ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

حانوما ساکت 60

-بکش پایین . بکشش پایین ببین چه خبره ! چه آتیشی بر پاست . منتظره که بره به اونجایی که حقشه .. -حقته ؟/؟ -آره جمیله من !اگه حق من نبود که این جا نمیومدی . داشتم دیوونه اش می کردم . اونم حس کرد که حرف من درسته . دستشو گذاشت رو شورتم تا اونو پایین بکشه . تیزی کیر و تپلی اون همچین شده بود که باید سر و دستشو جلو تر می آورد و شورت رو از سر کیرم رد می کرد . کمکش کردم . کیرم عین چله کمون پرید بیرون . -نترس جمیله فرار نمی کنه .همش مال خودته . امروز این برای چندمین باره که چشات داره از حدقه در میاد . من فدای اون چشات بشم . ناز تو و اون چشاتو بخورم . .. دیگه راستی راستی کوس های صاحب دار رو مال خودم کرده بودم . دیگه اگه یه درسا رو می کردم و از شر این سیما سروش خلاص می شدم حسابی نور علی نور می شد . خیلی وقت بود دانش آموز نکرده بودم .آزاده و غزل و مینا .هر کدوم از اینا یه لطفی داشت . خیلی حال می داد . ولی هیچ چیز به این با حالی نمی شد که مخ همه رو بزنم . هر کدومشون فکر می کردند خودشون تنها کسی هستند که من با اونام . البته بعضی ها شون شک کرده بودند ولی از اونجایی که مدرک نداشتند دوست داشتند فکر کنند که خودشون تنها کسی هستند که با من رابطه دارند .یه لحظه به نظرم اومد که آب کیرم می خواد خالی بشه توی دهن جمیله - خوشگله تو کی این کیر ما رو گذاشتی توی دهنت که حالیمون نبود . رفته بودم به عالم هپروت . به خودم فشار می آوردم .. زود بود .. هر چند کیرم سفت و قرص بود ولی مرد وقتی انزال میشه  حداقل برای دقایقی شل و کم انگیزه میشه و گذشت دقایقی لازمه تا یه شور و حالی درش به وجود بیاد . منم دستمو دور گردنش فشرده اونو محکم تر به خودم فشارش می دادم . یکی نبود به من بگه مرد حسابی تو که از خالی کردن آب کیر توی دهن جلو گیری می کنی باز این جور فشار آوردن چیه  به دهن این زن که باهات همراهی می کنه و کیر رو مثل نوشمک و یخمک ساک می زنه و می مکه . وقتی حس کردم آب کیر به طرف دهن جمیله راه افتاده ول کردم که بره .. دهنشو عین یک کوس می کردم . فشارمو رو سر اون کم کرده تا جا برای دهنش و ساک زدن بیشتر شه هر چند آبم دیگه تا اونجایی که جا داشت به دهن جمیله جون ریخته شده بود  و اون حالا جا برای حرکت و مانور داشت که با لذت اونا رو لیس بزنه . چه جور هم منی منو می بلعید و نشون می داد که لذت می بره -چه حالی داد هوتن .. نمی دونم شایدم می خواست خودشو قانع کنه که کاملا در اختیار و تسلیم منه که این جوری سکس و لحظات  با هم بودن بیشتر بهش خوش بگذره .  چه جوری بدش نیومد این قدر با لذت آبمو خورد و آلت منو طوری میک زد که هیچی اون داخل باقی نذاره ؟/؟ حتی میک زدن و خالی کردن تتمه آبم برام لذت بخش بود . احساس آرامش می کردم . چشاش خیلی شیطونی و حشری شده بود .با اون آرایش شیطونی که کرده بود شده بود یه جنده خیلی خوشگل . البته جنده ای که اختصاصی برای من بود . نه کس دیگه ای . تازه قصد داشتم بیفتم روکسش که دیدم موبایلم زنگ می خوره . شماره برام آشنا نبود . با اشاره جملیه رو متوجهش کردم که حرف نزنه . اگه تلفن خونه بود جواب نمی دادم ولی این جا رو برای چاخان گفتن آماده بودم .. -الو آقای هوشیار .. -بفر مایید خودم هستم شما ؟/؟-حق داری منو نشناسی . صدای یک زن بود . نه ظریف بود و نه کلفت . واسه این که جمیله حساس نشه که حساس تر شد ازش فاصله گرفته گفتم ببینم میترا خانوم شمایین ؟/؟ -ببینم اینی که فرمودید نامزد شماست یا مثل خیلی های دیگه دوست دختر شما . اینو که گفت حس کردم صداش برام خیلی آشنا تر شده . سیما سروش خانوم مدیر ما بود .. -خانوم سروش ببخشید این موبایل صدا رو بم می کنه . -من باید شما رو ببینم . یه حرفاییه که اگه به شما نزنم یه عقده ای میشه رو دلم . نمی خوام بر داشت بد رو من داشته باشین . احساس منو به خاطر احساس مسئولیتم درک کنین . -من که فعلا خارج شهرم هر وقت بر گشتم احتمالا تا دو سه ساعت دیگه برای شما زنگ می زنم . -من منتظر تماس شما می مونم .. وقتی رفتم پیش جمیله روشو بر گردونده بود و دمر افتاده روی تخت قهر کرده بود .. -خب عزیزم این سیما خانوم شما بازم باهام کار داشت . چشم دیدنشو ندارم اون میگه که می خوام باهات حرف بزنم . دستمو گذاشتم رو کون تپل و خوش دست اون . ولی دستمورد کرد . -چیه واسه ما ناز می کنی . من چیکار کنم سیمای بد اخلاق شما با من کار داره . -من کاری به کار خانوم سروش ندارم . اون مدیره و هر تصمیمی در جهت اداره مدرسه می تونه بگیره ولی میترا خانوم کیه ؟/؟ .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر