ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 39

چی داری میگی اصلا از این کارت سر در نمیارم . نمی تونم باور کنم . نه . من نمی تونم با ور کنم که تو این تصمیمو گرفته باشی . یک لحظه فکرم رفت پیش این مسئله که ممکنه لاله به خاطر لذت بردن خودش و این که می خواد کیف کنه تصمیم گرفته همچه کاری بکنه . به خودم گفتم دختر تو چقدر کج خیالی اون اگه هدفش لذت بردن بود چرا میومد خودشو اسیر کیری می کرد که معلوم نیست کی شل میشه وکی سفت . اگه آبشو خالی کنه دیگه رفته واسه خودش و به این سادگی ها دوباره شق بشو نیست .لاله دستشو گذاشته بود روکیر من و اونو به طرف کسش حرکت می داد . -شیدا معطل چی هستی . می خوای کاری کنی که من پشیمون شم ؟/؟ دیگه ازم نپرس که چرا من دیگه نمی خوام دختر باشم و می خوام با شرایط اجتماعی بجنگم . من خسته ام . دیگه این چیزا برام معنا نداره . خسته شدم از بس به ما دخترا گفتن باید پشت این سد بمونی . از این مرز رد نشی . اینجا خطره . اگه دست از پا خطا کنی دیگه نباید از دواج کنی . حالا من از تو می خوام که کارت رو انجام بدی . با تمام وجودم ازت می خوام . -ببینم لاله خودتم حال می کنی ؟/؟ خودتم دوست داری ؟/؟ -شیدا یه چیزی ازت می پرسم وقتی که هوتن کیرشو فرو کرد توی کونت لذت بردی ؟/؟ -فراوون .. -در حالی که کون کانون تحریک اعصاب برای لذت بردن مستقیم نیست . کانون لذت تو که شی میل هستی در کیرت وجود داره واین کانون به صورت مستقیم در کس من , ولی کون هم به عنوان یک عضو وعنصر فرعی در سکس می تونه زمینه سازی باشه برای اوج لذت و حتی لذت از کونت به کیرت منتقل شه .  منظورم این بود خب معلومه که لذت می برم . اما هدف اصلی من لذت بردن توست . من می تونستم خودمو با کیر یک مرد تامین کنم . اما می خوام تویی که سالها با من بودی و در کنار من ازم راضی باشی . اشک در چشام حلقه زده بود . حس می کردم فشار زیادی بر لاله وارد اومده که تونسته این تصمیمو بگیره -اگه من نخوام این کارو انجام بدم چی ؟/؟ - تو آزادی که هر کاری رو بکنی یا نکنی . همان طور که قبلا و این چند روزه این آزادی رو داشتی . نمی دونم چرا حس می کردم که لاله علاوه بر ایثار گری که می خواد در حق من بکنه خودشم تا حدود زیادی هیجان زده شده و دوست داره که  حالی هم کرده باشه . البته خودشم واقعیتهایی رو در این مورد گفت . گفت که با کس دادن می تونه حال کنه . مخصوصا اون که می تونست اولین تجربه سکسی اش  به این صورت باشه . لاله صورتشو آورد طرف من . چشاشو به چشام دو خته بود . نگاهمون با هم حرف می زد . سرمو تکون دادم و اونم با تکون سر پاسخمو داد . کلام همو خوب می فهمیدیم . و سکوت ما واسه هم آشنا بود . لبهای هم در یه لحظه وا شده ورو هم قرار گرفتند سینه هامون به هم چسبید . کیر شق شده من رو کس لاله قرار داشت . کوسی تنگ که حس کردم خیلی تنگ تر از کس فروغه . لاله  در حال بوسیدنم دستاشو رسوند به کیرم تا اونو با کسش تنظیم کنه . چقدر خوشم میومد از این که اون کیرمو دست مالی می کرد تا اونو با کسش هماهنگ  کنه . وقتی کیرمو سر کسش دیدم و حس کردم که در یک مسیر مستقیم قرار داره یواش یواش با یه فشار اونو به طرف جلو فرستادم با این خیسی آشنایی داشتم . لبه های کس لاله به دو طرف کشیده شد . لبخندی رو لبام نشسته بود . حس می کردم که دارم به یک ارزشی دست پیدا می کنم و موهبتی نصیبم شده که باید قدرشو بدونم . و این که لاله برام ارزش قائل شده . من  بار ها و بار ها کس لاله رو میک زده اونو به این طریق ارضاش کرده بودم ولی به این شیوه از آرزو هام بود این که نگران بودم آیا اون بعد از از دواجش هوامو داره یک سوالی بود که همیشه آزارم می داد . حالا داشت بر من ثابت می شد که حتی قبل از ازدواج هم هوامو داره . یه حسی شبیه به حسی به من دست داده  که از کردن کس فروغ بهم دست داده بود .. ولی یه حسی قوی تر و لذت بخش تر . احساس می کردم که کس لاله خیلی تنگ تره . خودمو جمع کرده به خودم فشار می آوردم که همون اول خیس نکنم . می ترسیدم این جوری شل شم و در همون شب زفاف آبروم پیش عروس خانوم خودم بره . فداش شم . کیرم احساس داغی و گرمای عجیبی می کرد . وارد یه فضای تنگ شده بود . نمی دونم چرا حس نمی کردم به دیواره ای خورده باشه . ولی یه لحظه حس کردم انگاری یه چیزی می خواد مانع پیشروی من شه ولی من دست بر دار نبودم .. کیرم تا ته توی کس خیس لاله جا گرفته بود . احساس آرامش و لذت می کردم .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر