ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 23

-وای این  چه کاریه داری انجام میدی . من بمیرم . زمونه رو می بینی شیدا جون ؟/؟ -خجالت نکش فروغ جون . راحت باش هر کاری دوست داری انجام بده . -نههههه نهههههه الان اگه فری بیاد منو می کشه . می کشه . من چیکار کنم . ..  هوتن هم به حرف اومد و در حالی  که فروغ کاملا بر هنه رو تسلیم خودش کرده بود و بدن کاملا لخت خودشو به پشت فروغ چسبونده دستاشو هم گذاشته بود رو سینه هاش گفت فروغ جون تو اینو نمی خوای ؟/؟ کیرش همچین شق کرده بود که تعجب می کردم این کیر چه جوری یک ساعت پیش توی کون پسرش دور می زده و حالا می خواد مامانه رو بگاد . هر چند خودشم به پسر فروغ کون داده . -ببین از شیدا خجالت می کشی ؟/؟ -نه از فری می ترسم . اون خون به پا می کنه . اون خیلی غیرتیه .. خیلی . واسه من خواستگار اومده بود داشت زمین وزمانو یکسره می کرد . نزدیک بود اونو لت وپار کنه . گفتم پسر تقصیر من چیه واسه  ننه ات خواستگار اومده . این رسم روزگاره که میرن به خواستگاری . دلم می خواست اونجا وایسم و ببینم که فروغ چه جوری زیر کیر هوتن دست و پا می زنه  . فروغ مدتها کیر نخورده ای که در یک روز دو تا کیر نصیبش شده بود . یکی از شیدای شی  میل و یکی هم از هوتن کونی . ولی خوب هم می کرد . برای من تماشای کس دادن یک زن هم به یک مرد خودش تنوعی داشت و جالب بود .. نزدیک تر شدم . دوست داشتم بشنوم حرفاشونو .. فروغی که این همه ناز داشت از کس دادن چه جور خودشو از عقب به کیر و بدن هوتن می مالید که بتونه بیشتر لذت ببره .. -ببینم فروغ جون حالا حالت چطوره .. -فدات  . اصلا فکرشو نمی کردم که تو این قدر سرحالم کنی . -به این میگن کیر وارد هر سوراخی که شه دواست -پس واسه همینه که تو و فری هیچوقت مریض نمیشین ؟/؟ باداباد . فری که نمیاد مادرشو بکشه -یعنی میگی منو می کشه .. -اوخ اگه بدونی پسرم چقدر با غیرته . نگاه نکن که اون کون میده و بهش میگن فری کونی . اون غیرتش حرف نداره . سرش بره ناموسش نمیره .. دستمو فوری گذاشتم جلو دهنم  صدای پخ کردن منو از خنده نشنوه ...فروغ مثل دختر بچه ها ناله می کرد و زوزه می کشید . کیر هوتن رو خیلی  کلفت تر از قبل می دیدم .شاید از این که داره کون مادر دوستش رو میگاد به هیجان افتاده بود و شایدم چون خودم بیننده بودم می تونستم از این زاویه اونو خیلی هیجان انگیز ببینم . .. رفتم نزدیک اونا .  منم هیجان زده شده بودم . کیرمو به دهن فروغ نزدیک کردم و اونم با اشتهای کامل کیرمو که کمی شل نشون می داد گذاشت توی دهنش . حس کردم بازم یه حالتهای خاصی داره در من به وجود میاد . خوشم میومد . هر چی این کیرمو ساک می زد و آبم نمیومد حس می کردم که تمام بدنم داره به یه حالت سستی و رخوت میره . اون لحظه دوست داشتم دراز بکشم و یکی بیاد ماساژم بده .. چه کیفی داشت . کاش یکی حالا این جا بود . دستمو لای موهای فروغ برده باهاش بازی می کردم و با شونه هاش ور می رفتم .. فروغ از ضربه های کیر هوتن طوری به هیجان اومده بود که گاهی از حرص کیرمو گازش می گرفت که یک بار جیغ کشیدم .. کیرمو بیرون کشیده فروغ ازم عذر خواهی کرد .. کیرمو دوباره گذاشتم تودهنش تا آرومش کرد . چقدر خوب اونو می لیسید . بازم سست شده بود . می خواستم یکی منو بمالونه . در همین لحظه در باز شد و فری کونی یا به قول مامان جونش فری کونی غیرتی وارد شد ..فروغ با پنجه هاش به صورتش می زد . می خواست خودشو از دست کیر هوتن خلاص کنه . صورتش شده بود عین گچ .. نمی دونم فروغ که این قدر می ترسید چه جوری به هوتن کس داده بود . حتما نتونسته بود مقاومت کنه و خودشو هم با این موضوع که ممکنه فری دیر برگرده دلخوش کرده بود . . پسر اومد بالا سر مادرش . فروغ سرشو انداخته بود پایین .. هوتن داشت لبخند می زد و من داشتم به این فکر می کردم نکنه فری راستی راستی ناراحت شده باشه . فری که اومده بود داخل فروغ دهنشو از رو کیرم بر داشته بود . فکر کنم هوتن هم کیرشو از  کوس فروغ درآ ورده و داشت به فری غیرتی  کونی نگاه می کرد که چه دستوری میده .. -مامان من وقتی اومدم کیر شیدا توی دهنت بود . اجازه هست که من  و اون با هم مشغول شیم ؟/؟ مزاحم کار شما و هوتن جون نمیشم .. مادره  یه نگاه عجیبی بهش انداخت و تعجب کرد که چطور شده فری داره این جوری حرف می زنه . -البته با اجازه شیدا جون -خواهش می کنم آقا فری غیرتی . اجازه ما هم دست شماست . البته اگه بانو فروغ رخصت بفر مایند .. بیچاره زنه گیج شده بود . هوتن دوباره کیرشو از همون پشت کرد توی کس فروغ تا  هوشیارش کنه . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر