ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 29

حرکات کیری روی کون من ادامه داشت . دوست داشتم هر وقت کون میدم معده و روده ام بیشتر خالی باشه اون جوری بیشتر می تونستم بر خودم مسلط باشم . حالا هم یه احساس لذت خاصی می کردم  -امید می تونی بازم فشارش بدی . کمی بیشتر بذاری که بره . خیلی دوست دارم به همین صورت حسش کنم . -دختر تو دیگه کی هستی . خیلی اعجوبه ای . ندیدم دختری رو که بگه کیر رو توی کون بیشتر فشار بده . نشون میده خیلی شجاعی و دنیا دیده-ای شیطون منظورت کیر دیده هست ؟  -من کی همچین حرفی زدم . البته بیشتر وقتا  نمی شد که کیر رو تا انتهای کون فرستاد مگر این که اون کیر از نوع ژاپنی یا چینی اون بوده باشه .  کف دستاشو گذاشته بود رو پشتم و مالشم می داد . نوازشم می کرد . قسمتی از جلوی بدنشو در تماس با پشتم قرار داده بود . هر وقت کیرشو به عقب می کشید تا با یه حرکت رو به جلوی دیگه به کارش ادامه بده انگاری طاقتم طاق می شد .. تحمل همون چند ثانیه وقفه رو هم نداشتم کونمو با یه حرکت رو به عقب بیشتر به کیرش می چسبوندم تا زود تر برگرده سر جای قبلش .. -آتنا چقدر تو هاتی -فعلا که کیر تو منوسوزونده . داره آتیشم میده . -نهههههه نهههههههه فدای کونت .. نگو نگو داره آتیش می گیره .. آبش می خواد بریزه . -هر کاری دوست داری بکن . هر چی می خوای بریزی بریز . چون منم تشنمه منم آبتو می خوام .  تا این حرف از دهنم خارج شد اون کارشو کرد  . یک ریز داشت توی کونم خالی می کرد . -چقدر داغه و گرمه .. -ببینم تو نمی ترسی منی من از بغلای کونت زده بیرون  یه مقداریش ریخته روی کست داره حرکت می کنه ؟/؟ -واسه چی بترسم .. اگه بدت نمیاد دلم می خواد همون دستتو بکشی روی کسم تا از کون دادن لذت بیشتری ببرم ..-اووووووفففففف آتنا .. دختر تو که منو به هیجان میاری . با این حرفات اصلا دلم نمیاد کیرمواز توی کونت بیرون بکشم  . -پس بذار بمونه . اصلا می خوای اونو از ته قطعش کنی بدی من با خودم ببرمش . مال خودمه . باهاش عشق می کنم . -فدای عشق و حالت بشم من .. انگاری که توی کون من کرم ریخته باشه . خیلی روون شده بود و با هاش حال می کردم . سرمو خم کرده تا از زیر به صحنه گاییده شدن نگاه کنم . گاهی هم با دستم کیرشو لمس می کردم . چه حالی می داد ! دلم می خواست همراه با گاییدن به کس منم دست مالی کنه . حس کردم که به این مالشش نیاز دارم . -بمال پسر بمال کسمو بمال کونمو بکن . می خوام . می خوام . خواهش می کنم .. اونم مثل یک غلام حلقه به گوش هر کاری رو که می خواستم انجام می داد . دستاش عین فر فره روی کسم کار می کرد . -بزن بزن .. بزن کونمو آتیش کن . می خوام تا چند روز همبن جور حس کنم که کیرت توی کون من داره وول می خوره . داره بهش هیجان میده ولم نکن نکن رهام نکن . خواهش می کنم . -آتنا چقدر تو عاشق کون دادنی -پسسسسسر تو به کی میگی .. نزدیک بود از دهنم بپره و بگم که تو هم عاشق کون کردنی و خیلی هم با حال می کنی .. یعنی من از بس کون دادم می دونم کدوم کیر به آدم حال بیشتری میده . هر چند می دونستم اون می دونه با  این قطر کالیبری که دارم قبلا به اندازه کافی کار کرد داشتم . این پسرا چشاشون تیزبینی خوبی داره  جاااااااااااان  انگاری سوراخ کونمو طوری  با کیرش سنگین کرد که حسابی حال می کردم .  با کف دستم بیضه های درشتشو می مالوندم . -کسمو ولش نکن . تند تند تند تند .. با نوک انگشتاش سر کس و چوچوله مو می مالید .. دستامو رسوندم به سینه هام و با هاش بازی می کردم . -بذار دردم بگیره تو فقط کونمو بکن .. بکنش .. بکنش .. یه کمی محکم تر . بازم تحمل دارم . -آتنا خوشگله .. من اون مغز کونتو بخورم . چقدر دلم می خواد که تو فقط به من کون بدی ولی با این آتیش تندی که داری یکی باید همیشه کنارت باشه تا در اون لحظات  جز اون به هیشکی دیگه ندی .  اون در همین یک ساعت منو شناخته بود . روانشناس خوبی بود . می تونست درکم کنه . راست می گفت ولی کدوم آدم بیکاری بود که شب و روز کنارم باشه و تازه من باید خودمو از دست خونواده خلاص می کردم و از دست محدودیتهایی که واسم درست کرده بودند خلاص می شدم . در حال رسیدن به آخر داغی و کیفم بودم .. اینجا دیگه یک زن و یک مرد باید خیلی هنر مند باشند که زن بتونه به ار گاسم برسه و حس کنه کسش در حال انفجار و از هم پاشیدنه . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر