ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تشکر از مدیران سایت لوتی

بادرودی دیگر به همه خوانندگان و همراهان عزیز این سر مایه ها و همراهان واقعی این مجموعه .. جادارد که از مدیریت محترم امیر عزیز و دیگر یاران و همکاران در این مجموعه و سایت لوتی از جمله آره داداش نازنین کینگ صفر پنج گرامی و پرنسس نازنین مدیریت محترم سایت لوتی که سرانجام قول همکاری و مساعدت را به اینجانب داده اند تشکر نمایم . آنچه بیش از همه اینها برایم ارزش دارد رعایت خصلتهای اخلاقی و اصول انسانی و محبت و نزدیکی دلها به یکدیگر است . می دانم که شاید مدیران محترم سایت لوتی به دلیل انتقاداتی که از آنان داشته ام برایشان سخت باشد که اگر خواسته ای دارم انجامش دهند . از آنجایی که ما در وبلاگ خود نوعی فعالیت آماتوری از نظر عدم فعالیت اقتصادی وعدم توجه به آن را داشته با سیستم فعالیت کاربران در سایت لوتی آشنایی ندارم . واضح تر بگویم زیباتر از گذشت و ومحبت در دنیای خاکی ما چیزی نمی توان یافت . شاید زیباتر از عشق باشد . وشاید آفریننده آن . با گذشت و محبت دلها به یکدیگر نزدیک می گردد و کینه و خودخواهیها از بین می رود . من از مازیار عزیز گله ای نداشته و در مورد من تنها یک مورد کم لطفی داشته  که آن هم مقصر سایت شهوانی بوده است . کاربرانی که در این خصوص سهوا یا عمدا اشتباهاتی داشته اند بسیارند . اگر این برای آنان یک شغل و حرفه اقتصادی محسوب می شده که اعتراض من باعث لغو کاربری آنان گردیده خواهش من این است که درصورت صلاحدید به دیده اغماض به آنان نگریسته شود  . شاید که اگر عنایت شما پرنسس گرامی زودتر از اینها شامل حال بنده می گردید و تذکرات راهگشایتان نثارکاربران سایت لوتی , امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم . البته جناب کینگ صفر پنج گرامی از نظر کمی چندین برابر بیش از کاربران کم لطف , با لطف و محبت خود این کاستیها را جبران نموده اند و کفه ترازوی داستانهای کپی شده اشاره شده به نام نویسنده را سنگین تر نموده اندوکاربران مثبت دیگری دیگری همچون ژاک سونرو... شاید در فرصت مقتضی به آن چند داستان باقیمانده نیز اشاره کنم ولی مسئله مهم تر این است اگر کسانی هم باشند که به من فحاشی کرده تمام کینه و نفرتشان از من به خاطر اخراجشان می باشد بخشش را بسیار زیبا می بینم . حتی اگر آن شخص abr135 باشد . و آن بسته به تشخیص و صلاحدید شماست که  مستقیما یا از طریق مدیران پایه نسبت به این افراد شناخت داشته باشید . من هرگز از موضع قدرت و انتقام باکسی برخورد نکرده ام . قدرت درقلبهای ماست درعشق و محبت و گذشت . همان گونه که بارها گفته ام  به خاطر دست یا علی و لوتی منشانه ای که به امیر داده ام و نسبت به رفتار محبت آمیزی که به من داشته خود را مدیون او می دانم داستانهایم را در این سایت منتشر می کنم ولی به خاطر عشقی که به هموطنان عزیز و فارسی زبانان دارم  این رضایت خاطر را خواهم داشت که نوشته های ناقابلم در دیگر سایتها با رعایت قوانین و مقررات منتشر گردد و به روح پاک ندای مظلوم و نگاه جانگدازش سوگند که نه به دنبال شهرتم و نه به دنبال منافع مالی . درهرحال همان گونه که خود فرموده اید افرادبسیاری در مجموعه شما فعالیت دارند ولی در مجموعه ما که تنها به داستان می پردازد فقط دونفر ...واین بیشتر برآنم داشته که از حقوق معنوی خود و این مجموعه دفاع نمایم . در این رهگذر توهین و انتقاداتی هم در قالب پیام و داستان وجود داشته اما من عادت ندارم که در محاوره به کسی هتاکی نمایم شاید بعضی از کاربران بدترین هتاکی ها را نثارم کرده باشند ومی کنند  ولی چه زیبا خواهد بود که آنان قانون مدارانه و با عشق به کار خود ادامه دهند . همان گونه که بارها و بار ها گفته ام سایت لوتی بسیار گسترده و پرمحتواست درکنار داستانهای سکسی و فیلمهای آن چنانی به مسائل اخلافی فرهنگی و سیاسی می پردازد هرقشری می توانند به نوعی وارد این مجموعه شده وراضی باشند ولی چه جالب خواهد بود که خود به آنچه  در زمینه اخلاق می گوییم پای بند باشیم . درمحیطی که من هستم به دشواری می توان نوشت و به دشواری می توان اندیشید . از این روست که نوشته های خود را غنیمتی می دانم که برای آن جنگیده ام . می دانم که درکم می کنید آن چنان که دوستان نیک و همدردی چون آره داداش و کینگ صفر پنج چنین کرده اند . درمجموعه امیر داستانها همه جدید و به نگارش وانتشار روز می باشد . داستان عاشقانه هم نوشته می شود . با احترام به تک تک نظرات پاسخ داده می شود .. خانه , خانه عشق است آنچنان که چنین خانه ای را شما هم در سویی دیگر دارید واگر انتقادی در گذشته داشته ام به این دلیل بوده که دلم می خواسته بدانید که اگر از لوتی یا همان سایت لوتی به عنوان یک بزرگ یاد می شود این شما هستید که بزرگش کرده اید و باید بزرگش نگاه دارید و این شما هستید که بزرگی می کنید که اگر حق معنوی کوچکترهایی چون من زیر پا نهاده شود چگونه می توان بزرگی نمود ؟/؟! اما امروز خوشحالم و سپاسگزار که پس از یک سال اعتراض همراهی  وحمایت شما را احساس می کنم ومی دانم که از طریق کاربران شایسته ای چون کینگ صفر پنج و از این پس سایر دوستان این مشکلات به حداقل خواهد رسید و یا اصلا وجود نخواهد داشت . نمی دانم با شرایط جدید امکان کپی برداری هست یا نه . درهرحال من همان گونه که بار ها گفته ام با اصل کپی مخالفتی ندارم و خوانندگان آزادند که   به گشت و گذار در هر سایتی که می خواهند بپردازند . وپیام همیشگی من این است که همه چیز را برای همگان بخواهیم . چون کوروش قدرتمند , چون کوروش بخشنده و چون کوروش مهربان باشیم . با شادیهای دیگران شادگردیم و شریک غمهای آنان باشیم . پرنسس عزیز! درون من آنی نیست که  در قلم سکسی ام وجود دارد . درونم را می توانید در داستانهای عاشقانه و یا مذهبم بجویید . پرنس و پرنسس دلها بودن زیباست . امیدوارم که چون ملکه ای مهربان و بی ریا که تصویراورا در کنار نام خود قرار داده اید بر دلها حکومت کنید . این زیباترین و حرفه ای ترین اقدام شما در این سایت بوده که حتی از آنجایی که احساسم بر آن بوده که توجهی به انتقادات ندارید از شما گله مند بوده ام . درهر حال احساسات و انتظارات قلبی خود را تا آنجا که اندیشه ام فرمان می داده بیان داشته ام . امید است در آینده ترتیبی اتخاذ شود که شاهد انتقاد و یا مجبور به انتقاد نباشیم که هیچ چیز چون تشویق در پیشبرد کارها به آدمی دلگرمی نمی دهد . بیش از این وقت گرانبهایتان را نمی گیرم . امیدوارم سرزمین مجازی لوتی , پادشاه و ملکه ای واقعی داشته باشد ومی دانم که جز این نمی خواهید . با درود به مدیریت محترم این مجموعه امیر گل و درود به شما پرنسس عزیز و پرنس گرامی و کینگ صفر پنج دوست داشتنی و آره داداش این همراه همیشگی دو مجموعه ودرود به همه خوانندگان فارسی زبانی که از همه سایتها و وبلاگها بازدید می نمایند  همه شما را به خدای بزرگ می سپارم . سربلند باد ایران و ایرانی ,برافراشته باد پرچم سه رنگ سبز و سفید سرخ ایران زمین آریایی در آسمان آزادی . به امید فردایی روشن .. خدانگه دار ... ایرانی 

10 نظرات:

m گفت...

درودی دوباره
ببخشید ایرانینازنینم دوستان فکر می کنند که بنده بصورت مستقیم با شما مراوده دارم که متاسفانه بخت یارم نبوده .
به همین جهت برایتان پیام آور گشته ام و این نیز افتخاری است برایم .و این هم پیام کینگ 05 :
فدات داداش.
کلا من همیشه وقتی میبینم که موقعشه ضربه نهایی رو میزنم.
الان دقیقا بهترین موقع بود که این کار رو کردم.
حتما پیامشو بفرست برام بی صبرانه منتظر جوابشم.
.
راستی به امیر بگو امکان داره بتونم توی وبلاگش عضو شم با همین نام میخوام عضو شم.
.
قربانت دادش.
منم هم شما هم ایرانی هم امیر رو دوست دارم
قربونت داداش

m گفت...

بر قرار و پاینده باشید
با عشق : آره داداش aredadash

ایرانی گفت...

با درود بسیار به آره داداش و کینگ صفر پنج نازنین و تشکر به خاطر محبت و لطف و عنایتی که به من و امیر و این مجموعه فعلا دوکارمنده دارید . انتشارات داستان را در حال حاضر من عهده دارم و امیر نازنین مدیریت و انتشار نظرات را مستقیما عهده داراست . این نظرات را امیر مستقیما می بیند و اول به رویت او می رسد . در قبال نظرات خوانندگان من هم همانند یکی از خوانندگان هستم و تا زمانی که امیر آن را منتشر نکند و یا برای من نفرستد از آن اطلاعی ندارم ولی درمورد انتشار داستان و پیام آزادی عمل دارم و یقینا امیر نظر شما را خوانده وبه آن ترتیب اثر خواهد داد . دوستی با نازنینانی چون شما برایم مایه افتخار است شاد و سربلند باشید ...ایرانی

مرتضی گفت...

درود به ایرانی و مدیران سایت لوتی. خوشحالم که تلاش چند ماهه شما به خوبی نتیجه داد و کلام منطقی و با ادب ایرانی راه گشا شد. البته این نشون دهنده فرهنگ بالای مدیران سایت لوتی هست که با وجود انتقاد ها( هر چند بعد از گذشت چند ماه) مسئولیت اشتباه کاربران خودشون رو پذیرفتن. امیدوارم در آینده شاهد همکاری های سازنده بین این دو مجموعه باشیم.
به امید روزهای خوب برابری برای ایران عزیزمون

ایرانی گفت...

من هم از شما داداش مرتضای خوبم تشکر می کنم که مسائل رو خیلی منطقی و موشکافانه بررسی کرده و با واقع گرایی خود عقایدتو بیان می کنی . شاد و سربلند باشی ...ایرانی

m گفت...

:
درود بر پرسنس نازنین و دوست داشتنی
متن تشکر ایرانی عزیز از وبلاگ امیر سکسی را به حضورتان ارسال می نمایم و اگر صلاحدید سرکار می باشد منتشر نمائید و پی نویسی نیز مرقوم نمائید و به متخلفین شخصا تذکر دهید من میدانم که این دوستان تا چه حد پر تلاش و پر مهرند
یزدان نگدارتان باد
با سپاس فروان : آره داداش

دروود بر شما

عزیزم ما (پرنس و پرنسس) چون داستان نمیخونیم و به دلیل کارهای زیادی که داریم چه داخل انجمن و چه در زندگی حقیقی تا به حال از این بیانیه ها و انتقادات شما بیخبر بودیم و راستش به دلیل همون گرفتاریها وقت سر زدن به سایتهای دیگه هم نداریم و اگر کینگ هم دیروز نمیگفت ما همچنان بی اطلاع میبودیم از ایرانی عزیز سپاسگذاری کنید و به ایشون بگید که بهتر بود از همون ابتدا خصوصی این موضوع رو به ما میگفت تا ما هم روی این موضوع تاکید و دقت میکردیم اما به قول معروف ماهی را هر وقت از آب بگیری تاز هست و به ایشون بگید که ما نه به خاطر بیانیه با ایشون همکاری میکنیم و نه داستانهایی که به گفته کینگ بر مخالفت ما نوشته که من حتی آنها رو هم نخوندم و تنها دلیل حمایت ما اینه که ما این موضوع رو حق ایشون میدونیم و این از انسانیت به دور هست که غیر این باشد بخصوص اینکه منش ما تا جایی که سعی کرده ایم مانند اسم سایتمان لوتی باشد و هرگز از دزدی فرهنگی حمایت نمیکنیم اما همچنان به شما میگویم که بهتر است اگر چنین چیزی میبینید به ما گزارش دهید تا ما هر چه سریعتر برخورد کنیم
.
.
.
این متن کامل جواب پرسنس به من بابت تشکر می باشد
با عشق آره داداش aredadash

ایرانی گفت...

آره داداش عزیز و زحمتکش واقعا خسته نباشی این هم پاسخی کوتاه درپاسخ مدیریت محترم سایت لوتی : از توجه و بیانیه شماپرنسس نازنین درخصوص حمایت ازبنده وقوانین منطبق با صفت لوتی گری و سایت لوتی نهایت تشکر را داشته امید است این رفتار و اخلاق پسندیده شما الگویی باشد برای آنان که رعایت قوانین رابرای خود دشوار می پندارند واز قانون شکنی لذت می برند . فرهنگ و منش بالا و والای شما ستودنی بوده در صورت صلاحدید واقدام کاربران محترم سایت لوتی و به احترام خوانندگان هم زبان آن مجموعه نشر آثار اینجانب درآن سایت بارعایت اصول موجب مسرت خاطر بنده خواهد بود . پرنس و پرنسس گرامی امیدوارم روح و اندیشه ای همچون تصویر سمبلیکی که برای خود برگزیده اید داشته باشید مهربان , مردم دوست و عاشق ایران و ایرانی ومی دانم که دارید . پایداروپاینده باشید . ...ایرانی

ایرانی گفت...

سلام به آره داداش نازنین ! امیر اولین کسیه که نظرات رو میخونه واگه مشکلی باشه رفعش می کنه . راستش من خودمم سر درنیاوردم این چیه . شوست ..فیلم سکسیه ..سایته..داستانه ؟ یا چیز دیگه ای ..فقط به رسم ادب یه دوستمون یه جواب سلام دادم امیرجان یه کنترل بکنی بد نیست هرچند آنتی ویروس دارم ولی معلوم نیست یهو دیدی ویندوز پرید . داداش شاد باشی . شب و روزت خوش . اگه روزه می گیری قبول باشه ..ایرانی

ناشناس گفت...

حرفنداری داداش

ایرانی گفت...

ممنون و متشکرم دوست خوب و آشنایم که زحمت کشیدی این متن رو که با تمام وجود و صداقتم نوشتم خوندی . صداقت از این نظر که وقتی از یکی تشکر می کنم و تعریف اون باید بدونه زمانی هم بوده که ازش انتقاد می کرده ام البته درکل چون من که شناختی از کسی نداشته ام . به عملکرد و مدیریت آنان توجه داشته ام . صداقت از این که دوستان نگویند چه شد که ایرانی یه روز انتقاد می کنه یه روز تشکر ..میدان زندگی باید که میدان عشق و دوستیها باشه ومن دوست همه آنهایی هستم که با من دشمنی نمی ورزند . بازم سپاسگزارم آشنای گلم که مسبب اون شدی که یک بار دیگه متن خودمو بخونم . شاد و خندان باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر