ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 26

یه شب رفته بودم خونه شون ..  فریب دادن خونواده و کلاه گذاشتن بر سرشون که دیگه شده بود واسم مثل آب خوردن . نمی دونم چرا اونا هم راحت فریب می خوردند .چون وقتی صحبت دانشگاه و ادامه تحصیل می شد از خود بی خود می شدند . همیشه از پسرا و دخترای فامیل می گفتن که در فلان رشته دارن درس می خونن و حسرت  اینو می خوردن که چرا من نتونم موفق باشم . در هر حال اون شب من نمی خواستم برم پیش انیسا چون می دونم اون بیشتر دو ست داشت که دو تایی مون لخت توی بغل هم باشیم و حال کنیم ولی من کونم بیشتر می خارید .. -آتنا اگه بیای بهت بد نمی گذره .. -من دوست دارم با هات حال کنم . . من بهت قول میدم یه حال مشتی به اون سوراخ کونت بدم . درسته که من یک پسر نیستم و کیر ندارم ولی می تونم مثل یک کیر برات عمل کنم . لبامو میذارم روی اون سوراخ کونت و طوری بهش می چسبونم که انگاری دارم کستو می خورم . این از شگرد های منه . -فدای اون شگردت بشه آتنا . باشه منم سعی می کنم بهت حال بدم . من با سحر و مونا لز کرده بودم و می دونستم وقتی بر نامه دیگه ای نباشه لز خیلی حال میده ولی نمی دونم چرا به کون دادن عادت کرده بودم . همش دوست داشتم یکی با برشهای کونم حال کنه . نفس نفس بزنه . تنش به دیدن کونم داغ شه . با این حال قبول کردم که پیش الیسا شبو به صبح برسونم . خونواده اش هم خونه بودند ولی این قدر استقلال داشت و جرات که بتونه در رو از داخل قفل کنه و کسی هم مزاحمش نشه و نگه که بالای چشمت ابروست . عطش و هیجان زیادی داشت واسه این که لخت شیم و زود تر دست به کار شیم -آتنا از قرار معلوم خیلی دوست داشتی که اینجا کیری بود و میومد و فرو می رفت توی کونت -آخ گفتی گفتی جای یک پسر کیر کلفت حالا اگرم نشد کیر نازک خالیه -ببینم تو دردت نمی گیره ؟/؟ پدر آدم در میاد تا کیر بره توی کون و در بیاد -چی میگی دختر اگه بدونی چه حالی داره . وقتی به پسرا مزه میده انگاری که به من حال داده -ولی نباید روشونو زیاد کنی .. -بی معرفت کاش امشب می تونستی دو تا اگرم نشد حداقل یه پسر رو ردیف کنی .. -تو به من حال بده اونو هم قول میدم بعدا برات ردیفش کنم . .. با این حرفی که به من زد حس کردم  تا اونجایی که می تونم بهش یک حال اساسی بدم . اون یه موز کوچولو و نرم با خودش آورده و روغن مالیش کرده و سعی کرد که به کونم  فرو کنه -دختر تو دیگه چه جورشی . تا حالا ندیدم هیچ دختری به این اندازه که تو کیف می کنی با کون دادن حال  کنه .. -نمی دونم چرا الیسا جون . شاید واسه این بوده که بار اولی یا شب اولی که رفتم زیر کیر سه تا پسر منو گاییدن . اون شب دخترای دیگه کم آورده بودند و من جور اونا رو کشیدم . پیش پسرای بد دهن احساس غرور می کردم . پسرای سخت کیر .. اگه بدونی اون روز علاوه بر لذت چه دردی کشیدم . دخترا توی کونم دوا می زدند .. الیسا قبل از این که موز رو فرو کونه توی کونم حسابی کونمو لیس زد . زبونشو رو سوراخ کونم کشید -آخخخخخخ نهههههههه دختر خیلی با حال و با مزه می خوری ..-من دارم مزه مزه می کنم و مزه شو می گیرم تو چه جوری حال می کنی آتنا ؟/؟ -نگو نگو اگه بدونی چه حالی داره .. خیلی کیف میده . کونمو باز ترش کرد .جفت لباشو گذاشت روی سوراخ کون همچین مکشی  رو انجام داد که حس کردم سوراخ کونم مثل لب شده و داره لباشو می بوسه .. طوری باهام این کارو انجام می داد که هوس اینو کردم که زود تر موز رو وارد کونم کنه . -الیسا الیسا عزیزم فرو کن . بکن توش .کونمو بکن .  کف دستش رو گذاشت روی کسم و موز روغنی رو با یه فشار نرم فرو کرد توی کونم . این از کلفت ترین کیر هایی که رفته بودند توی کسم نازک تر بود .. خیلی حال می داد ولی مزه کیر یه چیز دیگه ای بود . کیر وقتی وارد کون میشه آدمو داغ می کنه حرکاتش نشون میده که جون داره . نفس داره . زندگی میده . عشق و حال میده ولی حالا از دستای الیسا که موز رو فرو می کرد توی کونم و می کشید بیرون لذت می بردم که با بدنم در تماس باشه . کف دستشو دوی کسم حرکت می داد . موز رو هم توی کونم می جنبوند .. حس کردم که کسم می خواد از جاش بپره .. -بکن بکن .. -کونتو یا کستو ..- دستت روی کس باشه ولی اگه بدونی این موز چقدر به من حال میده . تا مغز کونمو آتیش میده وای ای کاش به جاش یه کیر توی کونم نشسته بود .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر