ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 72

وقتی رسیدم خونه خاله اونجا از خونه عمه هیاهوی کمتری داشت . پسر خاله ها و دختر خاله میترا و شوهر خاله و تنی چند از فامیلا اونجا بودند -کوروش جون خیلی اذیت شدی از دست این کاملیا . شنیدم زده به سرش مجلس عروسی گرفته دیگه نمی دونه تو این بی وقتی این کارا اصلا معنی نداره .  می دونم خیلی خسته ای . تو الان شادوماد مایی . دیگه واسه همه ما عزیزی .. به این خاله میترا هم انگار چند تا جاسوس خونه عمه کار گذاشته بود و می دونست چی به چیه . حتی می دونست که من یه میلیون تومن از عمه جون شاباش گرفتم . واسه همین اون صد هزار تومن مبلغوبالاتر بود که رکورد زده باشه . من راستش به این پولا نیازی نداشتم ولی واسه این که دلشو  نشکسته باشم قبول کردم . آخ که من از دست این فک و فامیلا داشتم دیوونه می شدم . بیشتر از غریبه ها اذیتم می کردند .  اگه به همین ترتیب هول هولکی پیش می رفتم سکس رو باید به عنوان یه حرفه نگاه می کردم . خاله به یه سبک دیگه می خواست دلبری کنه . اون مقدمه چینی ها و دست به دست دادنها تقریبا یه چیزی تو مایه های همون اتفاقاتی بود که تو خونه عمه افتاده بود . ولی وقتی که رفتیم تو اتاق خواب شاعرانه ای که نور ملایمش به طور دلنوازی که چشمو اذیت نکنه تغییر رنگ می داد اونو دیدم که زیر لباس خواب توری و نازک و بدن نماش یه شورت و سوتینی به تن داره که بیشتر سینه ها و کون تپلشو نشون می ده . منم که یواش یواش حال و هوای خونه عمه از سرم خارج می شد رفتم سمتش . کیرشق شده ام از داخل شورت چشم خاله مینا رو خیره کرده بود . -قربون اشتهات برم من . هر کی تو و این کیرتو ببینه فکر می کنه که تو در حسرت کوس داری شبانه روز می سوزی -حالا این خوبه یا بده خاله جون .. -اگه آتیش هوستو به من نشون بدی که خیلی عالیه .. یه آهنگ سکسی فارسی گذاشت و با یه لوندی خاصی لباس خواب نازک بدن نماشو از تنش انداخت و با افسونگری همراه با این آهنگ داشت واسم می رقصید و با یه حرکتهای کون طوری دلبری می کرد که من مثل کون ندیده ها می خواستم بپرم روش . ولی گفتم بهتره کلاس کوروشو حفظ کنم که این خاله جون فیسش می ره بالا . هرچند اونم مثل عمه خانوم فخر می فروخت ولی یه خورده بهتر از اون بود و بیشتر مامانو درک می کرد . اون از پدرم انتقاد می کرد و عمه از مادرم . هیشکدومشون که به دردی نبودند فقط حرف مفت می زدند . -خاله تو این شعرای سکسی رو از کجا یاد گرفتی .این ترانه ها از کجا اومدن .. -از داخل اینترنت .. الان  دیگه رونقی نداره چون دیگه فقط این زنا هستند که هوس دارن و از مردا هم فقط تویی .. خیلی از زنا دوست دارن اون فیلم سکسی اونا با تو بره تو اینترنت .. چون مدل دیگه ای نداریم . مگر این که کیر های شل رو به زور بقرستن تو کوس و کون که این هیجانی نداره .. الان از خونه عمه ات به من خبر رسیده که کلی فیلم ردیف کردن میخوان لینکش کنن بفرستن تا دنیا ببینه .. -اووووههههه نه شرم آوره .. -چی میگی  خواهر زاده عزیزم چه شرمی . منم دوست دارم از این کارا بکنم . ببین این تن و بدنو ببین . طوری می رقصید که من بی اختیار دستم رفت رو کیرم . عمه جون هم از این افسونگریها داشت ولی خاله بیشتر دل منو برده بود . -اووووففففف مینا جون من دیگه طاقتشو ندارم .. -می دونستم می دونستم می تونم کیرتو تیز کنم .. کوروش کوروش دوستت دارم . می دونستم که بازم مثل اون وقتا افسونگرم . مثل اون وقتایی که دل شوهر خاله تو می بردم . اومد کونشو گذاشت رو سرم و من همچین حالی به حالی شده بودم که شورت و کون و کوسش همه رو با هم گذاشته بودم تو دهنم و اونو می مکیدم . -چقدر خوشبو و خوش طعمه -کوروش همش مال توست عزیزم . اگه بدونی چقدر چشم انتظاریشو کشیدم و چند شب هم خوابشو دیدم . خواب می دیدم که اومدی منو از دست شوهرم در بیاری .. منم با آغوش باز و لخت افتادم تو بغلت و میگم مال توام مال توام .. یه نازی می کرد و عشوه ای میومد که همونجا شورتشو پایین می کشیدم و اون کون کلفت و گنده اشو یه ماچی می کردم و دوباره اون شورتو بالا می کشیدم . چقدرم خیس کرده بود . از همون پشت زبونمو می کشیدم رو کوسش -آخخخخخ کوروش .. همراه با این آهنگ سکسی که پر از کلمات سکسی بود دم گرفته خودشو باهاش هماهنگ کرده و چه قشنگ هم می خوند . -مینا جون عجب فضا سازی قشنگی کردی و خیلی هم هوس انگیز شدی .. -بیا بیا استفاده اش کن . حالشو ببر که جنس وطنی و تولید داخلی از همه خارجیا بهتره -ولی خاله جون اصلا انتظارشو نداشتم که تو و عمه تو فکر تکثیر صحنه های سکسی باشین .. خاله یه نگاه عجیبی بهم انداخت می خواست یه چیزی بگه و پشیمون شد . کف  اتاق بزرگشون چند تا تشک انداخته بود و هر جای خونه که می رفتی تشک بارون بود -مینا این چه وضعشه -واسه اینه که هر جا هوس کردی افتادی زمین کمرت درد نگیره .. -مینا فدای کیرت ..خاله فدای خواهر زاده اش .. اووووخخخخخ بیار اون کیر درشتتو .. اون لوله آب حیاتو .. اون نقل و نباتو .. اون شیرین تر از قند عسلو .. یواش یواش لب و دهنشو به کیرم رسوند ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

عالیتر از عالی

ایرانی گفت...

محبت داری دلفین عزیز ..ایرانی

 

ابزار وبمستر