ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پاسخ به amir-abr135 لوتی درچت روم

کسی که دهانش با فضولات انسانی پر شده باشد سخنانش خریداری ندارد ...ایرانی .....دوست خوب من از اونجایی که در این سایت بحث سیاسی ممنوعه فقط یه اشاره انسانی می کنم و خودت بقیه راه رو برو و من اون وقت به سوال تو جواب می دم . تو که این طور به خاطر چند تا مطلبی که صرفا جنبه کنترل غریزه های جنسی رو داره دادت در اومده چطور الان داری آزاد می گردی در حالی که به ناموست به هموطنت به خواهرت به مادرت در زندانها تجاوز شده ..چطور تونستی این صحنه ها رو ببینی و بی غیرت باشی . تو که ادعای غیرتی بودن داری .  دوست نداری این داستانها رو نخون ..داستانهای عشقی رو بخون . بارها گفته ام مگه من خودم به این داستانهای سکسی اعتقاد دارم ؟/؟ صرفا یه نوع کنترل غریزه جنسیه . بهتر از اینه که جوونا برن خیابون دنبال شیشه و ...تو اراده اتو قوی کن . چون برای اولین باره که باهام بر خورد داری اینو بهت بگم من در 14 سالگی دوست دختر گرفتم بعد از ده سال دوستی پاک باهاش ازدواج کردم . در مدت دوستی فقط رابطه کلامی داشتیم .به اولین عشق آخرین عشق معتقد بودم . زن دیگه ای هم تا به حال وارد زندگیم نشده ... آدم باید بدونه چطور وارد جنبه های شیطانی بشه و چطور ازش در بیاد این یه هنره که من و خیلی از خواننده های ما داریم و اگه شما ندارید یا به این سایت نیایید و یا داستانهای عشقی و مطالب مذهبی رو که در مورد یکی دوامام و خدا نوشته ام و به آن اعتقاد دارم بخوانید . داستان ندای عشق را که کاملا عاشقانه و عاطفی بوده و فقط قسمت آخر آن یعنی 88 را به افتخار ندای مظلوم نوشته ام بخوانید .. سکسی خوانان ما خوانندگان بسیار مودبی هستند . من در عمرم نه لب به سیگار زده ام نه مشروب و نه مواد مخدر .. اخلاق را در همه جا رعایت کرده ام . یک کلمه رکیک بر زبان نیاورده ام . خارج از داستان و حتی در همین متن اگه منو بکشن اشاره به کلمات سکسی نمی کنم و با نقطه چین بیان می کنم .. تازه اگه ضرورتی باشه . از حرفای لاتی و فحش های رکیک متنفرم . در مورد همجنس بازی مردان که بی نهایت متنفرم داستان نمی نویسم . دوست خوب من داستان فرق می کنه . محیط و اون فضا نیاز های یک انسانه .. اگه این جوره که باید جامعه ما پر باشه از این جور فساد .. این قدر عجولانه قضاوت نکن .. مگه اون شیخی که در یک شب با هشت تا زن بوده و یه سطل آب یخ در کنارش بوده تا ایستادگی خودشو حفظ کنه از این داستانها خونده .؟/؟ و هزاران هزار جنایت دیگه .. به جای این حرفا برو از حق جوانان دفاع کن اگه جراتشو داری فریاد بزن که چرا که ما که جزو هفت هشت کشور و به قولی ششمین کشور ثروتمند جهان ازنظر منابع  هستیم جوانان ما به خاطر یه سری مسائل دست و پا گیر اقتصادی نتونن ازدواج کنن . تا چند وقت دیگه حتی یک چادر هم نمی توان خرید و در بیابان زندگی کرد . برو یقه عرب صفتها را بگیر که ماشین مملکتت را به یک پنجم قیمت به عربها می فروشند . در لبنان و افغانستان مدرسه و جاده و ورزشگاه می سازند ولی خانه خود را فراموش کرده اند . اگر هم گاهی از سر سیری کاری می کنند باز هم منفعت خودشان را در نظر دارند . راستی از خودت پرسیده ای که چرا سالی چند بار خیابانها را می کنند ؟/؟چاله چوله درست می کنند ؟/؟ .... از بس احمقند ؟/؟ .. نه جانم از بس که زرنگند .. دویست سیمان در صد سیمان .. صد شاخه میله گرد ولی پنجاه تا .. می تونی برو این حرفا رو بزن . کمی مودب باش .. دی وث آنهایی هستند که رحم به جوانان نمی کنند . میلیاردها پول بیت المال را بالا می کشند و با شیطان بزرگ امریکا سازش می کنند .دی وث آنهایی هستند که در عمل می بینند به مادران وخواهرانشان تجاوز می شود ولی دربیابان عربده ای می کشند که بگویند نازنفست ما هم هستیم .  اگر توانستی زورت به از ما بهتران رسید من دیگه سکسی نمی نویسم . یه خورده عاقل باش . خودت برو همه داستانها رو بخون . ببین خدای ناخواسته خودت همچین افکار پلیدی تو ذهنت میفته ؟/؟ آیا تا به حال چنین عمل شنیعی از تو سر زده که چون  فلفل خورده ها گشته ای ؟/؟ بله درست میگی ما از ناموس خودمون دفاع می کردیم حالا هم می کنیم . همون موقع که لب دریای ما پر از زنای لختی بود ولی مشخص بود که کی آدم بده هست و کی آدم خوبه . به خاطر چهار تا دزد تخت جمشید را به آتش کشیدیم ولی جراتشو داری اگه می تونی برو بر همین ویرانه های تخت جمشید اشک بریز و در پاسارگاد کوروش کبیر توبه کن . درپایان این مثالی رو که همیشه میارم میگم طرفدار آن علیی باش که بر سر یک زره با یک نصرانی به نزد قاضی رفت . رهبر مسلمین جهان رفت پای میز محاکمه و محکوم شد ولی آن نصرانی که می دانست حق با علیست مسلمان شد . میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است . راستی از این که ایمیلتو گذاشتی ممنونم .هرچند الان هرچی می گردم نظرتو دوباره نمی بینم و از تو چت دارم می خونم .  من با کسی جز مدیریت محترم این سایت اخلاقی عشقی مذهبی  سکسی رابطه ایمیلی ندارم وگرنه خوانندگان بسیار فهیم و با درایتی بودند که من افتخار می کردم باهاشون مکاتبه داشته باشم . درضمن اگه هزاران بار رکیک ترین فحشها رو به من بدهی  درست نیست به خدا قسم بخورم ولی به ندای مظلوم و شهید به آخرین نگاهش سوگند امکان نداره یک حرف بد به تو بزنم . چون خونواده ام منو اون جوری که تو تربیت شدی تربیت نکرده اند که بخواهم توهین را با توهین جواب بدهم .قبل از خداحافظی به دوستان گلم و مرتضی جان بگم ماه رمضونه و بعد از یکساعت خواب نظراتو پاسخ میدم . این روزا همش ما رو چراغ نفتی می گیره و از داستان نویسی افتادیم کپی گری از یه طرف و پاسخ به این حرفای الکی از یه طرف دیگه . امیرخان  سعی کن مودب و منطقی باشی . پیام اول ماه رمضون منو هم بخون . خداوند ایمان تو را در این ماه مبارک تقویت نماید . آمین ...ایرانی...............این هم متن پیام دوست نازنین و خوش کلام ما که آن راکپی کرده و در ذیل قرار داده ام تا مطالعه نمایید . شرمنده ام که این لیچار گوییها را منتشر کرده ام در هر حال کلام من نمی باشد . اما وقتی به ایمیل آدرسش دقت کردم یک چیز جالبی هیجان زده ام کرد . در متن آدرسش به abr135 برخورد کرده ام . یعنی این دوست ما همان ابر 135 خودمان است که مدتهاست غیبش زده و با نوشتن سی و چند داستان به نام لوتی سایت و ابر 135 اورا به شهرت جهانی رسانیده ام یا تصادفا شبیه در آمده در هر حال فرقی نمی کند بی ادب بی ادب است ........... ببين نويسنده تو كه داري از ازادي
بيان حرف ميزني و ميگي توي اجتماع ما خفقان و نميشه حرف دل رو زد خب بيا
و حرفهاي منو توي سايتت بزار - يه روزي اگه كسي بهمون فحش ناموسي ميداد
حاضر بوديم دل و جيگرشو بريزيم زمين ولي تو اومدي داري فساد رو ترويج
ميدي نميخواد بگي خب دوست نداري نيا اينجا من به صورت اتفاقي اينجا رو
پيدا كردم ولي كاش نميكردم اينجا داري به يه بچه حريص 14 يا 15 ساله ياد
ميدي چطور بايد خواهر و مادرشه و و يا خاله و عمه اش رو بكنه واقعا ديوس
بودنم حدي داره تو خودت اين كارو كردي ؟؟داري اموزش ميدي چور ادم زنشو به
حراج بزاره و جفت عوض كنه تو خودت كردي من يبار ديگه ميام توي اين وبت
ميخوام ببينم شهامت داشتي و مطالبم و گذاشتي من اميرم اينم ايميل
amir135abr@yahoo.com....این بود متن پیام  دوست نازنین ما که به جای رفتن به مسجد و پای منبر نشستن اومده اینجا ..بنده خدا برو ثواب جمع کن . واسه چی به خانه شیطان میای ..یک ساعت بعد : با بررسی و تحقیقات به عمل آمده ازسوی بنده و مدیریت محترم سایت ثابت گردید که این شخص معترض که عنوان می نماید برای اولین باریست که به این سایت آمده دروغگوی شیادی جز همان abr135 نیست که ظاهرا از بیکاری به این اراجیف گویی پرداخته . ایشان با همین ایمیل عضو خبر نامه این سایت بوده که  به خاطر تخلفات بیش از اندازه امیر عضویت او را لغو کرده .. درسایت لوتی که همه از افتضاحات و گند گاریهای او با خبرید و به اندازه کافی در داستان لوتی سایت و ابر 135 او را مشت و مال داده به خدمتش رسیده ام . جناب ابر 135 تو که نمی مردی اگر به نام نویسنده اشاره می کردی . اگه اشاره می کردی لوتی عضویتتو قطع می کرد ؟/؟ اونا که الان با قلم قرمز به اسم من اشاره می کنند . اگر اخراج شدی و مثل یک سگ بیرون انداختنت  اینجا که نباید پارس کنی . به اندازه کافی داستان دزدیده ای و طلبکار هم هستی . این همه واق واق کردنت برای چیست . اگر بیکار ی  برو داستان لوتی سایت و ابر 135 را دوباره بخوان . اگه شلوغ کنی به دلفین میگم دوباره خدمت تو و فک و فامیلات برسه . با همه اینها من احترام تو را نگه داشتم و برای آن خلافت مجازلتی تعیین کرده بودم که تمام شد . از این بعد همین است . از خیر سر تو بعد از ظهر خوب نخوابیدم و همین حدود چهار پنج ساعت منو از کار شبانه ام عقب انداخت . لعنت بر هرچی مردم آزاره . برو خدا روزیتو جای دیگه ای حواله کنه .. برو . خدایا ممنونم که دشمنان ما رو از احمق ها آفریدی . ایمیل خودشم می گیره میذاره . درهر حال از این به بعد هرکی با من در بیفته ور یا بر میفته چون من با شمشیر منطق سر می برم . خجالت نمی کشی من قصد توهین نداشتم و ندارم ولی چرا دروغ میگی چرا ادای آدمای جا نماز آب کشیده ها رو در میاری . بیچاره تو که خودت کار بر لوتی بودی و از من داستان  می دزدیدی . حالا واسه ما از پاپ هم کاتولیک تر شدی ؟/؟ حیف که به اندازه کافی مجازاتت کردم . دیگه یه سوسک له شده رو بیشتر کوبیدن به سرش شاید خدا رو خوش نیاد . من آدم بیرحمی نیستم  ولی نمی تونم از حق معنوی خودم بگذرم . زود تشریفتو از این دور و برا ببر که اگه این دفعه اینجا پیدات شد یه جور دیگه ای باهات حرف می زنم و به جای تشریف ببر چیز دیگه ای میگم . چند بار بهت گفتم اسم منو آخر داستانها بیار تو گوش نکردی . مقصر خودتی . امیدوارم مسئولین لوتی درصورتی که از غلط کاریهای گذشته توبه کنی تو رو ببخشند و دوباره بیارن سرکار . اگه کاری بلد باشی . منم حرفی ندارم همه داستانهامو می تونی کپی کنی و با اشاره به نام نویسنده و منبع بذاری توسایت . آدم کینه ای و بخیل و بد ذات نیستم .  من در خاتمه با این جمله و عبارت  آغاز متن با شما خداحافظی می کنم .: کسی که دهانش با فضولات انسانی پر شده باشد سخنانش خریداری ندارد ..ایرانی

4 نظرات:

مرتضی گفت...

ایرانی عزیز بالاخره هر جایی مخالف و موافق وجود داره. این دوستمون هم به جای اینکه مخالفتش رو با زبون آدمیزاد بیان کنه با داد و فریاد و فحش و بد و بیراه شروع میکنه .
این که تو مجبور می شی جواب مخالفی رو که فقط توهین کرده ، با نوشتن این متن بلند بدی نشون دهنده صداقت و نیت پاکیه که داری. ای کاش یاد بگیریم که این قد راحت به دیگران توهین نکنیم.

به امید روزهای خوب برای تو ایرانی عزیز

ایرانی گفت...

سلام مرتضی جان . این شخص بیشتر یک مشکل روحی روانی داره . الان متن توهین اورا که در قسمت نظرات برای امیر ارسال شده و برام فرستاده من به پیام اصلی خودم اضافه کردم . ظاهرا اون باید ابر 135 کاربر خلاف کار سایت لوتی باشه که به علت خلافهای زیاد و انتشار داستانهای من با حذف عنوان داستان و حذف نام نویسنده بدون اشاره به ماخذ عذرشو از سایت لوتی خواستند و اونم این جوری داره دق و دلی خودشو خالی می کنه .بازم اطمینان ندارم با توجه به متن آدرس ایمیلش و توهین هایی که چندین بار در همین چت روم انجام داده من یکی فکر می کنم خود خودش باشه .معلوم نیست لوتی این روانی ها رو از کجا گیر میاره . بهتره برم داستانهامو بنویسم تا چند ساعت این ورا نیام . این از اون مخالفان درست و حسابی نیست یا باید بره پیش روان شناس یا تیمارستان . من الان تنها غصه و ناراحتی ام اینه که امروز هیچی داستان تا الان ننوشتم و اینا همه متحد شدند وقت منو بگیرن وگرنه دهانی که با فضولات انسانی پر شده باشد سخنانش خریداری ندارد این عبارتو همین امروز به افتخار دوست خوش سخنمون ساختم خیلی منطقیه . ممنونم داداش مرتضی از حمایت های همیشگی ..ایرانی

ایرانی گفت...

دلفین داداش کجایی چندروزه این ورا نمیای . ببینم به نظر تو این یارویی که مخش تو قسمت پشت ووسط بدنش قرار داره ابر 135 نیست ؟هرکی هست داره وقت منو می گیره موفق هم شده . من دیگه نمی رسم داستان بنویسم . یه نگاه به ایمیلش بنداز ؟/؟ داداش مرتضی اومده تو غیبت زده ؟/؟ امیدوارم هر جا باشی حالت خوب باشه ..ایرانی

ایرانی گفت...

abr135 بامزه : کورخوندی که من با ایمیلت تماس بگیرم و رد پامو پیداکنی . یا خیلی زرنگی یا خیلی روانی در هردو حالت ...خل هستی . نقشه هاتو نقش برآب کردم . آخه عوضی شکست خورده یه آدم لیچارگوی بددهن قاطی کرده که یهو ایمیلشو تقدیم نمی کنه . اونم ایمیلی که یه روز جزو خبرنامه همین سایت بود . من جز به مدیر سایت برای کسی ایمیل نمی فرستم . دیگه هم به آیدین دروغ نگو که من اتفاقی از آسمون افتادم تو سایت ..برو برو دیگه حنات رنگی نداره . مخ بقیه رو هم کار نگیر چون که خودت مخ نداری ..ایرانی

 

ابزار وبمستر