ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق انال سکس 28

-نترس عزیزم . نترس عشق من . الیسا چه خوب می گفت که داداش ! این یکی با همه اونایی که دیدی فرق می کنه . اگه این یکی رو داشته باشی میگی آفرین خواهر .. دست مریزاد . حق با الیسا بود . نترس هیشکی مزاحم من و تو نمیشه . من می دونم که کونت می خاره . اگه بدونی کیرم چقدر معجزه می کنه . ! مثل یه سنباده عمل می کنه . هر چیز اضافه ای رو سر راهش باشه می کشه و می بره . طوری حلش می کنه که ندونی چه جوری .. دختر خوب آروم باش . خیلی آروم . من الان خیلی خوب ردیفت می کنم . . از حرکت انگشتاش لذت می بردم . الیسا الیسا اگه دستم بهت نرسه .. اگه برسه که می دونم چیکارت می کنم . یه حال درست و حسابی دیگه بهت میدم که بدونی چقدر دوستت دارم و از این کارت خوشحالم . ولی می خواستم کمی واسه امید ناز کنم . می دونستم پسرا به این نقطه حساس که رسیدند و یک دختر رو زیر دست و پای خودشون حس کردن به این آسونی ها دست از سر و کونش ور نمی دارن . دهنمو باز کرده و می خواستم هر جوری که شده با دندونانم گازش بگیرم ولی نمی شد . امید خیلی خوشش میومد . -نازتو بخورم . چقدر دخترا با حال میشن وقتی به اینجای کار میرسن . اون وقت آدم بیشتر حال می کنه کیرشو فرو می کنه توی کونشون . به نظرم این کون تازه کار نباید باشه . همون جوری که کیر منم تازه کار نیست . دو تایی شون خیلی به هم میان . جورن .. پسره پررو و از خود راضی و از خود متشکر . یه لحظه با همون حالت رومو بر گردوندم و این بار بهتر تونستم این پسر خوشگل و خوش بدنو ببینم . چه ناز بود و چه سر و سینه توپی داشت . دلم می خواست سرمو بذارم رو سینه اش و با هم ور بره و بعد یواش یواش کارشو بکنه . ولی از اونجایی که دلم می خواست زود تر کون بدم و  واسه کون دادن حالت قمبلی بیشتر حال میده و برای هر دو طرف راحت تره دوباره به همون حالت قبل بر گشتم . -حالا دیگه می دونم چی می خوای . منو می خوای و این کیر رو . پس بگیرش .. نفهمیدم و ندونستم با چه سرعتی انگشتشو از توی کونم کشید بیرون و کیر رو جای اون نشوند . فقط می دونستم طوری این کا رو انجام داده که اصلا دردم نگرفت . اینو با تمام وجودم حس کردم . اون واقعا یک کون کن حرفه ای بود . یکی که می دونست به طرفش چه جوری حال بده . یه دستشو دیگه دقایقی بود که از جلو دهنم بر داشته بود ولی همچنان انگشتشو بعد از اون توی کونم بازی می داد که  درش آورده و کیر رو جای اون نشونده بود . ووووووووویییییی عجب آتیش بازی اونجا راه انداخته بود . کیرشو که به طرف عقب می کشید تا دوباره با یه حرکت رو به جلو اونو فرو کنه توی کونم . حس می کردم که چه جوری دارم می سوزم . داغ داغ شده بود م . داشتم می سوختم . یک سوزشی که اون سرش نا پیدا . وقتی که کیر رو به طرف عقب می کشید انگاری یه نسیم ملایمی داشت این آتیشو خنک می کرد ولی دلم می خواست بازم بسوزم و اون کیرشو به طرف جلو حرکت بده . . اوووووخخخخخخ از این بهتر و با حال تر نمی شد . داشتم حال می کردم . لذت پشت سر لذت .. دستامو گذاشته بودم رو دو طرف کونم و اونا رو به دو طرف باز می کردم . -اوووووففففف آتنا جون اگه من یک کون کن حرفه ای هستم تو هم یه کون ده حرفه ای هستی . می دونی چیکار کنی که  اونی که رو تو سواره و داره تو رو می کنه چه جوری حال کنه . اصلا تو رهبر حال دادنی . تو حال دادن برای خودت فقیه هستی . با این حرفاش منو به هیجان آورده بود . انگاری منو به عرش رسونده بود . لذت می بردم از این که می دیدم اون با این همه تجربه ای که در گاییدن داشته و با دخترای زیادی هم بوده من این جور تونسته باشم اونو سر حالش کنم .  من با این که خوشگل بودم ولی می دونستم امید خوشگل تر از منو هم گاییده ولی این پسرا هر چقدر هم با زیبایی دختر حال کنن خود اون اندامی هم که عاشق حال کردن با اونان تاثیر زیادی دز اونا داره .کون من حرف نداشت . بر جستگی اون و اون قوسی که از نا حیه کمر شروع می شد و شیب ملایمی که درست در مرکز کون من به نقطه اوجش می رسید و میومد پایین . وقتی که برشهای کونمو به دو طرف باز می کردم می دونستم که حتی مرده ها این کونو ببینن دلشون آب میشه . -امید جون کاش چهار تا دست داشتی و جاهای بیشتری از تنمو می مالوندی . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر