ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماجراهای مامان زبل 78

شریف کس لیسی رو شروع کرده بود. احترام دیگه با پنجه هاش به صورتش چنگ مینداخت . نمی دونست دیگه باید چه جوری دردشو در مون کنه . همش فریاد می زد و این پا و اون پا می کرد .نمی تونست حسی داشته باشه .. شریف طوری دهنشو گذاشته یود رو کس احترام و پنجه هاشو انداخته بود رو جفت پاهای اون زن که حس کردم که الان احترام دیگه  عین فرفره اون قسمت هوس دونی کسش در حال گشتن باشه . زیاد مشخص نبود چی به چیه ولی می تونستم اون حالات  لحظه ها رو حسش کنم  که یک زن چی داره می کشه . کاش کنترل این حالتها دست خود آدم بود . مردا می گفتند اگه کنترل سکس دست خودمون بود کاری می کردیم که آبمون دیر تر بیاد . همین جور که کیرمونو فرو می کنیم داخل کس یا کون یک زن لذت ما ادامه داشته باشه سر حال سر حال شیم و هر وقت که اراده کردیم بتونیم خودمونو خالی کنیم ولی زنا برعکسش دوست دارن زود تر آبشون بیاد انگاری اون لحظه اوج گرفتنشون که چند برابر مردا اونا رو حالی به حالی می کنه براشون غیر قابل تحمله .. من که خود همین حالا شم طوری بودم که دلم می خواست برم وسط اونا و بگم منو هم بازی بدین این جنده بازی یعنی صیغه بازیها چیه راه انداختین اینا مخصوص همون آخوندای زن باره و اوناییه که بیت المال ملت رو بالا می کشن و نمیذارن که امکانات رفاهی به وجود بیاد و جوونای مملکت از دواج کنن . خب دیگه اینم از جنده خانوم اسلامی ما که رفته بود زیر کیر این شریف خان . تازه فکر نکنم این خطبه هم درست و حسابی اجرا شده باشه . کیر که وارد کس شد همونجا به اتفاق کس خطبه خونده میشه . من چه جوری شده بودم . دور و بر کسم همه خیس بود و با این که این آب اصلی من نبود فکر می کردم که بد جوری آب راه افتاده ولی چاره ای نداشتم . باید  با این شرایط کنار میومدم تا بکی از این دو نفر شریف یا ایمان یه جوری با هام راه میومدن . دیگه نمی دونستم که احترام ار ضا شده یا نه . فقط متوجه بودم که خیلی ساکت دراز کشیده و شریف هم دیگه کسشو میک نمی زنه . واسه لحظاتی خودموکنار کشیدم .. فقط صدای احترامو می شنیدم که از این می گفت که خیلی حال کرده خدا اونو بکشه اگه طوری جیغ کشیده باشه که صداش رفته باشه .. -احترام جون اگه قرار بر این بود که صدات رو بشنون که الان ما راحت نمی تونستیم این جا با هم حال کنیم . میومدن سراغ ما .. دو تایی شون خنده شون گرفته بود .. یه نگاهی کردم تا ببینم شرایط اونا چطوره .. -ببینم عزیزم کیر رو که قبول داری . خوب سر حال اومدی مزه گرفتی ؟/؟ اینا همه دست گرمی بود برای ورود به مرحله اصلی . یعنی وقتی که این کیر وارد قرار گاه خودش میشه و حمله رو شروع می کنه تو هم وارد مرحله ای از مراحل زندگی خودت میشی که بر روی تو اثر مثبت و مفیدی داره . -وااااااا -چی داری میگی من اصلا سر در نمیارم -احترام جون باید ببخشید قرار نیست که شما سر در بیارید . الان این سر کیرمو می بینی . اینه که الان می خواد از یه جای دیگه سر در بیاره و بهت نشون بده ه خیلی می تونه حالت رو جا بیاره . و اونه که از جاهای دیگه سر در میاره .. عجب صحنه ای شده بود . شریف در حالتی قرار گرفته بود که کیر اون به خوبی مشخص بود خلاف بدن احترام که زیاد نمی تونستم جز ئیات اونو ببینم . ووووووییییییی تا حالا کیر شریف رو این جور کلفت و دراز ندیده بودم .شاید به خاطر این بود که هنگام سکس روبروی اون قرار داشتم و از پهلو این معجون رو زیارت نکرده بودم . احترام کوفتت بشه که واسه حال و تفریح کردن و به تو خندیدن این لحظه های خودمو خرابش کردم . الان شریف می تونست کنار من باشه . این چه کس خلی بود که نشون داده بودم . خلاصه .. شریف کیر اژدها آسای خودشو فرو کرد داخل کس احترام .. -آخخخخخخخخخ .. طوری فریاد کشید که حتی خود این آقاهه ترس برش داشت . رفتم طرف حموم ببینم که این سر و صدا اثری رو اونجا نذاشته باشه . دیدم نه . همه جا امن و امانه و اون دو نفر هم سخت مشغولن و آب از آب تکون نخورده . شریف روی احترام خم شده بود و زاویه گایش خودشو طوری تنظیم کرده بود که چشای احترام به سمت در نباشه در عوض من  دید خوبی نسبت به کیر و کس داشته باشم . اوخ چه صحنه هایی شده بود چه شلپ شلیپی . می خواستم برم یه چیز کلفتی بیارم فرو کنم توی کسم ترسیدم که صداش به گوش این زوج آتشین برسه ...... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر