ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیطون بلا 21

-ببخشید شما آقای عباس اشرفی ؟.....-بله خودم هستم . غلام شما .. یعنی چه ما در محیط کاری وظایفی داریم که روابط ما بر مبنای همان ضوابط شکل می گیره . دیگه در خارج از حیطه کاری که نباید این عوامل مزاحم رو دخالت بدیم شراره خانوم . من باشما این جور صمیمانه حرف می زنم که شما  فاصله ای رو بین خودمون حس نفر مایید . -ببخشید آقای رئیس ...-به من نگین رئیس .. در محیط کاری  بنا به مصالحی این دی سیپلین باید رعایت شه .. -عباس آقا شما با همه خانوما این رفتار رودارید ؟/؟ آیا نسبت به آقابون مهربون نیستید ؟/؟ .. شروع کرد به خالی بندی .. -من برام فرق نمی کنه طرفم زن باشه یا مرد . اصولا یک کار مند باید هدفش مشتری مداری باشه و در این کار از هیچ کوششی دریغ نکنه . این اخلاقش می تونه در رابطه با همکاراش نمود داشته باشه . مانتومو در آوردم . لباس زیرم بد نبود . یه تاپ چسبون با یه جین چسبون تر از اون بود که باسن منو خیلی گرد و قلنبه نشون می داد . دیگه نمی خواستم به حرفاش گوش کنم . خیلی هیجان زده شده بودم . حال و حوصله هیچ کاری رو نداشتم . داشتم خودمو لعنت می کردم که چرا اومدم این جا .. -راستی شما از نقطه نظر شخصی در رابطه با کارتون یه خواسته ای داشتید .. -قربان من یک سال نمیشه استخدام شدم . قبلا دو سال سه سال گاهی کمتر و گاهی بیشتر طول می کشید که یک کار مند رسمی شه . من  دوست داشتم اگه امکان داره این کار در مورد من زود تر انجام شه اگه مسئولین صلاح بدونن اگه راهی داشته باشه .. در حالی که حس کردم خیلی سست و بی حال نشون میده اومدنزدیک من و گفت خب اینو باید مدیران جزء و به سلسله مراتب به  مدیران کل بنویسن و بیاد زیر دست من و آخر کار منم به مرکز گزارش کنم . در این میان روابط در بعضی جا ها واسه اجرای سریع تر ضوابط موثر واقع میشه . من حتما این کارو واسه شما انجام میدم . ببخشید نوشیدنی چی میل دارید .. -آقای مدیر ببخشید عباس آقا من جسارت نمی کنم که شما واسم چیزی بیارید .. -خواهش می کنم . شما مهمان من هستید . اینجا که کار مند من نیستید بخوام به شما فخر بفروشم ..اون جوری که من تحقیق کردم شما یک کار مند کاری و منضبط هستید . وظایف محوله رو به خوبی انجام میدین . قدرت یاد گیری شما بسیار بالاست . علاوه بر سرعت , دقت رو هم چاشنی کاراتون قرار دادید . نمی دونم چرا این قدر بی اختیار شده بود که وقتی داشت حرف می زد دستش به سمت لاپاش رفته و اون قسمت کیرشو می خاروند . اصلا حالیش نبود داره چیکار می کنه . مثل مسخ شده ها .. چقدر از این مردا که فکر می کنن خیلی راحت می تونن به همه چی برسن بدم میومد و میاد . -اجازه می فر مایید من رفع زحمت کنم . -صبر کنین اول براتون آب میوه ای بیارم -من که نگفتم  چی می خوام شما از کجا متوجه شدین که من آب میوه دوست دارم . - روان شناختی انسانها یکی ازویژگیهای مدیرانه . -  با این حساب شما به خوبی می تونید نیاز های منو درک کنید . -بسته به این داره که در چه زمینه هایی باشه . شرایط زندگی شما رو هم باید در نظر گرفت . مسائل خانوادگی و این که چه مشکلاتی می تونه در روحیه و نگرش شما به زندگی تاثیر گذار باشه و بر مبنای همون فعل و انفعالات شما باید تلاش کنین که از زندگی لذت ببرین .. منظورشو فهمیده بودم . چقدر ماهرانه با کلمات بازی می کرد . می خواست خودشو مودب نشون بده . با زبون بی زبونی می گفت حالا که تو از شوهرت جدا شدی پس خیلی راحت می تونی با استفاده از اصل آزادی خودت رو به آغوش هر مردی بسپری . بدنم می لرزید . اون منو چی تصور کرده بود . یک زن اگه بخوادو اگه به کسی دل ببنده براش فرق نمی کنه اون مرد خوش تیپه یا نه .. البته این براش اهمیت داره ولی وقتی پای اخلاق و انسانیت در میون باشه بقیه مسائل فرعی میشه .. ولی یک زن وقتی فکر کنه یک مرد غریبه در مورد اون فکر می کنه که خیلی راحت رام میشه و میشه  اونو مثل یک کالا تصرف کرد اون زن دلش می خواد که سر به تن اون مرد نباشه . چرا سرپرست در مورد من همچه فکری می کرد . چرا فکر می کرد با پار تی بازی درمورد استخدام سریع تر من می تونه خیلی کارا انجام بده که من بخوام جبران محبتشو بکنم . در همین افکار بودم که حس کردم خودشو به من نزدیک کرده .. سرمو انداخته بودم زمین . -ببینم گرمتونه .. می تونین لباستونو در آرین . خجالت نکشین . این جا فقط منم و شما . صمیمیت این فاصله ها رو از بین می بره . اصولا من با پیاده شدن نظام غربی و این که زنان و مردان راحت تر همو درک می کنن خیلی موافقم . ... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر