ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 11

نه نمی تونستم بیشتر از این عذاب کشیدنشو ببینم . اگه اونو همین جوری ولش می کردم به حال خودش , هم این که ازم دلخور می شد و هم این که معلوم نبود بعدش میخواد چه کاری صورت بده . شاید یه دوست پسر پیدا می کرد و کار به جاهای باریک می کشید . -بابا جونم بابایی کمکم کن . یه جوری شدم . خوشم میاد نمی دونم چیکارکنم . نمی دونم مثل این که افتادم تو یه استخری که آبش عمیقه منم شنا کردن بلد نیستم و همش دارم دست و پا می زنم نمی دونم چطور خودمو نجات بدم . بابا نجاتم بده . نجاتم بده . کمکم کن --نورا جون این جور مواقع حداقل به دوطریق میشه کمک کرد . یه روششو من الان نمیگم . فعلا اون درس خیلی خیلی تکمیلیه ودرست نیست برم رو اون مورد و در باره اش حرف بزنم . یه خورده هم خطر ناکه .. -بابا هر کاری می کنی بکن . اون مورد بعدیشو بگو چیه . اصلا عملش کن . دستمو گذاشتم رو کوسش .همین جور داشت ناله می کرد و آه می کشید و می گفت من یه جوریم بابا کمکم کن . به دادم برس . ومنم شده بودم معلم . -عزیزم این ناحیه رو اگه خوب بهش برسی و یا از طرف جنس مخالف بهش رسیدگی بشه سیستم بدنی رو تنظیم می کنه و تو یه یه درجه از لذت می رسی که وقتی در اون حالت قرار بگیری حاضر نیستی که با چیزی تو دنیا عوضش کنی . -بابا یه کاری کن من برسم اونجا ببینم اون چیه . حالم خوش بشه . چه جوری میشه رفت اونجا .. آها گفتی یه مدلشو نمی تونی بگی . یه مدل دیگه اش چیه . درحالی که انگشتمو رو چوچوله کوچولوش  می کشیدم و با لبه ها و روی کوسش بازی می کردم که همینم آتیش هوسشو زیاد تر می کرد گفتم یه راه دیگه اش اینه که من دهنمو بذارم رو اینجات و با زبون و لبام ویه خورده کمک گیری از دندونام لیس و میکش بزنم .. -بابا هر کاری میکنی بکن . من خوب فهمیدم چی داری میگی . درس تئوری رو فهمیدم زود باش عملی کار کن و تا آخرشم باید بری که من متوجه شم که این درسایی که میدی رو یه اصوله و پایه ای قرار داره که صحیحه . با چشای خمارش به کیرم نگاه می کرد . می دونم خیلی دوست داشت که با کیرم بهش حال می دادم ولی اون لحظه تنها حالتی که می شد که کیرم بهش حال بده این بود که فرو کنم تو کوس کوچولوش وهنوز زود بود و کار درستی هم نبود . نمی دونم این حرفا رو کی بهش یاد داده بود وتو گوشش پر کرده بود که اگه دختریتو از دست بدی بابات می تونه واست ردیف کنه . بدجوری به کیرم زل زده بود ولی اصلا دوست نداشتم در این مورد بهش آموزش بدم . می دونستم حدس زده چی می خواستم بگم و نگفتم . دوتایی مون کاملا سکس روبروی هم قرار داشتیم . من پاهاشو گرفته انداختم رو شونه هام و کمرش رو زمین قرار داشت . کوسشو گذاشتم تو دهنم . کوس کوچولوی دختر ناز و تازه به سن بلوغ رسیده امو گذاشتم تو دهنم و همون جوری که بهش وعده دادم بودم و جزو آموزش سکس به دخترم بود گذاشتم تو دهنم . . از بس کوس مهنازو که دوبرابر کوس نورا می شد میک زده بودم دیگه عادت داشتم به این کار . گاهی وقتا می دیدی نیمساعت کوس مهنازو میک می زدم و اون صداش در نمیومد که بگه  برو بچسب به یه کار دیگه . خیلی کیف می کرد و منم تو این کار خیلی وارد بودم . می دونستم کدوم قسمت حساس تره که به همون جا پیله کنم . سعی می کردم مکیدن کوس دخترم به یه حالت گاز زدن تبدیل نشده . فشار لبهامو طوری تنظیم کرده بودم که اون بتونه حداکثر لذتو از این کارم ببره . می دونستم که سینه های یه دختر در این زمان و ابتدای بلوغ و نوجوونی بیشتر از هر وقت دیگه ای در طول زندگیشون حساسه و اونا رو به هوس میاره واسه همین سینه های کوچولو و گردشو تو دستام گرفته و می گردوندم و با نوکشون که همچین بفهمی نفهمی تیز شده بود بازی می کردم . خیسی کوس نورا رو می خوردم تا اصطکاک لب و دهنم با کوسش بیشتر بهش حال بده -اوووهههههه باااااباااااااباااااا بااااااا چه درس شیرینیه من دیگه دارم از حال میرم . حس ندارم خوشم میاد . دوستت دارم بابایی .هرچی تو گقتی راست گفتی . هرچی توبگی راست میگی . دوستت دارم بابا . یه دستشو گذاشته بود روسرم و موهامو می کشید .جیغ می زد . سرمو به کوسش فشار می داد و یه دست دیگه اشو میخواست برسونه به کیرم که نمی رسید . حالتمون طوری بود که کیرم از دستاش دور می موند . نخواستم که نومیدش کنم یه خورده خودمو از حالت تقریبا ایستاده به صورت نیم خیز در آورده و فاصله کیرم با دستشو کم کرده تا بتونه به کیرم دست بزنه . از تماس کف دست کوچیکش با کیر کلفت خودم احساس لذت می کردم . کیرم خیلی شق شده بود . یه خورده دیگه اگه اونو می مالوند بازم تو دستش خیس می کردم . اونو این بار بغلش کرده و انداختمش رو تخت تا کوسشو با یه فشار بیشتر و خستگی کمتری میک بزنم . پاهاش از تخت آویزون بود و نیمتنه اش رو تخت قرار داشت و منم به خوردن کوسش ادامه دادم . ول کن کیرم نبود . خیلی هوس اونو داشت ولی شرایط طوری نبود که من بخوام کیرمو در اختیارش بذارم . بدون این که وقفه ای در مکیدن من ایجاد کنه از پایین تخت کف پاشو به کیرم می مالوند . من که خیلی خوشم میومد و خمار شده بودم . سست شده بودم . -بابا تو هم خیلی خوشت میاد ؟/؟ هروقت منو رسوندی اون بالا بالا ها منم مال تو رو می خورم . حرفی نزدم . تو دلم گفتم حالا بالا بالا هارو برو . ساک زدن پیشکش . ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

3 نظرات:

دلفین گفت...

ادامه بده مرسی

ایرانی گفت...

متشکرم دلفین گرامی من 1 شاد باشی ..ایرانی

ایرانی گفت...

حتما داداش دلفین عزیزم ..درود برتو ....ایرانی

 

ابزار وبمستر