ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 15

این قدر با کس من بازی کرد و با لبه هاش ور رفت و دو طرفشو باز و بسته کرد و کس خونین منو لیس و میک زد که دیگه با این که فکر می کردم نمی تونم ار گاسم شم ولی نیم ساعت بعد حس کردم بازم یه آب کمی ازم خارج شده . یه حالتی که انگاری آب  جوشی ازم خارج شده باشه .. -اسحاق بغلم بزن می خوام همین جا در آغوشت بخوابم . آروم بگیرم . فکر کنم یک ساعتی رو پیش من خوابیده باشه . بعدشم واسه این که احسان دیگه بیش از این دلش نره و حسرت نکشه اونو فرستادم که بره . .. خیلی سبک شده بودم . انرژی مثبت گرفته دیگه در اون دقایق افکار بد و منفی به سراغم نمیومد . حس می کردم که شاد شادم . زندگی برام به رنگ و بوی دیگه ای پیدا کرده بود . یک هیجانی که می دونستم برای چی زنده هستم و با اون به فر داو فرداهای خودم نگاه کنم . احساس گناه نداشتم . چون شوهر نداشتم و خودمو به دست نیازم سپرده بودم .یعنی شوهرم ترکم کرده بود . آخخخخخخ چی می شد ملاحظه پسر دومی رو نمی کردم و در آغوش اولی تا صبح آروم می گرفتم . اصلا چی می شد دو تایی شون بغلم می زدند . هر چند این جوری کمی کارم سخت می شد . باید کاری می کردم که فکر نکنن دارم بین اونا تفاوت قائل میشم . ازجام پا شدم . خیلی دلم می خواست بشنوم که اونا چی میگن . کاش از همون اول می رفتم . حتما بیشتر حرفاشونو زدن . ولی نه این اسحاق هنوز توی حموم بود . اون خیلی به این که بدنش خوشبو باشه و روزی یه بار هم سرشو بشوره اهمیت می داد . هر چی هم بهش می گفتم پسر روزی یه بار شستن سر باعث ریزش مو میشه ولی به حرفام توجه نمی کرد . ظاهرا صدای در حموم نشون می داد که تازه داره میره سمت اتاقش .. سریع رفتم زیر همون پنجره ای که چند ساعت پیش صداشونو از همون مسبرشنیده بودم . صدایی نمیومد . احتمالا احسان خوابیده بود . نا امیدانه قصد برگشتن رو داشتم که صداش در اومد -داداش چقدر لفتش دادی . خیلی دیر کردی . اصلا واسه بقیه مامان گذاشتی ؟/؟ -نترس احسان جات خالی جات خالی .. -دوستان به جای ما . اتفاقا بیشتر سر و صداهای شما رو می شنیدم .  چند بار نزدیک بود از حال برم . دیگه چش واسه من نموند از بس جق زدم . -راستشو بگو چند بار جق زدی .. -اوووووفففففف نگو داداش . خودت کیرتو کردی توی کس و کون مامان حالا واسه ما داری از جق زدن میگی ؟/؟ ولی اگه بدونی چه حالی داد .  دوبار که مامان داشت می گفت داره میاد داره مباد تند تر بکن اسحاق  منم سرعت دستمو رو کیر زیاد تر کرده و همونجا آبمو خالی کردم . داشتم فکر می کردم این کیر منه که داره توی کس مامان حرکت می کنه . خیلی نامردی داداش . فکر نمی کنی منم نیاز دارم . منم دل دارم . خودت باید تنهایی بخوری ؟/؟ -احسان این جوری در مورد من حرف نزن که خیلی ناراحت میشم . این بی انصافیه که این جور در مورد من قضاوت کنی . من خودم به زحمت و با ترس و لرز تونستم مامانو جورش کنم . اون وقت هنوز خودم جا نیفتاده برم بهش بگم مامان اگه میشه به داداش احسان ما هم کس تقدیم بفر مایید ........دستمو گذاشته بودم جلو دهنم و به زور جلو خنده امو می گرفتم . از این که داشتند  مامانشونو با هم قسمت می کردند لذت می بردم . هر چند تا حالا به احسان من چیزی نرسیده بود . -اسحاق من می خوام من هوس دارم -داداش تو الان دو بار جق زدی و واسه چشات خوب نیست .. -ولی حاضرم تا هر چند ساعتی که ارغوان جون بخواد اونو بگام . سکسی ترین و بهترین و خوشگل ترین مامان دنیا رو . -پسر تو منو کلافه کردی . ببین صبح هر چهار تا مون دانشگاه داریم .. و تا اوایل بعد از ظهر هم نمیاییم . تو برمی گردی خونه . سردرد یا یه چیز دیگه ای رو بهونه می کنی و خلاصه ..-خب بعدش باید چیکار کنم . بعدشو من چی بگم . با مامان گرم می گیری . یه جوری باهاش حرف بزن . اون اگه بفهمه من دارم این چیزا رو برات تعریف می کنم شایدم دلخور بشه . ولی احسان من دوستت دارم داداشم . چون ته دلم دوست دارم فقط این من باشم که مامانو میگام . کوس و کون اون فقط زیر کیر من قرار بگیره با این حال دارم کوتاه میام و خودمو قانع می کنم که نباید خود خواه باشم یا این حسو داشته باشم .. ولی یه چیزی بهت بگم اگه بتونی اونو خوب بمالی و ماساژش بدی و یواش یواش یه بهونه ای بیاری و لباسای روشو هم از تنش در بیاری ..می تونی بیشتر اونو سر حالش کنی و این آمادگی رو درش به وجود بیاری که خودشو تسلیم تو کنه . تازه احسان این قدر ترسیدن هم نداره .کار تو هم خیلی راحت تر از کار منه . من در واقع شدم جاده صاف کن تو . من نمی دونستم هنوزم اطمینان نداشتم شرایط مامان چیه . ولی تو حالا می دونی که مامان زیر کیر من خوابیده .. پس زیر کیر تو هم می تونه بخوابه .. اسحاق دیوونه چه تبلیغات و تفسیری داشت می کرد . بیشتر حرفاش هم درست بود . ولی آخرش گفت  احسان فقط یادت باشه هر وقت گاییدن مامانو شروع کردی یه زنگ برم بزن که من یک ساعت بعدش باشم پیش تو سرزده بیام به خونه و یک سکس دو نفره رو روی مامان پیاده کنیم . یک سکس دوبل . نمی دونی چه کیفی داره . همش توی فیلمها می بینم . حسرتشو می خورم  ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر