ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

عجب بله برونی ! 16

چقدر سخت بود تحمل این صحنه . همین جور سرم رو به طرف عقب بر گردونده و داشتم صحنه رو می دیدم که افسر دستشو گذاشت روی صورتم و سرمو بر گردوند . راستش از این که می دیدم مادرم زیر کیر عمو افراز قرار داره اون قدر ناراحت نبودم که از گاییده شدن عشقم توسط بابا کمی حالم گرفته بود .. عادت کن عادت کن افشین . عیبی نداره . افسون که بهت خیانت نکرده جز باباش که با کس دیگه ای نبود . شیره و کف هوس رو به خوبی دیده بودم که رو کس افسون نشسته بود . در هر حال کیر بابا چه ضعیف و چه قوی داشت با اون حال می کرد و لذت می برد . افشین افشین تمرکزت رو بذار روی کس مادر افسون .. بذار اونم حس کنه که منم دارم لذت می برم . کمر خاله رو گرفته شروع کردم به حرفای قشنگ و حشر آلود زدن . می خواستم افسر رو بیشتر به هیجان بیارم .. دلم می خواست افسون کلفتی کیر منو ببینه که از کیر مادرش می زنه بیرون و چه جوری داره حال می کنه و هوس اونو روی کیر من ببینه که چه با حال اونو می کشم بیرون -افشین منو بکن .. بزن کسمو .. جرش بده .. زن عموتو,  خاله جونتو , مادر زنتو جرش بده .. -فدای تو افسر خوشگله خودم بشم . من اگه جرت بدم دیگه تو چه جوری می خوای سکس کنی .. -وقتی توی بغل تو قرار بگیرم دیگه از هیچی نمی ترسم . تمام نشد ها برام شد میشه .. بگو عزیزم .. داماد گلم چه جوری خوشت میاد که همون جوری بکنم . -افسر جون دلم می خواد بیشتر قد و قامت کیرمو ببینم که چه جوری میره تا ته کست و اون وقت حال کنم و کیف کنم به خودم بگم یعنی واقعا راسته که این کیر داره به ته کس افسر جون می خوره ؟-فدای احساسات قشنگ و لطیفت بشه افسر .. همون کاری رو انجام داد که من می خواستم . یه لحظه که افسر حواسش نبود سرمو بر گردوندم عقب . دیدم چشم افسون متوجه کیر منه که داخل کس مامانش داشت مانور می داد . وقتی هم  که افسر خودش رو روی کیر من حرکت می داد بیبشتر کیر من در بعضی حالات میومد بیرون و افسون می تونست به خوبی شاهد جریان باشه که بود . همین خوشحالم می کرد تا بدونه که کیر شق شده از هوس من چه جوری می تونه هوس مادرشو روی کیر من جاش بده . -نگاه کن افشین جون .شوهرم چه راحت داره خواهرمو می کنه ؟/؟ دو تایی شون حسابی دارن حال می کنن . -می خوای ما هم درست و حسابی حال کنیم ؟/؟ -آدمشو نمی بینم که بهم حال بده -ببینم داری منو غیرتی می کنی ؟/؟ نا سلامتی من دارم دامادت میشم . از این کیر باحال تر که بخوای بهش امتیاز بدی ؟/؟ فعلا که داره به تو حال میده . پنجه هامو به پهلو هاش فشرده و اونم اگه دردش می گرفت چیزی نمی گفت ولی هر جوری بود تنظیمات رو خودم در دست گرفته و و بعدش دستمو از اونجا روی دو تا قاچ گنده و برش با حال کونش قرار دادم .. -آخخخخخخخ افشین افشین .. از حال رفتم .. زود باش زو دباش بکن وبکن ..بکن ..کارمو تموم کن .. پاره ام کن .. جرم بده ..وووویییییی من سوختم سوختم سوختم .. بکش بیرون بکش بیرون .. دارم می میرم .. دارم می میرم . نجاتم بده .. با زور و توانی مضاعف و این که به افسون نشون بدم که کیر,  قدرت و تعیین کننده اصلی در این ماجراهاست به سرعتی زیاد اون قدر  افسر جونو گاییدم که نایی نداشت . تمام تنش سست شده بود و داشت سنگینی خودشو مینداخت روی من . دیگه باید با چند تا ضربه دیگه کارشو می ساختم .. همین کارو هم کردم ..-واااااااییییییی افشین افشین جون اومد اومد ... اون طرف عمو افراز که داشت مامانمو می گایید گفت کی اومد زن ؟/؟  عزیزم کی اومد .. افسر در حالی که گل از گلش شکفته بود گفت آب کسم اومد .همونی که پیش تو ناز داره بیاد .. وووووویییییی چقدر مزه میده .. یه چیز داغی مث جیش آدم می ریزه بیرون . آدم حس می کنه سبک شده .. یه لذتی دور کس آدم و قسمت بالاش حس میشه .. اووووخخخخخخخ چه جوری بگم چقدر به من حال داد . با صدای بلند خطابش دادم -افسر جون حالا توی کس ناز و هلوی تو آب بریزم ؟/؟ -اینو که باید انجام بدی . اگه نریزی رفوزه ات می کنم . ولی باید یه جوری بریزی که حروم نشه . حتی یه قطره اش .. اومد طاقباز کرد و پاهاشو انداخت رو شونه هام . یک بار دیگه تا جا داشت گاییدمش ولی مدام جیغ می کشید آب بده آب بده ..-ببینم یه لیوان بسته ؟/؟ -نه یک تنگ آب باشه یک پارچ باشه . این بار می دونستم که با ملایمت بیشتر در سکس می تونم آب زیادی رو توی کسش خالی کنم ... ادامه دارد .... نویسنده ....ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر