قسم به همون حکم جدیدی که گرفتی و ما همه پیرو توییم قسم که تا  منو ارضام نکردی دست از سرت بر نمی دارم . دلم می خواد که تو بتونی ثوابت رو به درجه اکمل برسونی .. -ببینم منیره مرجع تقلیدت کیه .. -مرجع تقلید من همونیه که الان وارد خونه عشقش شده و داره باهاش روبوسی می کنه .. -حاج خانوم چی فر مایش می کنین ؟/؟ یعنی می فر مایید که مرجه تقلید شما کیر منه .. حاج آقا حتما که من دلشو ندارم که کیرت رو در بیاری اگه الان بیرون از کس من قرار داشت می گفتم که عمامه به سر دارد و ملای زنان است . وجه شبه و شباهت کیر و آخوند در اینه که هر دو تا شون عمامه دارند .. -خیلی قشنگ تشبیه می کنی ولی احتمالا از نظر شرعی کراهت داره -حالا حاج آقای گل گلاب می تونی یه فتوا صادر کنی و بگی که این جور صحبتا ایراد نداره ؟ همه چی که دست شماست دیگه . شما نماینده و خلیفه در روی زمین هستید . حجت خدایید . اگه شما نباشید دیگه الان دنیا رو فساد می گیره .. شریف جون از روزی که حکم اجتهاد و کتابدار شدن رو گرفتی دیگه از بس خوشحالی و آرامش داری که فکر کنم کیرت هم به خاطر همون شق شده . فدات شم جااااااااان .. اوووووخخخخخخخ این منیره انگاری از نو با کیرت جوون شده . منم چیکار کنم . نمی دونم با این همه هوس چیکار کنم . شریف دوستت دارم . اوخ اگه بتونی ماموریت درست کنی واسه خودت بعضی شبا رو تا صبح پیش این زنت بمونی و بهش برسی که خیلی عالی میشه . باید بتونی مساوات رو بین من و کبری رعایت کنی تا  اون دنیا جواب پس بده نباشی ولی من ایرادی نمی گیرم و شکایتی ندارم . چون تو خیلی مهربون و خوبی و دوستت دارم . -فدای تو .. منیره دستاشو مشت کرده بود . شریف دستاشو به دو طرف باز کرده بود و با فشار رو به جلوی کیر , منیره رو هم به طرف بالا می کشوند .. -نهههههههه شریف جون . الحق و الانصاف که شما آخوندا در همه جا تک هستین .. -ولی کیر ما خیلی تکه .. -اون تکت رو فرو کن توی دو تایی من .. فروش کن .. بکن منو ولم نکن -منیره جان عمل دخول که صورت گرفته این کیر همچنان داخل کسته ..  شریف جون پس من چرا هیچی حس نمی کنم . -صبر کن صبر کن تا به خورده جا بیفته . می دونم که خیلی خوب هم حسش می کنی . منیره یک انگشتشو گذاشته بود روی لبه بالایی کس و اونو به طرف بالا می کشید تا از فرو رفتن کیر شریف در کسش لذت بیشتری ببره . -اذان نزدیک شد .. مردم ممکنه در مسجد منتظر من باشن حالا باید چیکار کنم .. -فقط منو بکن ساکت باش منو بکن . حاج آقا اگه چند دقیقه دیر کنی اشکالی نداره .. فرض کن مردم هم در این ثوابی که تو می کنی شریک باشند . ..منیره تا این حرفوزد متوجه شد که سوتی عجیبی داده ولی شانس آورد که شریف اصلا حواسش به این نبود . که منیره چی گفته این حرفی که اون زده بود معناش این بود که مردم هم انگاری که دسته جمعی دارن منیره رو میگان .. شریف دیگه به چیزی نمی تونست فکر کنه . -منیره جون سینه هات عجب درشتی شده .. -حاجی جون سینه هام یه خورده سنگین شده .اونا رو بچش میکشون بزن ..سبکش کن . سبکم کن . بذار من حال کنم . .. شریف خودشو رو منیره خم کرد .نوک سینه هاشو میک می زد و گاهی هم می جوید . منیره احساس لذت شدیدی داشت . خوب حواسشو جفت کرده بود که بتونه زود تر ار ضا شه . شریف لباشو گذاشته بود رو لبای منیره بیشترین حالتی که منیره در عشقبازی با شریف خوشش میومد این بود که سرشو بذاره رو سینه آخوند و اونم با هاش طوری ور بره  که حس کنه دنیا زیر پای اون قرار داره و از هوس زیاد  داره رو ابرا پرواز می کنه . .. شریف کیرشو کشید بیرون . برای لحظاتی دهنشو گذاشت روی کس منیره و میک زدن اونو شروع کرد .زن بی اندازه حشری شده بود . دیگه ول کن شریف نبود .. -حاجی فدات !فدات شم . منیره فدای تو .. به من بچسب منو بگیر که دارم میام . به من رحم نکن . کسسسسم کسسسسسسم داره آب میشه . داره آب میشه .. حواست باشه که  عاشقتم . عاشق اون کیرتم . بپا که اون داخل کس من آب نشه .. -چرا چرا همیشه آب میشه منیره تو با آب خودت اونو دوباره زنده و سر حالش می کنی -حاج آقا این دیگه از اون تعارفاست . مگه من تا حالا چند بار بهت کس دادم .. -این  همین جوری برای مثال و خالی نبودن عریضه بود .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

دادشم شب یلدا مبارک داستانها همه عالی بود

ایرانی گفت...

شب یلدای شما هم مبارک ! امیدوارم سالهای سال زنده باشی و صد ها هزار شب یلدا را پشت سر بگذاری ..با درود : ایرانی

 

ابزار وبمستر