ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 58

آرمیلا آرمیلا بگو دیگه واست چیکار کنم . -تو که داری همه کار واسم میکنی . بگو چیکار واست نکنم . -عزیرم خواهر گل و نازم . دوست دارم ساعتها باهات ور برم تا صبح تو بغلم بیدار باشی و منو به آخر عشق و هوس برسونی -داداش اگه به آخرش برسی اون وقت باهام قهر می کنی و میری . -عشق و هوس مث یه کش می مونه . مثل یه فنر . وقتی اونو بکشی تا آخر بره و دستتو ول کنی بر می گرده سر جای اولش . -پس هر وقت حس کردم تو از من داری سیر میشی خودمو ول می کنم تا بیفتم تو بغلت و از اول شروع شه . -چقدر تشنه مکیدن کوست بودم . چقدر دوست داشتم عطشمو رفع کنه -آهههههه نههههه هرچی دوست داری نوشش کن آریا . دوستت دارم . یادت باشه که منم باید با کیر تو سیراب شم . منم باید با حال دادن به تو حال کنم . -منم الان دارم با حال دادن به تو کیف می کنم . بده کوستو بده بخورمش . -این کوس بی حیا که در اختیارته داداش . با انگشتام کوسشو واسه دهنم تنظیم کردم و اون مغز کوس و چوچوله هاشو گذاشتم تو دهنم . دستای آرمیلا رفت رو جفت گوشام . کاش می رفت رو موهای سرم . -وایییییی آریا .. نهههههه کوسسسسم . بخور بخور اوووههههه داداش اشکمواشکشو در آوردی ولم نکن .. گوشامو داشت می کند . اشک من بود که داشت در میومد . یه خورده به خودم پیچیدم که اون متوجه این حالتم شد . -بمیرم برات داداش . فدات شم دست خودم نبود . دردت اومد ؟/؟ آرمیلا واست بمیره . خودشو بالا کشید و تا یه جوری ازم دلجویی نمی کرد دلش رضا نمی داد که من به کوس لیسی خودم ادامه بدم . خودشو هم طراز و منطبق با من کرد و سرمو گرفت میون دو تا دستاش و هرگوشمو به نوبت گذاشت تو دهنش . می بوسید نرمه گوشمو میک می زد -آخخخخخ عزیزم میذاشتی کوستو می خوردم دیگه . دردم نمیومد . داشتم باهات حال می کردم . عزیزم داری یه کاری می کنی که همه تنم سست میشه -خوشم میاد داداش باهام حال می کنه . لذت می برم آریا جونم با این جور میک زدنم سست میشه . یواش یواش اومد پایین تر و کیرمو گرفت تو دستش .. تا حالا هر چی ضرر کردم دیگه بسه . غریب و آشنا دارن با کیر داداشم حال می کنن و من ازش بی نصیب باشم ؟/؟ دیگه نمی ذارم سرم بی کلاه بمونه . -یعنی میگی کلاه کیرمم رو سر کوست نذارم ؟/؟ -اوخ داداش اون که تاج سر منه -فدای تو ملکه خوشگلم . آرمیلا ته کیر منو با جفت کف دستاش گرفته و اونو به طرف دهنش هدایت می کرد . اون دهن خوشگلشو باز کرد و کیرمو به آرامی فرو برد اون داخل . جفت لبای بالا و پایینشو آروم رو کیرم می کشید . اول با نوک زبون و بعد با کل پهنای زبونش رو کیرم می کشید . دلم می خواست فریاد بزنم و زدم . دلم می خواست دستامو تو تن خواهر گل و حشریم فشارش بدم . هوسمو بهش نشون بدم و یه جوری خودمو خالی کنم . اون آتیش خودمو نشونش بدم و احساسمو خالی کنم . واسه یه لحظه دستام به پهلوهلش چسبید ولی نتونستم ادامه بدم . دلم نمی خواست تنش درد بگیره . فقط یه خورده قلقلکش اومده بود . -آریا بهت گفتم هر کاری که دوست داری باهام انجام بده . -تو که یه زنی دلت نمیومد گوش داداشتو فشارش بدی .. -بیار کیرتو . هنوز سیر نشدم . -مگه من از خوردن کوست سیر شدم ؟/؟ -تا صبح وقت داریم . می خوام یه خورده با حس  و تلاش خودم باور کنم که بیدارم . بیدارم و تو بغل اونی هستم که سالهاست آرزوشو دارم . -کیرمو به دهنش چسبونده و گفتم بیا عزیزم خواهر خوبم هرجوری که دوست داری حس بگیر . اونم مثل یه ماهی لبای خوشگلشو باز کرد . قبل از این که کیرمو فرو کنه تو دهنش گفت داداش گل و خوشگلم . اگه یه وقتی دیدی خوشت اومد آبت داره می ریزه تو دهنم خودتو کنار نکش . طوری حال کن و خودتو رها کن که حس کنی داری تو کوسم آب می ریزی . اصلا سختت نباشه . اگه یه موقع بخوای خودتو عذاب بدی و بگی ممکنه آرمیلا ناراحت شه هیچم این طور نیست اتفاقا منم دوست دارم که آب کیرتو مث آب حیات سر بکشم و نوشش کنم . حال کنم باهاش . همیشه در رویاهام این لحظه رو تصور می کردم . اگه منو از این لذتم محروم کنی حس می کنم باهام صمیمی نیستی و بین ما فاصله ای هست . -آخه اون دفعه در جا داشت آبم خالی می شد و به زور جلوشو گرفتم . -من می خوام سیرابم کنی . اون بیشترین حالتی رو که می تونی تو دهنم خالی کنی . وتو کوسمم همین طور . همیشه دوستم داشته باش داداش -همیشه دوستت داشتم و تو نمی خواستی اینو باور کنی . رفتم رو تخت دراز کشیدم تا این جوری بیشتر حال کنم و بدنم در نهایت آرامش باشه . هر چند ساک زدن آرمیلا لرزش و هیجان دیگه ای در من به وجود آورده بود . دستامو لای  موهاش فروبرده بودم . چشام مست و خمار نشون می داد و منم تو نگاش لبخندی رو می دیدم که بهم می گفت دیدی داداش بالاخره شکارت کردم و تورت زدم . همونجوری که خواهرم می خواست خودمو ول کردم . با یه لذت و نشاط  و جهش خاصی آب کیرم می خورد به سقف دهن آرمیلا و اونم با سرعت عجیبی همه شو می خورد . انگار عطش خواهر نازنینم فروکش نمی کرد . دست از میک زدن بر نمی داشت . می خواست مطمئن شه دیگه چیزی تو کیرم نمونده و تا تتمه همه شو نوش کرده . ولم نکرد و به کارش ادامه داد . -خسته شدی ناز من . -این تازه اول راهه . دیگه کوسم داره ازم شکایت می کنه . میخواد بیاد رو کیرت .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی آقای maziar090 مازیارصفرنود کپی کننده محترم سایت لوتی : داستان بازنده برنده را که در صفحه 82 داستانهای حشری کننده سایت لوتی کپی ومنتشر کرده اید در اصل به نام بازنده پیروز و به نویسندگی من ایرانی در سایت امیر سکسی بوده که شهوانی و یک سایت دیگر پس از تغییر نام آن راکپی ومنتشرکرده است . از استقلال طلبان و انقلابیون سایت لوتی خواهشمندم که نیم نگاهی هم به کاربرانی که بدون دقت و زیر سبیلی در حال دور زدن قانونند بیندازند و از جناب کینگ صفر پنج این قانون مدار سایت لوتی حمایت نمایند . مازیار خان عزیز حتی کپی برداری شما هم دست دوم سوم بوده است چرا به منبع آن اشاره نکرده اید ؟/؟ متاسفم برای سایت لوتی و مدیران آنها که قدرت و حکومت را در رعایت قانون و احترام متقابل و اجرای عدالت و قوانین نمی دانند و نمی بینند وهیچ گونه نظارتی بر اعمال و رفتار کاربران خود ندارند . خطاب من به همه کاربران , مدیران و خوانندگان در همه سایتها این است همه چیز را برای همه بخواهید تلاش کنید قدرت در قلب و اندیشه و اخلاق و رفتار شماست . نترسید از این که دیگران حس کنند که از دیگران کمک گرفته اید . من حتی به خاطر حفظ غرور سایتهای کپی بردار عنوان می کنم که این باعث افتخار منست که داستانهای مرا منتشر می کنید درحالی که آنها ترجیح می دهند حتی همین یک کلمه نام نویسنده را هم قیچی نمایند . حالا به من بگویید لوتی کیست ؟/؟ واقعا متاسفم .... آقای کینگ صفرپنج عزیز! درصورت رویت و تمایل وعدم معذوریت ازسوی مسئولین سایت می توانید این پیام مرا در سایت لوتی منتشر نمایید و احتمالا امشب در ذیل داستان هرکی به هرکی 58 هم به آن اشاره خواهم نمود . همگان باید بدانند که رعایت مقررات خلاف نمی باشد بلکه دور زدن قانون و شعور خوانندگان را به بازی گرفتن فریب است . آقای مازیار و سایر کپی کنندگانی که بدون اشاره به منبع و نام نویسنده داستانها را منتشر می نمایید کارشما به بازی یا نادیده گرفتن شعور خوانندگان محترم می باشد اما مطمئن باشید آنان خیلی هوشیار تر از شمایند . اگردرحال حاضراحترام مدیران وکاربرانی را که با بی توجهی وخلافکاری خود به اینجانب بی احترامی می کنند حفظ کرده تا اطلاع ثانوی سکوت اختیارکرده ام فقط به احترام کینگ صفرپنج گرامی می باشد که به جرات می توان گفت او آنتی ویروس سایت لوتی است ... پاینده و پیروز باشید .. ایرانی

10 نظرات:

ایرانی گفت...

باسلام به همه دوست داشتنی های عزیز که بازم شامل همه میشه . این شهوانی و لوتی بازم گل کاشتند دیگه شلوغ می شد زیر پیامک داستانم اضافه کنم . کارم در اومد به جای داستان نویسی باید مدام افشاگری کنم . یه کاربری در سایت شهوانی به نام سینا برداشته قسمت اول داستان هرکی به هرکی رو گذاشته و نصفه کاره ولش کرده و گفته مال یکی از دوستامه .فقط فحش ندین .کلی هم فحش خورد که این نصفه کاره چی بود گذاشتی مسخره تر از اون این بود که یه نفر به نام امیررف در سایت لوتی از روش کپی کرده در صفحه 83 داستانهای حشری کننده سایت لوتی آورده و حالا یه چیز جالب این که این کینگ صفر پنج نازنین ومحترم سایت لوتی تاحالا 56 قسمت اونو با اشاره به نام منبع و نویسنده آورده وکاملا قانونی رفتارکرده ... معلوم نیست واسه چی این حقه باز ها با آوردن یک قسمت دارن خودشونو رسوا می کنن وعلنا دارن خودشونو لو میدن . اصلا این لوتی هرکی به هرکی شده رفته ..کلی خندیدم .یعنی ارزششو دارن که آدم به اندازه یه داستان نویسی در روز وقتشو صرف کنترل این از خط خارج شده ها بکنه ؟/؟ شب همگی خوش ..ایرانی

JJ گفت...

به به رسیدیم به قسمت هایی که دوس داشتم سریعتر بهش برسیم گل کاشتی ایرانی جان
راستی فکر کنم اشتباه شده چون داستان فقط یک مرد 75 رو میزاشتی ولی زن نامرئی 24 رو گذاشتی چون بعد از زن نامرئی 23 دیگه داستان فقط یک مرد رو نذاشتی گفتما قصد دخالت ندارم شایداینجور صلاح بوده اگرم اشتباه شده باشه میشه دو روز پشت سر هم به تلافی فقط یک مرد رو بزاری :دی
خیلی چاکریم

میثم گفت...

ایرانی جان بیخیال بابا...منم دوستت دارم عزیزم...خداوکیلی چون قلم شیوایی داری اینقدر اصرار میکنم.چشم شما هر وقت کردی بنویس..منم منتظر میمونم....شما خیلی بامرامی بی مرامی از ماست که دو سه ماه پیدامون نبود...شما یه بار هم لطف کردی یه داستان درخواستی منو سریع نوشتی...انصافا نمیدونستم این همه درخواست داری....شما هر وقت نوشتی میخونیم.تا اون موقع هم از بقیه داستانهات استفاده میکنیم.چاکرتممممم

ایرانی گفت...

سلام جی جی جان ! من فقط یک مرد 75 را بین زن نامرئی 23 و24 منتشرش کردم و اشتباهی نشده . و اگه به فهرست داستانها بر اساس زمان انتشار نگاه کنی در شب اول ماه رمضان منتشر شده و بین یک عروس و هزار داماد 16 ومن ما و خدا قرار داره .امشب هم قسمت 76 فقط یک مرد منتشر میشه . متشکرم از پیامت . شاد و سربلند باشی ..ایرانی

ایرانی گفت...

AL3X عزیز خسته نباشی . ایمیل آدرس داداش امیر ما amiratlas741@gmail.comمی باشد . امیر خان برات پیام فرستاده که هنوز جوابشو ندادی . درهر حال آدرسو من گذاشتم . موفق باشی و روزت خوش داداش ..ایرانی

ایرانی گفت...

میثم جان تو که می دونی من چقدر به تو علاقه دارم و بهت احترام میذارم و دوست ندارم از من دلخور و ناراحت باشی . دفعه قبل که سریع داستانو نوشتم انتشارات در هفته کم بود . الان با توجه به یک نفر بودن من حدود 33 قطعه انتشار در هفته داشته که به جای این 33 تا 33 تا دیگه باید بنویسم و ادیت کنم و دیگه آدم قاطی می کنه . خیلی دلم میخواد این هوس اینترنتی رو شروع کنم اگه تونستم اونو تقدیمش می کنم به تو ولی خب با اونی که تو می خوای مطابقت نداره ولی بازم فرصت نمیشه . حتی من این داستان لیلا رو که در سایت لوتی هست نخوندم . گفته بودی داستان یه مرد ...خلی هست که دوست داره همه مردا با زنش باشند .. اگرم یه وقتی بخوام بنویسم که تا به این زودیها نمیشه من دیگه اون لیلا همسر ج ن ده من رو نمی خونم و به همون روال مردی که دوست داره همه با زنش باشن می نویسم . میثم جان بازم میگم دوستت دارم تو و همه خوانندگان خوبو . از من دلخور نباش که همه برای من عزیزید . شاد و شاد و شاد باشی ..ایرانی

ارباب کازه-کاگه گفت...

wowwww پسررر! عالی بود.
یعنی از این بهتر نمیشد
طبق معمول گل کاشتی.
ای ول.
بازم معذرت که بخاطر کنکور, دیر به دیر سر میزنم.
خسته نباشی.

ایرانی گفت...

سلام علیکم ارباب کازه کاگه نازنین ! امیدوارم که در تمام کنکورهای زندگی خودت موفق و پیروز باشی و از این که بار دیکه این مجموعه رو با نام زیبا و روح زیباتر کلامت تزئین نموده ای سپاسگزارم ...ایرانی

ناشناس گفت...

محشره دمت جيز
جيبر

ایرانی گفت...

لطف داری داداش جیبر عزیز ...ایرانی

 

ابزار وبمستر