ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 27

-الیسا لیسا خیلی خوشم میاد . عجب موزی انتخاب کردی . مث یه کیر نرم داره کونمو می شکافه و تا آخرش میره داخل . من همیشه آرزوم بوده که یک کیری تا آخرش بره توی کونم . طوری که جفت بیضه و اون تخمهای کیر بخوره به کونم . -عزیزم موز که بیضه نداره -ولی من حس می کنم که مشتات کار بیضه ها رو می کنه . دارم باهاش حال می کنم . لذت می برم . جااااااااان اگه بدونی چقدر داره به من مزه میده . نمی تونم فراموشش کنم . نمی تونم ازش دل بکنم .. چقدر نرمه . دو طرف کونموداشته باش . آروم آروم . انگشتاتم فرو کن اون داخل .. با لبه هاش با دورش بازی کن -ببینم آتنا کست نمی خاره ؟/؟ -چرا اونم می خاره ولی فعلا کونم بیشتر می خاره -حالا من کسم می خاره چیکار کنم .. -خودم خارششو می گیرم . میای یه کاری بکنیم ؟/؟ -چه کاری ؟/؟ -اگه بهم حال بدی و بتونی سر حالم کنی من بهت قول میدم تو رو به هر آرزویی که دلت بخواد برسونم . -تو نمی تونی این کار رو بکنی . این یه چشمه ازت بر نمیاد . الان این وقت شب و من و تو با هم .. کجا بود که بتونی یک پسر واسم گیر بیاری با کیری که بتونه بیشترشو بکنه توی کون من .. اون سوراخشو باز کنه و من در خیال خودم ببینم که دارم فیلم گاییده شدن خودمو می بینم . -چقدر توبا حالی دختر .. دختری عاشق کون دادن . ولی تا به من حال ندادی من نمی تونم بگم چه کاری می خوام برات انجام بدم . .. -هر کاری می خوای انجام بدی فقط باید در رابطه با کون من یاشه ... دلم می خواد به همه جاش دست بمالی مث یه پسز  ازش استفاده کنی . نشون بدی که داری باهاش حال می کنی . -ببینم اگه یه پسری بخواد بیاد و تو رو بکنه چه عکس العملی نشون میدی ؟/؟ -فوری می چسبم به کیرش تا فرار نکنه . -فدات شم من .. بیا و حالا یه حالی به من بده .. خودمو انداختم رو الیسا کسمو روی کسش حرکت می دادم . به شدت از این کار من لذت می برد . کف  جفت دستامو گذاشتم رو جفت سینه هاش . -نههههههه آتنا فدای تو چقدر خوشم میاد .. می سوزونی .. می خوام آتیش بگیرم . آتیشم بده . هر کاری که دوست داری باهام انجام بده . بهت قول میدم که پشیمون نشی . من تو رو به اون چه که دوست داری و خواسته توست می رسونم . عشق من هستی من هوس من . ناز من .. نازنین من ... منو بکن منو بکن .. کست رو فرو کن توی کسم .. منو ببوس .. سینه هامو بخور .. -الی جونم کس که توی کس نمی ره .. میره ؟/؟ -اگه تو بخوای میره آتنا . فدای تو .. لبه کست رو از بغل بذار رو شکاف کسم . اگه بدونی چقدر حال می کنم ... کس منم خیس کرده بود . داغ شده بودم . بیشتر وقتی داغ می کردم که این تصور رو می کردم که اون داره با موز کونمو می کنه .. . میک زدن کس توسط من خیلی به  الیسا می چسبید .. -خوبه خوبه همین جوری بخورش . به من حال میده . اگه ادامه بدی تو می تونی .. یه بالش گذاشت توی دهنش و اونو گازش می گرفت تا صدای ناله ها و جیغ و دادش رو کسی نشنوه . اون یواش یواش آروم شد و دستاش به دو طرف افتاد . دیگه حسابی خسته شده بود .. لحظاتی بعد گفت آتنا تو معرکه ای حالا من می خوام برم دستشویی .. فقط حواست باشه  که در رو از داخل قفل کنی یه وقتی دیدی که  داداش امید من همین جوری سرشو انداخت پایین و وارد شد .-بیاد بالای سر .. ببینم تو ناراحت میشی .. ؟/؟ -دیوونه اون از اون دختر بازاست . تازه رفته دانشگاه .. هر وقت که  بابا مامان نیستند یه دختر رو میاره خونه و تر تیبشو میده . اصلا ملاحظه منو نمی کنه .. الیسا رفت که برای لحظاتی بعد بر گرده .. کونم چقدر به انگولک کردنای الیسا نیاز داشت . در همین حال  رفته بودم رو تخت و رو خودم ملافه دادم .. صدای در اتاق نشون می داد که الی بر گشته .. منتظر بودم که بیاد کنارم دراز بکشه . با هام ور بره و کار نیمه تمومشو تموم کنه ولی دیدم خبری نشد .. -الیسا کجایی .. داشت باورم می شد که خیال برم داشته و اصلا صدایی رو نشنیدم .یک آن حس کردم که یک جفت پای مردونه از زیر پرده ها افتاده پیرون .. پرده کنار رفت و یه پسر جوون و خوش تیپ و خوش اندام پیداش شد . اون باید امید خان داداش الیسا باشه .. تر س و هیجان و التهاب داشت دیوونه ام می کرد . نمی خواستم حس کنه که من به این سادگی ها تسلیم میشم .تازه الیسا هم الان دیگه باید بر می گشت و اگه ما رو در این شرایط می دید شاید به صلاح نبود . من تعجب می کردم که چطور متوجه نشدم که اون اومده .. کاملا بر هنه بود . احتمالا لباساشو خیلی آروم همین جا کنده وگرنه اون که نمی تونسته کاملا برهنه از اون طرف بیاد این طرف .. خیلی آروم خواستم که به یه طرفی برم . اون که کیرش کاملا شق شده بود سریع خودشو به من رسوند و دهنمو گرفت . خودشو چسبوند به من . کف دستشو گذاشت رو قاچ کون من  و انگشت وسطی رو فرو کرد توی کونم ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر