ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 76

دیدی افسان ؟/؟ دیدی ؟/؟ نگفتم . این از فیلمشه . این از فیلمشه -خب کتی خسته و مونده شده -چیکار کرده مگه سر کار پدرم بوده ؟/؟ -چشامو باز کردم و گفتم چیه کتی چیه همش می خوای داداش خسته خودتو اذیت کنی نذاشتی یه ساعت هم بخوابم . می دونم افسانه نمی خواست بیاد واسه این که یه شریک جرم داشته باشی اونو با خودت آوردی -حالا می خوام با داداش خودم حال کنم مرتکب جرم شدم ؟/؟ حقته که همون زنای بوگندوی طالبان بیان باهات حال کنن . تو لیاقت خواهر یکی یدونه اتو نداری . -حالا قهر کن برو کتی و منو تنها بذار -کور خوندی . قهر کنم برم شما رو تنها بذارم ؟/؟ افسان بیا .. بیچاره افسانه چقدر محجوب و سر به زیر بود و هوای منو داشت . نمی شد به اونا ایرادی هم گرفت . فکر می کردند من بیچاره هر وقت یه زنی رو دیدم باید به هیجان بیام و حال کنم . امروز چهار تا رو گاییده بودم و دختری دو تا از اونا رو گرفته بودم . چه جوری می تونستم .. اگه افسان اونجا نبود می گفتم هر غلطی که میخواین بکنین بکنین . -داداش من به افسان گفتم کوروش از شورت و سوتین قرمز بیشتر خوشش میاد اون مشکی تنش کرد .  بگو بگو که به من بیشتر میاد . افسان دید که داره از قافله عقب می مونه .  -کتی جون شورت و سوتین قرمز و رنگی به بدنهایی که کمتر سفیدن و به سبزه می خورن خیلی میاد ولی مشکی اون تن و بدنی رو که سفیده خیلی خوشگل و ناز و هوس انگیز می کنه .  دوتایی دوباره شروع کرده بودند .-ببینید اگه بخواین با هم بحث کنین من میذارم میرم ها . شلوغ نکنین . یه جوری با هم کنار بیایین . یه طرف , کتی افتاد بغلم و یه طرف دیگه افسان . نمی دونستم توازنو چه جوری بر قرار کنم . بعضی وقتا نمیشه . با یه دست سوتین اینو باز کردم و با دست دیگه ام مال اون یکی رو . شورتشونو هم همین طور. داشتم به این فکر می کردم که به وقت گاییدن  کدومو اول بکنم . گیج شده بودم . من اون وسط دراز کشیده بودم و اونا دوتایی یه قسمت از کیرمو لیس می زدند . منم دوتایی رو لمس و نوازششون می کردم . زیاد نمی تونستم حال کنم . فقط داشتم به این فکر می کردم که کاری نکنم که اونا فکر کنند بینشون تبعیض قائل شدم . بالاخره کتی افسانه رو کنار زد ولی من اومدم به دفاع مادر بچه ام .  -ببینم این جوری نمیشه .  قاطی کرده بودم . حالا شما دوتایی دراز بکشین من کوستونو بخورم .  دونفری پاهاشونو از وسط بازکردند و ولو شدند رو تخت . من یه لحظه دهنمو گذاشتم رو کوس افسانه و بعد گذاشتمش رو کوس کتی و بالاخره رو کوس مادر بچه ام زوم کرده مشغول شدم . -اووووووه کوروش کوروش . دوستت دارم دوستت دارم . کاش فقط مال من بودی .  کتی دندوناشو به هم می فشرد و حرصش گرفته بود . نمی تونست تحمل کنه .. پهلوهاشو نوازش می کردم . -منم دوستت دارم افسانه فداکار من . دوستت دارم .. کتی فقط اشکش در نیومده بود . -کوروش بخور کوسمو کوسم بهت نیاز داره من میخوامت . چقدر دلم واست تنگ شده  بود . واسه این لحظه . واسه این که یه بار دیگه زیر کیر تو باشم . در آغوشت بگیرم و بهت بگم که دوستت دارم . انگشتامو فرو کردم تو کوس افسان و اونو دادم بالا و تو دهنم با تنظیم بهتری قرارش دادم .-جووووون خیلی خوشمزه و باحاله . از این باحال تر نداشتیم . -کوروش تو که دیشب داشتی کوسمو,  کوس آبجی یکی یه دونه خودتو می خوردی گفتی که از همه خوشمزه تر و باحال تر بوده . نو که اومد به بازار کهنه شده دل آزار ؟/؟ -برو بیرون نوبتت که شد صدات می کنم . تازه افسانه قبل از تو افتتاح شده . -من همین جا می مونم و تکون نمی خورم . اصلا کی بهت گفت اول با افسانه طرف شی . افسانه دستشو گذاشت زیرچونه امو سرمو داد بالا با اشاره حالیم کرد که می خواد یه چیزی رو بهم بگه .  لبمو بردم سمت لبش .  قبل از این که ببوسمش آروم بهش گفتم که دوستت دارم .. اونم گفت واست می میرم .. فقط یه چند دقیقه ای برو طرف کتی و بهش حال بده . خواهرته . دیوونه مون می کنه .. چیکار کنم سرنوشت این طور رقم زده که تو مال همه زنا باشی و نمیشه تصاحبت کرد . مهم اینه که دلت با کی و مال کی باشه . اون متوجه اینا نیست عشق خواهری با عشق زن دیگه فرق می کنه . رفتم طرف کتی . می دونستم افسانه هم از این که من و خواهرمو از نزدیک ببینه که داریم با هم سکس می کنیم عذاب می کشه . هیشکدومشونو هم نمیشد از اتاق رد کرد و می خواستن همونجا بمونن . رفتم خواهرمو بغل بزنم که دیدم مثلا داره باهام قهر می کنه -حالا غریبه ها رو می بینی دیگه خواهر حالیت نیست ؟/؟ -کتی شما مگه با هم کنار نیومدین که امشبه رو یه جوری با هم بسازین ؟/؟ میگی من چیکار کنم . شما جای من . من باید اول با کدومتون حال کنم . -با من , من که خواهرتم .. افسانه به زور جلو گریه شو گرفته بود و دلم واسش می سوخت . -با این کاری که شما دارین می کنین هوسمو دارین از بین می برین . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

Al3x گفت...

طبق معمول عالی. دست گلت درد نکنه ایرانی جون. تو کف نگهمون میداریا... همش جاهای خوبش تموم میکنی

ایرانی گفت...

متشکرم AL3X عزیز ! لطف داری . حول و حوش قسمت 100 دیگه باید کوروش خانو بفرستم سفر خارجه . همیشه فقط تا دو قسمت جلوترشو آماده دارم . موفق و موید باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر