ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

به دادم برس شیطان 26

جون چه خوب شد . نمی دونی این جمال و کمال چقدر خوشحال و ذوق زده می شن الان پدرشونم خونه نیست . -اگه باباشون بر گشت و سراغشونو گرفت چی می گی . کبری گفت منیره جون خوشبختانه دین ما دین سختگیری نیست . برای حفظ شئونات و حفظ پایه های نظام میشه دروغ مصلحت آمیز رو گفت دروغی برای جلوگیری از فتنه . تازه مستحب هم هست .. چون بچه ها می خوان در یه راهی قدم بذارن برای جلوگیری از مفسده های اجتماعی .  منیره احساس می کرد که نیاز به یه دسر بعد از غذا داره . دسری که کیر سلمان رو براش هضم کنه . هنوز لذت کیر اون آخوند زیر پوستش مونده بود و او به عشق اون لذت می خواست با اون دو تا پسره حال کنه . به هیجان اومده بود -کبری جون اگه دوست داری بمون . -یه خورده سخته منیره -وا کبری من و تو که از این حرفا نداریم . الان از دو تا خواهر هم به هم نزدیک تریم . الان خواسته هامون هم که مشترکه هر دو مون دوست داریم با هم فکری هم کاری کنیم که این پسرای گل به فساد کشیده نشن . وجود تو اینجا لازمه . تو که خودت خوب می دونی دعا و انگیزه مادر چه تاثیر مفیدی برای بچه ها داره . هیشکی مثل مادر واسه آدم دلسوزی نمی کنه . تو باید بمونی و با تجربه بالایی که داری ایراد کارو بگی . جون کبری به اون هدف پاکی که از این کارم دارم قسم که من دوست دارم انتقاداتو بشنوم و برای رفع نقطه ضعفهام استفاده کنم -منیره جون الحق و والانصاف که کارت حرف نداره و بیستی . باشه من پیشت می مونم . منیره  لباساشو به غیر از یه شورت در آورد و منتظر بچه ها شد . جمال و کمال با هیجان شدید اومدند و هرکدوم یه بسته کادو پیچ شده با خودشون آوردند . منیره هر دو رو باز کرد . عجب هدیه هایی . انواع و اقسام شورت و سوتین و یکی دو تا لباس خواب فانتزی . -اوه پسرای گل و ناز من . چه جوری با چه زبونی ازتون تشکر کنم من نمی دونم واقعا گیج شدم اینا پولش خیلی زیاد میشه . می دونم کبری جون تو هم سایه مادری رو رو سرشون نگه داشته و هواشونو داشتی . آخه یه شوهر واسه زنش همچین کارایی نمی کنه که اون می کنه . به به !عجب شورتایی . آخرین مدل . همه دخترای جوون و با کلاس از اون استفاده می کنند . جمال : منیره جون تو از همه اونا با کلاس تری . کمال : ودوست داشتنی و با محبت تر . جمال : حالا میشه چند تا رو آزمایش کنی ما حالشو ببریم ؟/؟ کبری : پسرا عجب پیشرفته ای شدین . این حالشو ببرین چه اصطلاحیه ! اینا مال بچه لاتهاست . من شما رو تر بیت نکردم که از این جملات یاد بگیرین -جمال : مامان جون ما حواسمون هست . هر جایی که از این حرفا استفاده نمی کنیم . شما به دل نگیر . منیره به کمک دو تا معشوق جوونش شتافت و گفت آره کبری جون راست میگه . حالا ما همه مون اینجا با هم نداریم . منو ببخش کبری جون این پسرا هم الان منطقی هستند و در مورد مسائل جنسی با خیلی از مسائل آشنایی دارن . خود شما یا خود آدما یه سری حرفاییه که موقع سکس بر زبون میارین ولی در صحبتهای عادی نه .. مثلا فلان و .. فلان .. گرفتی کبری جون . -کاملا درسته .. گرفتم منیره جون -پس اگه خون آخوندی تو رگهاشونه جای کوچکترین نگرانی نیست . حالا پسرای گل هر جوری که عشقتونه باهام حال کنین که یه خورده خلاصه تر نسبت به دفعه قبل می خواهیم بتر کونیم . چون ممکنه باباتون برسه و پی شما بگرده و خب دیگه حواستون باید به همه کارا باشه . کبری به وجد اومده بود . رفت جلو صورت منیره رو بوسید . زیر گوشش گفت تو از خواهرم بهم نزدیک تری . می دونم که الان خیلی خسته ای ولی به خاطر بچه ها و این که اینا پایه ها و ستونهای دینند و ارکان حفظ نظام در آینده ای نزدیک ونیاز به آموزش صحیح دارن از هیچ کوششی دریغ نمی کنی .. امیدوارم اجرش محفوظ باشه که حتما هم هست .. منیره به پسرا گفت من چیزی نمیگم ببینم شما درستونو چه جوری خوندین و مرور کردین . دو تا پسرا اومدن جلو . یکی دستشو گذاشت بالای شورت و سمت راست و دیگری سمت چپش و با هم شورت منیره رو پایین کشیده و از پاش در آوردند . -کبری جون می بینی ؟/؟ درس اخلاق و برادری رو می بینی ؟/؟ تفاهم رو می بینی ؟/؟ اینا همش نتیجه آموزش درسته و اون ریشه پاکی که این بچه ها دارن هوس عقل و منطق رو در وجود اونا زایل نمی کنه از بین نمی بره .. کبری با لذت به بچه هاش نگاه می کرد . نمی تونست جلو لبخند رضایت خودشو بگیره . -بسیج باید به وجود اونا افتخار کنه . پسرا یه سمت کون منیره رو غرق بوسه کردند -البته بچه ها نیازی نیست که همیشه این طور به مساوات عمل کنید می تونین در تقدم و تاخر امور با هم تفاهم هم داشته باشین . کبری : منیره جون تو هم خوب داری صحبتهای احکامی می کنی . منیره  یکی از شورتها رو پوشید . یه شورتی بود که قسمت وسط و پوشش کوس اون خالی بود و کوسو مینداخت بیرون . وقتی که زن اونو پاش کرد بچه ها بی اختیار همون شورتی رو هم که داشتند پایین کشیدند و به طرف کون و کوس منیره یه حالتی از جق زدنو شروع کردند . -وای پسرا . خدا مرگم بده . گناه کبیره ؟/؟ -مامان این دست گرمیه .. کبری : اگه میخواین دست گرمی داشته باشین دستتو نو فرو کنین تو کوس منیره .. واااااییییی ... وقتی اسم کوس رو اونم جلوی پسرا و هنوز عملیات شروع نشده برد طوری خجالت زده  و سرخ شده بود که برای لحظاتی به تته پته افتاد و نمی دونست چی داره میگه . پسرا هم که دیوونه حالت کون و کوس لخت منیره شده بودند هرکدومشون اون انگشت درازه خودشونو کردن تو کوس منیره و خیسی کوسشو می ذاشتن تو دهنشون و می مکیدند ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداش گلم با این دقسمت خیلی حال کردم خیلی باحال بود مخصوصا منیره به کبری گفت دوست دارم از من انتقاد کنی اشکال کارمو بگیری پسرا کادو اوردن وقتی کبری گفت ما مثل دوتا خواهریم راستی داداشم میتونی در چندتا اشکال بزاری توسکس منیر با پسرا که کبری از شون بگیره مخصوصا از منیره راستی داداش کلاس اموزشی کبری برای منیره یادت نرفته که در باره ادر صحبتهای مذهبی بود داستانهای دیگه هم دارم میخونم دوست دارم

ایرانی گفت...

بازم سلام به دلفین گلم ..الان چند قسمت جلوترشو دارم می نویسم و از سکس جمال و کمال و منیره رد شدم وگرنه اشکال زیاد میذاشتم تو کارشون . اگه درست یادم مونده باشه یکی از بچه ها داشت خودارضایی می کرد که مامان کبری بهش گفت پسر این گناه کبیره هست . ضمن آن که داشت یک نکته مذهبی رو بیان می کرد یه طنز خاصی هم در این عبارت وجود داشت که کبری گناه کبیره آمیزش منیره با پسراشو اونم دوبه یک چیزی نمی دونست ولی به استمنا می گفت گناه کبیره ..بازم اگه قسمت شد دوباره پسرا اومدن سراغ منیره سعی می کنم اون جوری که خواستی رو بیشتر بنویسم درمورد کلاس آموزشی که یکی دو قسمت بعدی جلسه خونوادگی در خونه منیره وجود داره و من همه رو نوشتم و یواش یواش ...آدم با چند تا جمله و حرکت می تونه مذهبی شه ..مقنعه و چادر و یه خورده فیلم بازی کردن و چند تا جمله بلغور کردن ...دلفین خونگرم و عزیزم خوش و خرم باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر