ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 73

من و مینا جون لخت لخت شده بودیم و حالا این کیربد عادت کرده من بود که تو دهن خاله مینا در حال دورزدن بود . اون خالی کردنا تو خونه عمه باعث شد که اسیر زود انزالی نشم . گاییدن کل  دنیا یه طرف و گاییدن این فک و فامیلا و بستگان درجه یک و محارم که تو خواب هم نمی دیدی یه روز بیفتی روشون یه طرف دیگه . سینه های درشت خاله جون منو وسوسه کرده بود . واسه همین ترجیح دادم کیرمو از دهنش بیرون بکشم واونو به سینه هاش بمالم . کیرمومی زدم به نوک سینه هاش و گاهی هم می ذاشتم اون وسط سینه ها وجفتشونو  به کیرم فشار می دادم و با یه لذت خاصی کیرمودر اون فضا به حرکت در می آوردم -بکن کوروش اگه بدونی چه حالی دارم . -می دونم خاله جون .. بد دردیه کوسی که به کیر دسترسی نداره و کیری که از نعمت کوس محرومه .. من خودم درد این روزارو چشیدم . هیشکی نبود بهم بگه کوروش تومرده ای زنده ای .. چی لازم داری .. اگه کوس میخوای .. ببخشید خاله جان اگه زن میخوای ما کمکت می کنیم . حالا که کوس داره از سر و روم می باره . درهرحال آدما همه به فکر خودشونن . نمی دونم چرا یهو یاد گذشته ها و نداری افتاده بودم . مینا جون دید که من رفتم تو خودم اومد به دلداریم . عزیزم حالا این قدر از ما گله مند نباش . چیکار می کردم . اون موقع که وضع این جوری نبود می گفتم بیا کوس خاله تو بکن ؟/؟ یا دخترمو می دادم بهت ؟/؟ آخه نه کاری نه باری بگذریم حالا این قدر افسرده نباش .. دنیا رو ببین این کوس و کونو ببین و حالشو ببر . یه کوس تازه . شاید در کل تازه نباشه ولی واسه کیرت که تازه هست . من خودم جنس مردا رو خوب می شناسم . هرچی به این شوهر خالت می رسیدم بازکه تو یه مهمونی چشش میفتاد به یه زن غریب انگار که یک نوجوون چهارده ساله کوس نکرده باشه .. عزززززییییزززم بگو واسسسسست چیکار کنم . یه خورده باید حالت سکسو عوض کنم .. اومدرو کیرم نشست و انگشتاشو لای موهای سینه ام فرو برد و همراه با آهنگ سکسی واسم عشوه گری می کرد . آخ که چقدر این ترانه ها در تحریک من تاثیر داشت به خصوص وقتی که خاله مینا با خواننده همراهی می کرد . نباید پیش این یکی کم می آوردم . کمی خسته نشون می دادم . ولی دستمو دور کمر مینا جون قفل کرده و یه بار دیگه قدرت کوروش آریایی رو به رخ زن جماعت کشیدم .. -واییییی کوروش کوروش مثل این که بیدار شدی .. اوخ خاله قربونت همینه همینه من منتظر این بودم . می بینی خاله ات چقدر هوس داره باید ردیفم کنی میزونم کنی .. اوخ بکن منو بزن . زیاد اذیتت نمی کنم . -خاله بده خاله اون سینه هاتو بنداز تو دهنم . می خوام نوکشو گاز بگیرم می خوام بخورمش . باهاش حال کنم .. جفت کف دستاشو میذاشت دور سینه اش و اونو به دهنم نزدیک می کرد و منم مثل یه پرنده گرسنه نوک سینه هاشو میذاشتم تو دهنم . -کوروش منو بکن بکن .. کوسم تازه به خارش افتاده یه جوری منو بکن که خارششو بگیری زودباش من زیاد نمی خوام وقتتو بگیرم . دوستت دارم . اگه همه مردای دنیا هم یه روزی دوباره توانایی خودشونو به دست بیارن من بازم کوسمو در اختیار کیرت قرار میدم اینو بهت قول میدم .  تو دلم گفتم خاله جون یخ نکنی . محبت داری .  -خیلی خوشم میاد خیلی بکن منم دوستت دارم داره میاد کوروش نزدیگه ولم نکن آخخخخخخخ واااااییییییی .  جمعیت خونه دیگه همه فهمیده بودند چه خبره .  مینا ارگاسم شد و منم نمی دونم چرا این جوری شده بودم دوسه قطره که خالی کردم دیگه آب نداشتم . یعنی انگار کوپن روزم تقریبا مصرف شده بود و یه خورده باید خودمو تقویت می کردم . -خب خاله جون خسته نباشی دیگه حالا باید برم . -نههههه کجا کجا یهو دختر خاله میترا دوربین به دست از یه پستویی اومد بیرون .. لخت مادر زاد .. وااااییییی اینم التماس دعا داشت . یه رحمی یه عطوفتی .. یه انصافی من که دارم می میرم . چیکار کنم خسته شده بودم . -خاله این فیلمها رو میخواین تکثیر کنین ؟/؟ -از چی می ترسی ؟/؟ مگه ضعف داری ؟/؟ کیرت که به اندازه کافی کلفت و دراز و زن پسند هست . تازه تنها مرد توانای دنیایی وزنا همه می بینند و کیف می کنند . دیگه چی می خوای و چه مشکلی داری .. راست می گفت ولی بعدا به این فکر افتادم که امتیاز این فیلمها خیلی زیاد می تونه باشه یعنی با این فیلم میشه تجارت خوبی کرد .. -خاله جون میترا دختره ؟/؟ -این چه حرفیه می زنی . اگه عروس می شد که شما رو دعوت می کردیم . نکنه منظورت اینه که اون از خط خارج شده .. واییییی کوروش عزیزم من دخترمو این جوری تر بیت نکردم که با هر جوونی لاس بزنه .. آک آک پاک مثل خاک اونو بده چاک .. خاله هرچی کاف داشت ردکرده بود و منم گفتم بیا جلو میترا جون بزن ساک . کیرم فدای اون کوس و کون پاک . میترا اومد و کیر کلفتمو گذاشت دهنش و حالا خاله جون مسئول فیلمبرداری شده بود . تازه اینا به اینش قانع نبودند و گوشه کنار خونه چند تا دور بین دیگه هم کار گذاشته بودند که رو اتومات بود . می خواستند از زوایای مختلف فیلم داشته باشند که  ریزه کاریها  رو به خوبی نشون بده ولی اون دور بینی که دست خودشون بود می شد راحت تر تنظیمش کرد . میترا دهنشو به زور باز می کرد . اون دهن کوچولو و لبای غنچه ایش به زور راه رو واسه کیر من باز می کرد . پس از از زن کردن دختر عمه حالا باید دختر خاله مو زن می کردم .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر