ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 47

سوار کیر افشین شده و اشکان هم گذاشت توی کونم . و اون دو تا فرو کردن تو دهنم . انگاری کیر دو تا پسرای بزرگترم در مجموع چاق و چله تر بود چون به لپام فشار بیشتری می آورد . خیلی حال می داد . فکر نمی کردم دیگه به این آسونی ها بتونم ار ضا شم . خیلی به من مزه داده بود .  ریلکس شده بودم و آرامش خاصی بهم دست داده بود . تنظیم شده بودم . واسه همین دیگه فکر نمی کردم بتونم راحت ار گاسم شم ولی دو تا پسرا واسه این که هم به من و هم پیش داداش بزرگترا خودی نشون بدن طوری کمرمو داشته و با هیجان و قدرت منو می گاییدند که پس از پنج دقیقه حس کردم که این استعداد رو دارم که تا دقایقی دیگه  بازم به اوجی دیگه برسم . نمی تونستم حرف بزنم ولی هیجان بازم اومده بود سراغم . اومده بود تا منو سر حال سرحالم کنه .اشکان با کف دستش محکم می زد به کونم . اگه کیر های اسحاق و احسان به من فرصت می دادند می گفتم پسرا دارین اسب می برین ؟/؟ آخ که چه کیفی داشت . کون دادن هم مثل کس دادن داشت بهم حال می داد .. افشین هم از پایین به بالا طوری منو هدف گرفته بود که بی اختیار و از هوس زیادی خیلی آروم جفت کیرایی رو که توی دهنم قرار داشت میک می زدم . من به آرزوم رسیده بودم . جفت پسرام به من می دادند اون چه رو که می خواستم . هیجان پشت سر هیجان و عشق پشت سر عشق . چهار تا رو با هم داشتن این یک نعمتیه که سراغ هر کسی نمیاد . ولی هنوز دلم بود پیش اون صحنه ای که در فیلم دیده بودم . دو تا کیر توی یک کس .. پسرا کیرشونو از دهنم بیرون کشیدند و بوسه های لب به لب و ور رفتن اونا با سایر اعضای بدن من شروع شد ... -اسحاق جان .. تا حالا دیدی که دو تا کیر وارد یک کس شه .. -فراوون مامان -ای شیطون کجا دیدی .. -توی فیلما .. ولی مادر همش فیلمه .. خوشگلی داره ولی اون جوری حال نمیده . دو تا کیر به هم می چسبه اون جوری که باید و شاید حرکت نمی کنه و مزه نمیده . به خصوص برای زن . -عزیز دلم تو چه می دونی مگه تو زن هستی که بتونی لذت زن رو درک کنی -مامان چی شده حالا همش داری در این مورد حرف می زنی . نکنه دوست داری ما با تو از این کارا بکنیم . بد فکری هم نیستا . چه هیجان انگیز میشه ! افشین : اوووووففففففف پیشنهاد خوبیه ولی کاش من می تونستم شاهد این صحنه باشم . اونی که میره پشت مامان و می تونه ببینه خوش به حالش .. -عزیزم مادر فداتون شه . چقدر خوب از احساسات و آرزو هاتون می گین . من راضی نیستم به این که دل شما رو بشکنم . شما مدل به مدل می تونین تغییر جا و وضعیت بدین . همه حالتا رو تجربه کنین .. اسحاق شده بود کار گردان ..  دهنمو باز کردم تا احسان کیرشو بفرسته توی دهنم . هیجان شروع شده بود . قلبم به شدت می تپید . دل دل می کردم که رسوا نشم . آبروم پیش پسرام نره بتونم از پس سه تا کیر در سوراخام به خوبی بر بیام . اسحاق مثل یک کارگردان داشت فر ماندهی می کرد . به اشکان گفت که کیرشو دو سانت پایین تر از بغل کیر افشین بکنه توی کسم . اشکان هم کیرشو بیرون کشید و کرد توی کس .. حالا کبر های افشین و اشکان مماس با هم در کس من قرار داشتند . اسحاق هم یه زاویه ای به خودش داد و یه پاشم به طرفی ستون کرد و کیرشو با دستاش گرفت و اونو رو سوراخ کون فشار داد -اوووووففففففف دردم میاد . کلفته .. وووووییییی می ترسم .. -مامان همچین می کنی که انگاری که این کونت کیر ندیده باشه . -خب حالتت یک وریه دردم میاد -چاره چیه .. دو تا کیر توی کسته من که نمی تونم به داداشام بگم از جاشون حرکت کنند . به هر کلکی بود قسمتی از کیر اسحاق وارد کونم شد .. احسان هم که برای لحظاتی کیرشو از دهنم بیرون کشیده بود تا بتونم حرف بزنم ذوباره کیرشو کرد توی دهن من . خیلی کیف داشت . چشامو بسته بودم .. با خودم می گفتم ارغوان حال کن لذت ببر .. مزه داره . به هیچی فکر نکن .. ریلکس باش . آرامش .. لذت , فراموشی از غمها .. چهار تا کیر .. با این حرفا انگاری روح خودمو از این عالم کنده بودم و در یه حالت سیر و سلوک قرار گرفته بودم . با این حسم هیچ احساس دردی هم نمی کردم . فقط لذت بود و عشق .. خمار شده بودم . اون دو تا کیری هم که توی کسم بودند یکیشون که فکر کنم کیر افشین بود سرعت داشت . نمی دونستم دستای کدوم پسر رو سینه هام قرار گرفته . همون قدر خودمو بیدار نگه می داشتم که نیفتم و حالتم بهم نخوره .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر