ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 41

اومدم پیش رویا نشستم .. جای خودم .. -خب چه خبر ! -خبرای داغ . اگه بدونی چه خبره ! باورت نمیشه . همه مثل افیونی های بی حال که رفته باشن توی خماری از حال رفتن . دیگه اگه حالا یه فیلم سکسی کیر در کونی هم نشون بدن کسی به اینا توجهی نداره . -رستم چی .. رستم در چه حالتی بود . -چیه دلت نمی خواد اون بیاد توی خط ؟/؟ دوست نداری اون سکس داشته باشه و لذت ببره ؟/؟  .. اونم داشت زیپ شلوارشو پایین می کشید . تا منو دید خجالت کشید . انگاری اصلا دوست نداشت که من متوجه حالت اون بشم .  شیلا خیلی سر حالش کرده بود . -ببینم این شیلا اطمینانی هست ؟/؟ مطمئنی که خیلی سالم و سر حاله .؟/؟ میشه روش حساب کرد ؟/؟ -چرا که نه .. اون سالمه و بیماری خاصی نداره و نظافت رو رعایت می کنه . رویا یه اخمی بهم کرد و گفت ببینم تو از کجا اینا رو می دونی . طوری حرف می زنی که انگاری قبلا با این دختره بودی . -عزیزم خواهش می کنم اینجا دیگه این قدر وسواس بازی در نیار که اصلا بهت نمیاد . من دوست  ندارم تو رو این جوری ببینم . بذار از این دقایق و ثانیه ها لذت ببریم . با لحظه ها مون خوش باشیم . بذار کیف کنیم . الان واقعیت قضیه اینه که در این مجلس ما که نیومدیم فقط با یکی باشیم -ولی اگه توبخوای من نمیذارم که دست کسی جز تو به من بر سه . چون خودمو با عشق و احساسم تقدیم تو می کنم .. دیدن بقیه و حالتهای سکس اونا منو هم بی پر وا تر کرده بود . زیپ شلوارمو پایین کشیدم و کیرمو انداختم بیرون . -عزیزم حالا می تونی هر کاری که دوست داری با کیرم انجام بدی . .. رویا ته کیرمو با دستش گرفت . کف دستشو دور اون لول کرد و اونو محکم فشارش داد . طوری هم فشار داد که انگاری گردن یکی رو گرفته می خواد خفه اش کنه . -عزیزم با کیر من لج داری ؟/؟ -این نسبت به من خیلی بی وفاست -اشتباه فکر می کنی . .. -ولی ایمان! من به تو نشون میدم که هیشکی مثل رویا نمی تونه بهت حال بده و سرحالت کنه . فکر کنم با این هوسبازی و نشون دادن هوس رویا جفت صندلی ما از بقیه صندلی ها داغ تر شده بود . معین هم طوری فریده رو سر حال آورده بود که فریده مانتو شو در آورده و شلوارشو هم کشیده بود پایین تا کسشو راحت تر لخت و یک دست در اختیار معاون آموزشی قرار بده .. اونم از این که داره یک زن شوهر دار رو می کنه و اونم جلوی شوهرش حسابی داشت حال می کرد . زبونشو گذاشته بود روی کس و .. -اووووفففف میکش بزن میکش بزن . چه سبیلای نرم و با حالی داری . خوشم میاد که اونا رو به کسم می مالی .. در قسمت راننده هم شرایطی مثل شرایط  من و رویا بر قرار بود . نگین سرشو گذاشته بود لای پای اکبر و کیرشو که از توی شلوار بیرون زده بود به دهن گرفته و ساک می زد . فریده زن اکبر راننده سرش بین دو تا صندلی قرار داشت و معین داشت کسشو میک می زد . حالت سرشو طوری کرد که  بتونه من و رویا رو به خوبی ببینه  کیر کلفت و بلند منو دید که انگاری در تابه سرخ شده باشه و داره دهن رویا جونو می سوزونه و آتیشش می کنه .. با این که کسش در حال  لیسیده شدن بود ولی با حسزت خاصی به کیرم  و حالت ساک زدن رویا نگاه می کرد . گردنش درد گرفته بود . بهش فشار میومد تا بتونه به خوبی کیر منو ببینه . هر چند نصف کیر من توی دهن رویا بود ولی همون نصفه هم نشون می داد چقدر جونداره . از طرفی رویا هر چند لحظه در میون دهنشو از رو کیر من بر می داشت . یه نگاهی به کیر مینداخت تا بیشتر به اون بچسبه . چه حالی می داد . دلم می خواست فریده هم دهنشو می ذاشت روی کیر من یا این که تنه کیر و بیضه هامو اون لیس می زد . دو تا زن با هم در آن واحد یک کیرو ساک بزنن خیلی به اون مرد حال میده . حتما در این سفر ازشون می خوام که این کار رو با من انجام بدن . هر چند رویا خیلی حسوده ولی اگه بره زیر کیر یک نفر دیگه ای غیر من حتما آب بندی میشه و متوجه میشه که در این جور سفر ها هر کی نده یا نگیره در واقع سرش بی کلاه مونده یا کلاه رفته . فریده چشاشو بد جوری خمار کرده بود . منم یه چشمکی بهش زدم که یعنی خودت رو آماده کن که از زیر کیر من نمی تونی در ری .. ولی داشتم به این فکر می کردم که من از زیر کون رویا چه جوری در برم . .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر