ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 37

-اگه تونستی بخوریش که باید بهت جایزه داد . نمیشه .. کون مامان از بس گنده هست که به این سادگیها تموم نمیشه . تازه شما که بهش لیس می زنین و تحریک میشه بازم رشد می کنه . همون خوردن شما سبب میشه که اندازه اش ثابت بمونه . اشکان  از پشت دستشو دور کمر من حلقه زد و کیرشو اول خیلی آروم فرو کرده بود توی کسم و. اونو نرم میذاشت که تا آخر بره و بعد نرم می کشیدش بیرون ولی یواش یواش سرعتشو زیاد کرد . -نهههههه نههههههه اشکان اشکان داری چیکارم می کنی .. آروم تر آروم تر تو که مامانتو قیمه قیمه اش کردی .. حس کردم بوی خون در اون فضا پیچیده ولی کیف می کردم . مثل دو روزه اخیر . دیگه چیزی به نام پریود نمی تونست مانع لذت من شه .. بازم به یاد این افتادم که قبلا خیلی رعایت می کردم . هیچوقت نمی ذاشتم وقتی که پریود هستم قلی با کسم ور بره و کیرشو توی کسم فرو کنه . به نجس بودن و پاک بودن اهمیت می دادم . به این که نباید به رحم در دوران عادت ماهانه فشار آورد وبه تلاش برای  میکربی نشدنش اهمیت می دادم ولی حالا دیگه بی خیال این چیزا شده بودم . حالا این هوس بود که حرف اولو می زد و نوبت اشکان بود که ضربه چهارم رو بر من وارد کنه که این کارو کرده بود .. اووووووففففف بکن بکن مامان فدای کیرت .. هر قدر به خودم عطرم زده بودم بازم بوی خون تا حدودی به مشام می رسید -عزیزم اگه بدت میاد اگه از خون کس مادرت بدت میاد به من بگو -نه مامان این جوری بیشتر کیف می کنم . بیشتر متوجه میشم که ماماتم چقدر داره حال می کنه که خودشو این جوری سپرده دست ما . که مامان ما چقدر نیاز داره که با ماساژداخل کسش اونو داغش کنیم . بهش حال بدیم . بهش لذت بدیم . شارژش کنیم -اوخ فدای شما پسرای گلم و فدای اون جفت کیراتون بشم . اگه بدونین چقدر تنم داغ شده . حالا فکر می کنم دردام کمتر شده . اشکان نمی دونی که چقدر دلم می خواد که با شما گل پسرام برم در فضای باز در باغ کرج .. در همین استخر خودمون حال کنم . هنوز هوا گرمه . .. میشه ..وسط روز حال کرد ..اگرم نباشه تن داغ ما  وقتی که به هم می چسبه می تونه آتیشمون بزنه .. افشین : اوفففففف مامان می سوزونه . بد جوری هم می سوزونه . اشکان : داداش اگه حوصله ات سر اومده می تونی کمی از درساتو بخونی .... یک آن دو تا داداش خنده شون گرفت و با صدای بلند می خندیدند .. افشین : خب چطوره اون وقت به مامان جون هم بگم از من بپرسه .. -من اگه بپرسم میگم .. بچه ها به من جواب بدین وقتی کیر یک پسر وارد کس مادرش میشه چه حالتی پیدا می کنه .. دو تا پسرا مثل بچه محصلا می گفتن اول من بگم ..اول من جواب بدم مامان -افشین اول تو جواب بده .. -مامان کیر من که وارد کست میشه .. فقط یک کیر هوس نیست .. یه دنیا عشقه .. عشق و محبتی که منو به تو نزدیک می کنه .. یک کیر سرخ و ملتهب . وقتی میره توی کس پیوند عشق و هوس جشن گرفته میشه .. -حالا اشکان تو چی می خوای بگی -منم همین چیزایی رو که داداش گفته می خواستم بگم . چیکار کنم یه چند وقت کوچیک تر بودن همین دردسرا رو هم داره ولی می خوام یه چیزی رو هم به گفته هاش اضافه کنم .. این عشق و هوسی رو که یک پسر در آمیزش با مادرش احساس می کنه با اون عشق و هوسی که از همبستری با یک زن بیگانه احساس می کنه فرق می کنه . این عشق عشقی هست که درش خیانتی وجود نداره و این هوس هوسی هست که انگاری هر دفعه بیشتر از دفعه قبل اوج می گیره . -آخخخخخخ پسرای گلم .. مادر فدای جفت کیراتون بشه که همش عشق و حال و هوسه . چه قشنگ و با احساس حرف می زنین . نمی دونم من چه  جوری ازتون تشکر کنم . افشین : حالا مامان تو چه احساسی داری .. -نمی دونم چی بگم . راستش یک ساعت پیش که فکر این مسئله رو می کردم برای لحظاتی مو بر تنم سیخ شد ولی حس کردم این همون عشق خالص و پاکه که ما رو به هم پیوند میده .. حس کردم که این وجود خود منه که می خواد وارد وجود خودم شه . از من به سوی خود من . یک احساس داغ و لطیف . یک حس قشنگ . هوسی که با همه هوسهای دنیا فرق می کنه .  از همون اولش اوج می گیره . نمی دونم شاید اگه شما مادر بودین حس می کردین که دارم چی میگم .. . اشکان در حالی که همچنان تند و تیز به گاییدن من ادامه می داد گفت چرا مامان من اینو به خوبی حس می کنم ..من می دونم کیر من و کس تو از یه جنسن . یکی هستن .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر