ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سخنی باکاربران دیگرسایتها

نخست از خوانندگان گل این مجموعه پوزش می طلبم که این روز ها وقت گرانبهایشان را به این بحث های تکراری در خصوص خلاف  کاربران دیگر سایتها اختصاص می دهند .البته اگه حوصله ندارین نخونین . همین چند تا کاربر بخونن کافیه .  بیش از یک سال است که در خصوص کپی برداری و رعایت قوانین و مقررات در این خصوص که یک بچه دبستانی هم آن را می داند جز عده ای خلافکار که آنها هم خود را به نادانی می زنند ..مطلب می نویسم اما هنوز هم عده ای عاشق خلافند . . نخست درخصوص پاسخ بی ادبانه کاربر مازیار نود سایت لوتی به عرض ایشان برسانم که مازیار خان من در قبال پاسخ بی ادبانه شما سکوت اختیار می کنم و به فرموده لقمان حکیم باید که از اشخاصی چون شما ادب بیاموزم . درهر حال خلاف خلاف است . چه یک مورد باشد چه صد مورد و نتیجه اش به من بر می گردد . من هرگز قصد آن ندارم که خدای ناخواسته سبب اخراج شما از کاربری سایت لوتی گردم .اگر اشاره نکردن به منبع داستان و نام نویسنده برای شما و سایرین امری ضروری باشد به ندای مظلوم و بیگناهی که با آخرین نگاهش دنیا را لرزاند سوگند که هیچ اصراری بر اشاره شما و سایر متخلفین به نام نویسنده ندارم . ولی کاربرانی هم هستند که قانونمند عمل می نمایند پس تفاوت شما در چیست ؟/؟ من با کسی دشمنی ندارم . مرض هم ندارم که وقت داستان نویسی خود را به نوشتن شکوائیه اختصاص دهم . از این نوشتن ها سود مالی نمی برم . عشقم به نویسندگی و هم وطنان و فارسی زبانان است که مرا به نوشتن وا می دارد و این نوشتن وبازی با کلمات ریشه در سالهای دور دارد . آن زمان که عاشقانه صدها رمان و هزاران داستان خوانده و با عشق نوشته ام . جبر زمانه و محیط مرا برآن داشت که به این سوی بیایم و این گونه بنویسم .. حتی خارج از حیطه داستان یک کلمه رکیک سکسی بر زبان نمی آورم و نمی نویسم .  درهرحال انتظار بیجایی ندارم که دوست دارم نامم در انتهای آثارم باشد . ادعای نویسندگی ندارم ولی این حق من است که چنین بخواهم . ربطی به من ندارد که لوتی پادشاهی می کند شهوانی می ترکاند . هیچ هم برایم مهم نیست که نوشته هایم درجایی منتشر شود یا نه . چون نه شهرتش به دردم می خورد و نه نفع مالی دارد . اما گستاخانه خواهد بود که این چنین به زحمات سایرین بی  توجهی گردد . آقای مازیار صفر نود تا این نوشته ها نباشد تا مطلبی نباشد لوتی کجاست که لوتی گری کند . شما فرموده اید که 90 درصد آثار لوتی کپی شده است . بیایید و ببینید که 100 درصد آثار سایت امیر سکسی در یک و نیم ساله اخیر کپی نشده و جدید است . وقتی می بینم دهها و شاید صدها کار بر سایت لوتی تا آنجایی که من می دانم زحمت نوشتن یک داستان را به خود نمی دهند و من یک تنه و به مدیریت امیر زحمتکش لوکوموتیو هزاران هزار واگن داستان گشته ام چرا از حق معنوی خود دفاع نکنم .؟/؟  نمی گویم آثار مطلوبی دارم . اما در مدت یکسال و نیم چیزی در حدود5000صفحه کاغذ آ چهار وشاید هم خیلی خیلی بیشتر از اینها مطلب نوشتن کار ساده ای نیست . حتی کپی برداری آن هم کار حضرت فیل است . این حرفه اصلی من نمی باشد . بیشتر اوقات سرکار چرت می زنم . برای پیداکردن فرصت و زمان دائما در حال جنگم . سعی می کنم عشق و دوستی خود را به همه نشان دهم . آب خوردن دردست داشته باشم بر زمین نهاده به نظرات دوستان پاسخ می گویم . یک سلام را با دوعلیک جواب می دهم . نه همدیگر را دیده ایم و نه سودی می بریم . اما اخلاق و احترام متقابل و دوستیهاست که می ماند .   برای من مهم نیست که داستانهایم در جای دیگری منتشر شود یا نه .. اما این که منتشر شود و گستاخانه نام نویسنده آن حذف شود غیر قابل تحمل است . با همه اینها من به شما احترام می گذارم همیشه هم گفته ام که چیز خلافی نمی خواهم اگر خواسته من خلاف است بفر مایید . اگر هم داستان تندی به نام لوتی سایت و ابر 135بر علیه مسئولین لوتی وکاربر خلاف کارنوشته ام به علت سکوت آنان در قبال حق کشی ها بوده است . من امروز نه تنها با کاربر نمونه جناب کینگ صفر5مشکلی نداشته بلکه از نظر من ایشان و هر کار بر دیگری که نوشته هایم را با اشاره به ماخذ منتشر نمایند مشکلی نداشته و اعتراضی ندارم . درهرحال آقای مازیار اگر در قبال شما بیش از آن چه سزاوار آن بوده اید تند رفته ام به خاطر آن میزان اضافی , شهامت آن را دارم که از شما پوزش بطلبم ولی این صورت مسئله را عوض نمی کند و از شما بیش از اینها انتظار دارم . امیر عزیز مدیریت سایت تدابیری در خصوص عدم کپی بر داری به کار گرفته که من درمورد مسائل نرم افزاری اطلاع دقیقی ندارم . و آن هم به خاطر رعایت نکردن همکاران بوده است . تز و نظر من همان است که بار ها گفته ام . بااشاره به منبع و ماخذ کپی برداری مانعی ندارد . مازیار جان اگر امریکایی که از سال 1332 تا کنون گرداننده حکومت ایران می باشد و در سازمان ملل حق وتو دارد ما این حق و روشش را نمی پسندیم و با عقل سلیم جوردر نمی آید  لوتی هم از این مقوله مستثنی نیست . برای این سایت گسترده و پربار و مسئولین محترم و زحمتکشش احترام قائلم . ما که نباید چشمانمان را به روی زحمات دیگران ببندیم . همیشه هم گفته ام . یک لبخند بزنید تا برایتان بخندم . من از سیستم کاری لوتی خبری ندارم ولی دوست ندارم به هیچ قیمتی نان کسی را آجر نمایم در هر حال همان کپی برداری و کنترل داستان هم زحمت می خواهد . امیدوارم خوانندگان سایتها بهترین قاضی برای این مسائل باشند . یکی از خوانندگان سایت لوتی داستانهای سکس پدر و دختر رو می خواست که تا اونجایی که حضور ذهن دارم اوایل داستان راز نگاه (اسمش راز یک نگاه نیست ) سکس فرشته با پدرش وجود داره و داستان حرف حرف بابا که اونم در لوتی منتشر شده . داستانهای تک قسمتی زیادی در رابطه سکس پدر با دختر دارم که اسمشو به خاطر ندارم واز دنباله دارها با با تقسیم بر 3 این سکس رو داره و زن نامرئی هم در قسمتهای فعلی خودش به سکس پدر با دختر رسیده .. حالا اون خواننده گل شهلا خانوم میل خودشه میخواد صبر کنه داستانها رو لوتی منتشر کنه و بخونه یا می خواد بیاد اینجا . اگرم خوشش نمیاد اصرار نمی کنیم . در اینجا به روی همه بازه .داستانهای من از بس زیاد شدن که پیدا کردن اونا و این که در چه زمینه ایه مشکله و من فقط در مورد گی که از آن نفرت دارم با این که قدرت نوشتنشو دارم  نمی نویسم .   به شخصه همه اونایی رو که دوستم داشته باشند و نداشته باشند دوست دارم و حداقل در حد توانم به همه احترام میذارم  و هر خواننده ای اختیار داره که به هر جا که میخواد بره . مثل فلان کار بر لوتی نیستم که بگم من داستانها رو بدون اسم نویسنده میارم که خوانندگان ما جاهای دیگه نرن ... خوب برن چه اشکالی داره اینم شد حرف .. زور که نیست . هرکی هر جا که دوست داره بره . بندگان خدا که زندانی نیستند . همین کارا روکردیم که به امروز رسیدیم وسوپرشیطان بزرگ  امریکا شد همه کاره ما . با اخلاق و رفتاری خوشه که میشه دلها رو جذب کرد وگرنه خیلی راحت میشه دست تو طبله این و اون کرد . درهر حال من و امیر سعی ما در رضایت هر چه تمام تر شما نازنینانه .. هیچ ادعایی هم نداریم . یک سال و نیمه که جدید و جدید و از تنور در اومده و بدون نون بیات داریم پیش می بریم .. گفتم ادعایی نداریم ولی وقتی که می بینم لشگریان سلم و تور جمع شدند و از چپ و راست حداقل کاری رو که می تونن انجام بدن و اونم اشاره به منبع داستانه و انجام نمیدن اون وقت این شعر شاعر بزرگو مجبورم بگم که یکی مرد جنگی به از صدهزار ... خلاصه کلام من برای چندمین بار میگم با کسی دشمنی نداشته از زحمات همه همکاران در سایتهای شهوانی , لوتی وشهوتناک و همه و همه تشکر می کنم . همه تلاش می کنند هدفشون رضایت شماست . ما باید یاد بگیریم خوبی ها و خوشیها رو برای هم دیگه بخواهیم اسیر دسته بندیها نشیم . واسه شخصیت انسانی هم ارزش قائل بشیم . نگیم اسم اونو نیاریم که تبلیغات میشه ..این حرفا معنی نداره و من منم , این منم رو دیگه نگیم .. در همیشه روی یه پاشنه نمی گرده .مغرور شدن فایده ای نداره .. خاکی باشید ولی سر همدیگه خاک نپاشید .  بیایید تلاش کنیم این نارساییها دیگه وجود نداشته باشه . اصلا چرا باید لینک ضد کپی نصب کنیم .؟/؟ مگه ما برای همه خواننده ها ارزش قائل نیستیم ؟/؟ امیر عزیز و من بارها و بار ها تذکر دادیم . امیر ماهها صبر کرد صدها بار گفت ولی افاقه نکرد . چاره ای نبود .. هرچند شاید حالا هم راه واسه کپی باز باشه ولی  باور کنید این دسته بندیها و بی احترامی به هم و ندیده گرفتن زحمات همدیگه همه ما رو به بیراهه می کشونه . دلم می خواد در یک پیام تک قسمتی یک روز خودمو بنویسم که چه جوری می گذرونم اون وقت متوجه میشین که حذف نام نویسنده یا ماخذ چه بی احترامی بزرگی نسبت به اون نویسنده ونادیده گرفتن ارزش کاری اونه .  با همه اینها اگه کسی فکر می کنه بهش توهینی کردم و جسارتی نسبت بهش شده اگرم نشده باشه من ازش عذر می خوام دست دوستی همه را می فشارم به شرطی که راه صحیحی در پیش بگیرند . از خوانندگان و فارسی زبانان این انتظار میره که با کلامی شیوا و مودبانه خواسته هاشونو بگن و توهین نکنند . توهین نشان دهنده شخصیت آدمیست . با توهین کردن به کسی شخص توهین شونده را بزرگش کرده ایم هرچند که شایسته بزرگی نباشد . من از آره داداش نازنین خواننده گل این سایت و سایت لوتی تشکر می کنم که همیشه حرف حق رو با توجه به واقعیتهای موجود بر زبون میاره و همچنین از کار بر نمونه سایت لوتی کینگ صفر پنج دوست داشتنی . اون در عرض چند ثانیه محصول چند ساعت زحمت منو کپی می کنه ولی همون احترامی رو که برام قائله ارزشش برام اون قدر زیاده که من ازش تشکر می کنم و افتخار می کنم که چنین اشخاص فهمیده و با فرهنگی در سایت لوتی وجود دارند . من عقده شهرت طلبی ندارم . عقده شهرت طلبی رو اونایی دارند که مطلب و نوشته و نام نویسنده را حذف می کنند . گاه اسم داستان را تغییر میدن . گاه جملاتی از داستان را که در لا به لا به وبلاگ امیر اشاره شده حذف می کنند . تشکر من از کینگ صفر پنج به این خاطره که در دنیای چپاولها نشون داده که اهل سرقت و سرقت ادبی نیست . وگرنه منی که تفریحانه می نویسم و نه سود مالی دارم و نه شهرتی که بتوان در جامعه امروز از آن استفاده کنم  چه تکیه ای می توانم به نشر آثارم در سایت لوتی داشته باشم .. پس اصرار مرا حمل بر جاه طلبی ندانید که من حق خودم را می خواهم . تا یادم نرفته اینو هم بگم که نویسنده داستانهای مامان ج ن د ه و بوس کردن خاله که در آن سایت منتشر شده من نمی باشم . درهرحال درصحنه رقابتها هر کسی زحمت خود را می کشد و باید به همه دوستان و زحمات آنان در همه سایتها ارج نهاد .  جهت روشنگری اذهان و درصورت تمایل و امکان کپی برداری خوشحال خواهم شد که این پیام در سایت لوتی و هر سایت دیگری منتشر شود . صاحب اختیارید و اصراری هم بر آن ندارم . درپایان از همه خوانندگان عزیزی که حوصله به خرج داده این درددل ها را خوانده اند سپاسگزارم و توفیق روز افزون همکاران دوستان و مسئولین محترم همه سایتها را با تمام وجود و از صمیم قلب خواهانم هرچند که من خود را وقف این مجموعه و این سایت نموده ام و زمانی که بسیاری از وبلاگها توجهی به مطالب ارسالی من نداشتند این امیر بود که با شجاعت و اعتماد سریع خود حتی مجوز نویسندگی و انتشار را برایم صادر نمود و در همان روز های نخست زمینه همین چند قدم پیشرفت را هم برایم فراهم نمود . وبلاگی که فقط توسط من و امیر اداره می گردد .  برای همین خود را مدیون او می دانم و هر اثری ازمن در جای دیگری منتشر گردد چه با اشاره به وبلاگ باشد چه نباشد باید دانست که از وبلاگ امیر است و من حتی  اشاره به نام این مجموعه را بر نام خود مقدم می دانم . با امید به روز های خوش و خوش تر و با آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه هموطنان عزیز از هر دین و آیینی .. خدا نگه دارتان .... ایرانی 

7 نظرات:

مرتضی گفت...

درود بر ایرانی عزیز.
داداش گاهی اوقات از اینکه زیره داستان هات نظر بدم احساس شرم می کنم ، چون هیچ نظری نبوده که از طرفه شما بدونه جواب بمونه برای همین احساس میکنم نظراتم وقتت رو میگیره( ولی چه کار کنم که وجدانم اجازه نمیده نظر ندم).
بامحدودیتی که امیر تو سایت انجام داده شاید بشه تا حدودی از کپی برداری جلوگیری کرد ولی این مشکل ریشه در فرهنگ و تربیت ما داره. من امیدوارم با گذشت زمان و بیداری وجدان ها بتونیم به این مهم برسیم.
برای رسیدن به روزهای خوب آزادی و برابری باید یاد بگیریم به حقوق دیگران احترام بزاریم در کمال دوستی و برابری و عدالت در کنار هم زندگی کنیم نه با دزدی و چاپلوسی و پایمال کردن حقوق دیگران.
به امید رسیدن به روز های خوب برای تمام مردم دنیا.

ایرانی گفت...

مرتضی جان از پیام گرم و دلگرمی دادن هایت بی نهایت سپاسگزارم . حتی اگرنظرات آن قدر زیاد شود که از نگارش یا انتشار داستانهایم عقب بیفتم برای من زیاد مسئله ای نیست چون اولویت را به شما و احترام به شما و شخصیت شما یا شما ها می دهم . درحالی که برای همین داستان نویسی یا انتشار بار ها شده که به میهمانی نرفته ام . خودمن به شخصه مخالفتی با کپی برداری اصولی ندارم . آنهایی که بخوان کپی کنن راههایی هست که این کار را انجام میدن و سایت لوتی با اشاره به نام نویسنده دیشب این کار را انجام داد و در دو سه هفته اخیر دهها تکه داستان از اینجانب در آنجا منتشر شد ..100 قسمت راز نگاه ..داستانهای مادر فداکار به دادم برس شیطان پرواز هوس ..هرکی به هرکی ..فقط یک مرد و.....وکلی داستان تک قسمتی که اکه تکه بندی ها رو حساب کنیم به پانصد هم می رسد بیشتر اونا رو کاربر محترمی به نام کینگ صفر پنج انجام داد که امیدوارم مدیران لوتی به این کار قانونی او یعنی اشاره به وبلاگ امیر در سایت لوتی اعتراض نکرده باشند من نگران او هستم . درهر حال چه برای خوانندگان آن سایت و چه خوانندگان خودمان و سایرین ارزش قائلم . البته برای با فرهنگ ها و خوش زبانان بیشتر ارزش قائلم . ولی متاسفانه همان طور که فرمودی بعضی از ایرانیان باید با فرهنگ دموکراسی آشنا شده آزادی را به معنای هرج ومرج طلبی قلمداد نکرده همه چیز را برای خود نخواهند . من دلم پیش اون خواننده هاییه که مثل من چم و خم وقلق کپی برداری در شرایط جدیدو ندارن وگرنه اونی که اهل فن باشه میره سراغ خان هشتم رستم .برقرار باشی مرتضی جان ..ایرانی

ایرانی گفت...

جالبه فکر کنم این یکی رو جواب دادم . چون از بالا ی ستون شروع کردم ..بگذریم برای من پاسخگویی به تک تک نظرات شما لذت بخش ونوعی افتخار می باشد . من هم امیدوارم روزی برسد که درد ها و مشکلات یکدیگر برایمان اهمیت داشته باشد و خود را از دام خود خواهی رها سازیم .امیدوارم ..ایرانی

m گفت...

با درود به ایرانی ( قلم طلای ) نازنین خودم
بالاخره بعد از پیگیری های کینگ و تذکرهای بنده به نتیجه های خوبی توی سایت لوتی رسیدیم که متن پیام کینگ 05 را برات میفرستم
شرمنده ام که این چند وقت فرصت کمتری داشتم که برات پیام بذارم سرم خیلی شلوغ بود و باید جواب دوستان را در لوتی می دادم با این حال شما در قلب و جان ما جای دارید
با عشق : آره داداشaredadash

m گفت...

متن پیام کینگ 05 دوست عزیزم برای ایرانی جان:

آره داداش جان من با پرنسس حرف زدم تا یک بار برای همیشه این مشکل حل بشه.
پس از گفت و گویی که بین من و پرنسس شد. در جواب نشان دادن پستی که ایرانی جان از من به عنوان آنتی ویروس انجمن یاد شد پرنسس این پاسخ را داد
.
ممنون از گزارش شما من به ایشون حق میدم و بهشون بگید خودشون میتونند با ما همکاری کنند و داستانهای ایشون رو که بدون ذکر نام منبع اینجا کپی میشه به ما گزارش بدن و ما حتما با کاربر مربوطه تذکر و اخطار میدیم و طبق قانون انجمن با آن کاربران برخورد میکنیم

.
.

.

و در ادامه پس از نشان دادن متنی که دیروز به من دادی و اینکه من از پرنسس اجازه گرفتم که این موضوع ها رو با شما در میان بزارم که با ایرانی در میان بزارید ایشون این پاسخ را داد
.
.
بله حتما و بهشون بگید که بهتر بود از همون ابتدا به ما میگفتند چون همونطور که همه میدونند این سایت بسیار بزرگ است و هر روز هزاران مطلب گذاشته میشه که از کنترل ما خارج هست و به همین دلیل هست که ما گزینه گزارش در پستها رو داریم و بگید که حتی خودشون میتونند با ما همکاری کنند و این تخلفات رو گزارش بدن تا ما زودتر رسیدگی کنیم

من به مازیار اخطار میدم و اگر نویسنده داستان هم بخوان من تموم داستانهایی رو که مازیار نوشته پاک میکنم

.
.
حال ازت میخوام که این متن ها رو برای ایرانی بفرستی و نظرش رو برای من بیاری
.
از نظر من دیگه این کارها تکرار نمیشه چون بهت قول میدم هر کاربری که خلاف این کار رو عمل کنه توسط خود من گزارشش داده میشه.
و به ایرانی هم یگو که خیالش از بابت کپی شدن داستاناش همراه با ذکر نام نویسنده مطمئن باشه.
پیروز باشی داداش
.
.
.
راستی این چند وقته اصلا نمیتونم وارد سایتش بشم نمی دونم مشکل از چیه.

ایرانی گفت...

با سلام و تشکر از آره داداش گل و مهربانم . می خواستم پیام بدم و درمورد وضعیت کینگ صفر پنج عزیز ازت بپرسم .نگران شده بودم که بقیه برایش مایه آمده باشند .من در پیامی جداگانه به عنوان تشکر از مدیران سایت لوتی گفتنی ها را گفته ام . آن پیام را در این قسمت کپی کردم ولی موقع ارسال هنگ کرد و ظاهرا محو شد . علتش این بود گفتم شاید متن اصلی رو نتونین کپی کنین ازطریق رونوشت آن در نظرات بتوان کپی کرد . درهرحال از شما کینگ صفر پنج گل و بالاخره پرنسس نازنین مدیریت محترم سایت لوتی که بالاخره با تلاش دوستان قول همکاری را دادند نهایت تشکر را داشته و حتی این تقاضا را داشتم که اگه کاربری مغضوب واقع شد مورد عفو و بخشش قرار بگیره . امروز ابر 135 به فجیع ترین وضعی منو بست به فحش و منم یه پیام جداگانه واسش نوشتم ولی مثل اون بد دهنی نکردم . با همه اینا و این بلاهایی که سرم آورده و فحشهایی که داده بازم پیش خودم میگم آدم اگه واسه اصلاح شدن جاداره باید کمکش کرد . شاید اخراجش کرده باشند . درهرحال من یه چیزی دستی بده شدم بهش . با تلاشهای شما عزیزان آره داداش خوب و کینگ صفر پنج عزیز بالاخره بخت ما پیش پرنسس باز شد . هرچند به اندازه کافی از ایشان انتقاد کرده بودم اما فعلا جای تشکر بوده وامیدوارم که این حمایت تداوم داشته باشد ورضایت مدیریت محترم سایت امیر نازنین این لوتی صفت دوست داشتنی نیز فراهم گردد که ازنظر من کپی برداری داستان با رعایت قانون و مقررات و احترام متقابل مانعی ندارد . پرنسس عزیز از حسن توجه شما بی نهایت سپاسگزارم . دوستان و عزیزان شاد و سربلند باشید ..ایرانی

ایرانی گفت...

راستی آره داداش عزیزم ظاهرا کینگ صفر پنج عزیز پرسیده بود که مدتیست نمی تونه وارد سایت شه .. سایت که مشکلی نداره . حالا شاید مشکل از نرم افزار یا مرور گرش باشه ..البته ممکنه درمورد کپی برداری به اشکال بخوره اونو نمی دونم چه جوریه فعلا که چند روزه کپی جدیدی از کینگ صفر پنج ندیدم و این تصور در من ایجاد شد که این کاربر نمونه از طرف پرنس یا پرنسس کارت زرد یا قرمز گرفته باشه که خوشبختانه این طور نبود..به خاطر همکاری با ما ..شب همگی خوش ..ایرانی

 

ابزار وبمستر