ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

به دادم برس شیطان 100

به هر کلکی بود منیره تا می تونست اونا رو سیرابشون کرد و اما از یکی دو روز بعد این زن  خانوم منشی مخصوص آیت الله شریف شد . شریف با دمش گردو می شکست . دلش می خواست که کبری دور و برش نباشه و اون بتونه یه کاری انجام بده . ,ولی این کبری موی دماغش شده بود .. -بانوی مکرمه و عزیزم الان که خواهر منیره تشریف داره شما می تونین تشریف ببرید منزل به کار های اونجا رسیدگی بفر مایید . متوجه شد که کبری به طرز عجیبی نگاهش می کنه .. مجبور شد کوتاه بیاد و اونو به حال خودش گذاشت . منیره و کبری که تنها شدند منیره رو کرد به زن مجتهد و گفت راست میگه حاج آقا درسته حاج آقا بیشتر ساعات صبحو این جا نیست ولی تو داری خودت رو به کشتن میدی .. -اگه یک سری خواهرای مجرد بیان اینجا و بخوان  آقای ما رو از راه به در کنن چی ؟/؟ -من اونو حتما به اطلاع شما خواهم رساند -من همش آرزومه که ملا شریف یه روزی بشه رهبر و ولی فقیه -اونو دیگه باید واقعا کمکش کنی .  اون که مدیر و مدبر و آگاه به علوم زمان هست .. منتها باید نایب امام هم بشه تا در اون صورت واسش حکم صادر کنند . -این که آره . ولی تا اونجایی که می دونم بعد از مرگ یا عزل رهبر خبرگان می تونن جانشین اونو تعیین کنن . این خبرگان هم تازه انتخاب شدند و منم رفتم پیش یک پیشگو و گفت که تا چند وقت دیگه  یک جلسه ای برای این کار برگزار میشه و اتفاقا شوهر تو یکی از کاندیدا های رهبریه .. هرچی بهش گفتم ببینه که انتخاب میشه یا نه گفت چیزی نشون داده نمیشه اینجا رو جن ها می ترسن لو بدن آشوب به پا شه فقط اینو گفت که باید دم خبر گان رو دید .. با هاشون دوست شد تا اونا به شریف رای بدن . منیره که دو زاریش افتاده بود گفت جل الخالق ! اونا یه چیزی حدود صد نفر میشن .. من برم با همه شون باشم ؟/؟ -دستم به دامنت منیره جان . تو زحمت کشیدی اونو به اجتهاد رسوندی .. اون اگه بشه شخص اول کشور دیگه  بهشت دنیا و آخرت واسه ما تضمینه ..-کبری جان اون وقت ما به کار و زندگی خودمون نمی رسیم . یعنی من نمی رسم . این خبرگان خودشون همه شون در حال مردنند .. -همینش خوبه تو کار زیادی با هاشون نداری . قراره فرداشب منشی اونا بیاد یک سری بهت بزنه و با تو حرف بزنه -فقط حرف ؟/؟ -این بهترین موقعیتیه که تو بتونی باهاش در مورد وضعیت شریف صحبت کنی .   اون نفوذ زیادی رو نصف بیشتر خبر گان داره .. می تونه اونا رو باهات آشتی بده . به موقعش که بخوان  انتخاب کنن مثلا یکی می تونه بیاد بگه که من از نفر قبلی شنیدم که خودش به من گفت من شریف را بزرگش کرده ام .... -ولی  من تا اونجایی که می دونم شریف تا الا ن چند بار اونم بیشتر وقتا به صورت دسته جمعی رهبر رو دیده .اصلا در محضرش اون جور که باید تعلیم ندیده ..تازه اون که خودش ....دیگه ادامه نداد . -عیبی نداره .. مگه قراره برن تفتیش کنن ببینن کی راست گفته کی دروغ ؟/؟ -کبری جون فکر نمی کنی این دروغ گفتن ها ریشه کار ما رو خراب کنه و گناه داشته باشه -اگه دروغ برای مصلحت و حفظ نظام باشه کاملا واجبه . مثل زمانی که فتنه می خواست بر این کشور حاکم شه . مردم نفهمیدن به نا صالح رای دادن و مجتهد آگاه مجبور شد با تقلب و دروغ جلوی فتنه و امریکا و اسرائیل رو بگیره . منیره داشت شاخ در می آورد . حوصله بحث و کل کل با این زن کس خل و شاید خیلی هم زرنگ رو نداشت .. کمی هم می ترسید از این که خودشو با اون در گیر کنه . می خواست به کبری بگه پس چرا تو خودت زیر کیر خبرگان نمیری که حس کرد بهش جواب میده که من شوهر دارم .. -منیره جون همه شون از اون پولداران .. منشی می تونه بر نا مه ها رو تنظیم کنه . فقط این پیر مرد ها نباید بفهمن که غیر اونا کس دیگه ای هم با تو هست ..هر شب دست به دعا میشم که بعد از این که تو نستیم اونا رو ردیفشون کنیم انتخابات زود تر انجام شه .. -کبری جان هنوز که نه به باره و نه به داره .. -نزدیکه .. به امید خدا نزدیکه .. شوهرم لیاقتشو داره که بشه شخص اول مملکت ..سعی می کنم یک دولتی  روی کار بیاد که از خودمون باشه . اگه دوست داری می تونی بشی وزیر ارشاد .... -من؟! بشم وزیر ارشاد ؟/؟ -آره منیره جون .. تو مگه چه چیزت از بقیه کمتره .. یک زن پاک و مومن و با تقوی .. منیره واقعا گیج شده بود . یعنی اون فکر می کنه تمام این جنده بازیها شرعیه ؟/؟ من بشم وزیر ارشاد ؟/؟ پس باید به خاطر خودمم که شده تلاش کنم ........ ادامه دارد .... نویسنده ..... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر