ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 184

چند تا شورت و سوتین ازش گرفتم و گفتم همه شونو می خرم . فقط منو راهنمایی کنه که کدوم بیشتر به من میاد . یارو رو گیج کرده بودم . هر چند که حس کردم صورتش از اون دقیقه اولی که دیدمش سرخ تر شده . شاید هیجان دیدن بدن لخت من اونو به این حال و روز در آورده بود . باید با من کنار میومد . اگه این نادیا بود که می دونست  با این پسر چیکار کنه . تصمیم داشتم که سوتین ها رو نبندم و فقط شورت پام کنم .چند تا از اون شورت فانتزی ها رو هم که از پشت یا از جلو چاک داشت هم انتخاب کرده بودم و یکی دو موردشو هم که از کناره ها و روبرو طوری نازک بود که دو لبه کس رو از دو طرف مینداخت توی دید . اونی که از پشت شکاف داشت  حالات کس رو از پشت نشون می داد . هر کدوم از اونا می تونست به تنهایی یک مر د یا یک پسر مجرد رو آتیش بزنه . مگر این که اون پسر سیر خورده باشه . تجربه بر من ثابت کرده بود که مرد هر چقدر سیر خورده باشه بازم سیر مونی نداره و هر شکاری که به نزدیکش بیاد سعی می کنه تورش کرده ازوجودش استفاده کنه . یه نگاهی به سینه هام انداختم حس کردم که خیلی قویه و استوار . شل و وارفته نیست . پس اون به همین صورت بهتر می تونه آتیشش بزنه .از طرفی نمی خواستم با تعویض سوتین وقت تلف کرده باشم . چون تا اونجا که می دونستم ناحیه شورت و کون و کس مردا رو بیشتر حالی به حالی می کنه . می خواستم کاری کنم که زود تر دست به کار شه وقت رو تلف نکنه تا قبل از این که خواهر یا همکارش بیاد بتونه تر تیب منو بده . اولین شورتی رو که پوشیدم از اونایی بود که خیلی فانتزی بوده . کون و کس نما . البته کس رو از بغلا نشون می داد وو بیشتر قاچای کونو مینداخت توی دید . وقتی صداش کردن تا بیاد منو ببینه دهنش از تعجب وا مونده بود . فکر نمی کرد منو در اون حالت ببینه .. یه نگاهی به سر تا پام انداخت .. -ببینم خیلی بد اندام هستم ؟/؟ .. لبخندش نشون می داد که با همون حرکت اول داره ضربه فنی میشه . اونو گیجش کرده بودم . -ببخشید نادیا خانوم شما سوتین نبستین ؟/؟ -به خاطر این که وقت تلف نشه و شاید خواهرتون تشریف بیاره و نتونه این شرایط رو هضمش کنه گفتم وقتمو رو سوتین بستن تلف نکنم . به نظر شما چطوره -چی رو می فر مایید . سینه ها یا شورت .. -هر سه تا -سه تا نادیا خانوم ؟/؟ -بله وقتی از سینه ها اسم می برین زیر شورت رو هم باید گفت .. می شد چهار تا هم گفت ولی من دیگه کلی گفتم . یه لحظه متوجه شدم که زبونشو بین دو تا لباش داره می ماله . کف کرده بود . -فرید خان شما واسه این که از دستتون در نره یه خود کار قلم بگیرین به هر یک از این شورتها یه امتیاز بدین تا سر آخر متوجه شم کدومش از نظر شما بهتره . -میشه خودمونی تر صحبت کنی -به شرطی که دو طرفه باشه .. می دونم خیلی چش پاکی . واسه همینه که جلوی شما اصلا خجالت نمی کشم . چون مشتری شما هستم . -امید وارم در هر صورت و حالت مشتری ما باشین .. این حرفی که زد منو به فکر فرو برد . می شد دو تا تصور کرد یکی این که در هر صورت مشتری مغازه اون باشم و یکی دیگه این که هم مشتری مغازه اش باشم و هم مشتری خودش و بهش حال بدم .. فکرمو زیاد خسته نکردم و گفتم بهتره برم شورت دیگه رو آزمایش کنم . این یکی هم یه شورت براق ورنی نما بود که قسمت کسش شکاف داشت و کاملا مشخص بود .. -حرف نداره .. عالیه .. اگه بدونی چقدر زیبایی باسنو نشون میده ؟/؟ -فقط باسن ؟/؟ -دیگه نذار بیشتر از این حرف بزنم . بذار من از این تر کیب لذت ببرم . واقعا عجب جنسی میارم به مغازه ام . -کدوم جنسو میگی -منظورم شورته .. وگرنه جنسای اعلای دیگه خودشون میان و به ما افتخار میدن .. می خواست بره بیرون تا صداش کنم ولی ازش خواستم که همونجا بمونه .حالا اون شاهد پایین کشیدن شورت از پام بود . بعدی رو که پام کردم نزدیک بود از حال بره . اون از پشت سوراخ داشت و جای کس رو نشون می داد . -راستش نادیا جون تا حالا به این شورتها و قرار گیری اونا در پا و تن خانوما فکر نکرده بودم ولی خیلی جذابت می کنه . -به نظر شما این می تونه تاثیر داشته باشه واسه این که شوهرم بهتر بتونه با من راه بیاد .. -چی بگم .. اون سرش دود می کنه اینا رو ببینه .. حالا من یه خواهش ازت دارم .. یه دوست دختر دارم که همش پیش هم خیلی راحتیم . وقتی با هم در یه خونه ای خلوت می کنیم با یه شورت کنار همیم . طبعش خیلی سرده .. حالا من چند تا شورت پام می کنم شما بفر مایید که کدومش می تونه اثر بیشتری روش بذاره .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر