ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بازم یه سفر دیگه 2

وای شهین جون شهین جون .. این کارا رو داری با من می کنی من پررو میشم -نه عزیزدلم . قربون اون اندام دخترونه و آبدار و پرهوست برم . شهین به قربون اون تن و هیکل نازت .. کاش اون کوست از خط خارج شده بود متوجه می شدی که چه حالی داره کوس باز داشتن . -مگه تو کوست بازه ؟/؟ واسه همینه که شوهر نکردی ؟/؟ -کوسم راهش بازه ولی علت شوهر نکردنم این نیست . بگذریم بیا به خودمون برسیم . بگو عزیزم کدوم حالت بیشتر درت اثر می کنه . -نمی دونم نمی دونم چی بگم هر کاری که می کنی خوشم میاد . حس می کنم وارد یه دنیای تازه ای شدم که تصورشو نمی کردم . .. اگه بدونی چقدر کیف داره شهین -می دونم منم اولین بار که یکی باهام همیچین کاری می کرد همین حسو داشتم . سختم بود روم نمی شد . ولی دوست داشتم این تن و بدنم یه حالی بکنه . تو دور بیفته .. راستش داستان پاره شدن پرده بکارتم مفصله . نمیگم دوست پسر نداشتم ولی وقتی همسن تو بودم از بس حشری بودم یه روز با یه موز افتادم به جون کوسم . اگه بدونی چقدر خوشم میومد . موزش گنده بود . خیلی دراز و سفت هم بود . اونو تمام قد می کشیدم رو کوسم و باهاش حال می کردم . دلم می خواست یه کمی بذارم تو کوسم . این کارو انجام می دادم . راضیم نمی کرد . یه خورده بیشتر فرو کردم تا این که یه جایی حس کردم که دردم گرفت یه صدایی اومد . نمی خواستم این طور بشه . خیلی ترسیده بودم . این موضوع رو فقط مامانم میدونه و حالا تو ویکی دیگه از دوستان صمیمی ام که از بچگی مثل دو تا خواهر بودیم . واسه این به مامان گفتم که یه وقتی فکر نکنه من دختر بدی هستم . درسته حالا خیلی حال می کنم و هر چی دلم بخواد فرو می کنم تو کوسم ولی دختر بودن موقع عروسی یه مزه دیگه ای داره . این رسم اینجاست دیگه .. هرچند مهم نیست موقع ازدواج زن باشی یا دختر ولی تو فرهنگ ما یه شیرینی خاصی داره .. دوستت دارم فریبا سرتو درد آوردم . یاد خاطراتم افتادم وقتی به سن تو بودم .. پاهاتو باز کن یه خورده کوستو لیس بزنم . حس می کنم اگه این جوری تو رو به آخر عشق و حال برسونم شاید مث من شیطونه گولت نزنه موز ه رو زیادی نفرستی تو کوست .. شهین دهن گرمشو گذاشت رو کوسم و منم دو تا دستامو گذاشتم رو سینه هام . حالی واسه من نمونده بود . تو لذت خودم داشتم تصور می کردم که چند شب از این شبها با دختر همسایه خواهم داشت . حسابی داغم کرده بود . گرم گرم افتاده بودم .کوسمو که می خورد با یه انگشتش هم از بغلا یه ناخنکی بهش می زد .. خوشم میومد طوری که پنجه هامو تو بدن شهین فرو می کردم . .. می خواست یه چیزی بگه و حرفی بزنه ولی نمی خواست دهن از کوس خوری بکشه . اون تجربه اش زیاد بود و حالیش بود که باید چیکار کنه . واقعا فکرشو نمی کردم که یه روزی برسه که من غرق در چنین لذتی بشم . نمی دونستم اون قلقلک و مور مور شدن لذت بخش و شدید واقعا کانونش کجاست . شروعش انگار از چوچوله ام بود . روی کوسم پخش می شد و به سینه هام می رسید . چقدر شهین مهربون و دوست داشتنی بود . خودش سختی کشیده بود و دلش می خواست که منم لذت ببرم . یه محبت خاصی نسبت به اون احساس می کردم . خالص و بی ریا بود . سرعت مکیدن کوسمو طوری زیاد کرد که حس کردم برق منو گرفته ولم نمی کنه . یه برقی که از نوک انگشتای پا تا سینه هام همه جا رو گرفته بود . تنها کاری که می تونستم بکنم این بود که خودمو محکم به تشک فشار بدم و با همه این احوال واسه این که نشون بدم چقدر از این حرکت شهین خوشم اومده و دوستش دارم موهاشو نوازش می کردم . داخل شکم و زیر و روی کوسم داغ شده بود . کوسم خیلی خیس شده بود . حس می کردم سبک شدم .. شهین می گفت فکر کنم ارگاسم شدی . ولی من بازم خوشم میومد . ول کنش نبودم . اومد بالاتر و لباشو رو لبام قرار داد . خیلی فنی و تکنیکی منو می بوسید . بالذت و هوس . طوری که من تو فیلمها دیده بودم که یه پسر دوست دختر خودشو با عشق این جوری ببوسه . نوک انگشتاشو رو سینه هام می کشید و با kوک اونم بازی می کرد . اون حالا با چشایی باز بهم نگاه می کرد . با چشایی باز و پر از نیاز .. حس می کردم که اگه در اون لحظات یه پسری بیاد و بخواد باهام عشقبازی کنه من غصه ام میشه و بهش نه میگم . چون این حالی که حالا کرده بودم همون چیزی بود که همیشه می خواستم . همون آرامشی بود که نیاز داشتم .. نیاز داستم تا جسمم سبک شه و روانم آروم و قرار بگیره .. -شهین جون حالا تو دراز بکش منم بهت حال بدم -عزیزم تو تازه استارتشو زدی نمی خوام زیاده از حد خسته و زده ات کنم . بذار مزه این لز یه خورده زیر پوستت بمونه و این خستگی حالتو نگیره . -عزیزم شهین گلم مگه تو بهم حال دادی خسته شدی ؟/؟ -نه من با تمام وجودم لذت بردم .. -منم میخوام لذت ببرم . هم این که خودم حال می کنم و هم این که به یه دوست و در واقع خواهر خوب و باحال حال میدم . بالاخره این بار من روش قرار گرفتم تصمیم گرفتم از تجربیات اون و کارایی که انجام داده بود تا ار گاسمم کنه استفاده کنم . ولی یه چیزی رو هم باید در نظر می گرفتم که اون دیگه یه دختر نبود ومن می تونستم داخل کوسش پیشروی کنم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر