ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماجراهای مامان زبل 67

ایمان به ناگهان دچار یه حالت خاصی شده بود . انگاری داشت دستپاچه می شد . -پسر چته . رفتم به ماه منیر گفتم که تو و شریف اول کار با هم باشین و من و ایمان تا  اونو جا بندازم . بهتره که هر دو تا مون هم در  یه محیط باشیم . درو هم از داخل قفل کردم که از شانس ماست دیگه . یهو دیدی که قرص خواب این احترام خانوم امشب اثر نکرد و کار داد دستمون . خلاصه  همه مون که کاملا فانتزی وارد میدون جنگ شده بودیم . -ایمان چت شده .. -نمی دونم . عادت ندارم . خجالت می کشم . -پسر شجاع تو که کس می بینی انگاری قبل از شکم مادر یک کس کن حرفه ای بودی . -خب هر کاری شروعش سخته . می ترسم پیش این شریف از فرنگ بر گشته کم بیارم . اون رفته امریکا .. من  می خوام نشون بدم که ما هم چیزی از این امریکا کم نداریم و دلاورانه می تونیم در مقابلش بایستیم . -ایمان  جان پس نشون بده که می تونی . با قدرت کیرت نشون بده که ایران سرور امریکاست .. ببینم  اگه دوست داشته باشی اول تو برو طرف ماه منیر . -نه نه اشی جون منو معاف کن . اول نه . اگه پیش اون کم بیارم . تازه خجالت می کشم . ببینم کیر من گنده تر یا مال اون .. -ایمان جان . ببخشیدا فکر کردی ما جنده هستیم ؟/؟ من از کجا بدونم کیر اون اندازه اش چقدره -نمی دونم ببخشید شما طرز رفتارتون با این شریف خان طوری بود که فکر کردم حتما به اونجا هاش هم رسیدین .. -عزیزم کیر در هر حد و اندازه ای که باشه برای اون کس در لحظه ای که واردش میشه عزیزه . راحت تر بگم هر گلی یه بویی داره و تمام کیر ها برای تمام کس ها خوشبو هستن . پس این قدر خودت  رو دست کم نگیر .. بازم خوب بود این اتاقی که درش قرار داشتیم بزرگ بود و می تونستیم طوری حرف بزنیم که طرفمون نشنوه . به هر کلکی که بود ایمان رو مجبورش کردم که بریم روی تخت و کنار ماه منیر و شریف قرار بگیریم . چون چهار تایی مون  می تونستیم اگه خودمونو کمی جمع و جور کنیم روش سکس کنیم . ماه منیر و شریف رفتن گوشه تر و مماس با دیوار و من و ایمان هم لبه تر قرار گرفتیم . ماه منیر برای شریف قمبل کرده بود و منم طاقباز دراز کشیده بودم تا ایمان هر کاری که دوست داشت انجام بده . انگاری من باید موتور این پسره رو روشن می کردم . پاک داشت آبروی ما رو می برد . این همه تعریف کرده بودم .. -ایمان جان من شورتمو در بیارم . دستشو گرفته گذاشتم روی شورت . حتی سوتین هم نبسته بودم تا وقت تلف نشه .. خیلی آروم باهاش ور رفتم . شورتشو از پاش کشیدم پایین . هنوز کیرش خیلی جا داشت که  به حداکثر شقیت برسه . .. کس خل داشت آبروی ما رو پیش شریف می برد و کلاس ما رو می خواست بیاره پایین .. شریف  هم که متوجه جریان شده بود خواست که با ما همراهی کنه . -ایمان جان تعریف شما رو زیاد شنیدم . می دونم که به این شکل عادت نداری که سکس کنی . البته از اونجایی که ایمان و استقامت شما با اون طرز فکرتون خیلی زیاده و برای هر کاری  همت مضاعف دارین می تونین با کار مضاعف به خواسته هاتون برسین . اشرف جان یه لحظه دستتو از رو کیر ایمان خان ما بر دار .. .. به چهره ایمان که نگاه می کردم مات مونده بود . عادت نداشت که یه مرد دیگه اونو موقع سکس ببینه . اونم طوری صحبت کنه که انگار نه انگار که داره اتفاقی میفته . جالب اینجا بود که شریف در لحظاتی هم حرف می زد که کیرش توی کس ماه منیر قرار داشت و اونم یک ریز سرگرم تلنبه زدن بود و ایمان هم چشاش داشت از کاسه در میومد . شریف کیرشو از کس ماه منیر بیرون کشید . -ایمان جان شما بفرما اون طرف . اگه دلت می خواد می تونی فرو کنی توی کس ماه منیر جون . هر چند خیلی سریع نباید دست عوض کنیم . ولی این به این دلیل بود که بخوام به شما بگم سکس ضربدری و ضربدر یعنی چه . من از این طرف میام اون طرف و شما از اون طرف میایید این طرف .. . تا ایمان بفهمه چی شده شریف خودشو انداخت رو من و اون کیری رو که لحظاتی پیش توی کس ماه منیر قرار داشت فرو کرد توی کس من . -ایمان خان بفرمایید . وقت تلف نفر مایید . وقت طلاست . ..توی دلم گفت اوهوم بخور ایمان . تو ناز داشتی که کس شسته رفته منو بکنی ؟/؟ حالا برو یه کس نیمه گاییده شده رو بکن . آخه  من می دونستم اخلاق این مردا رو . مردایی رو که به این مدل سکسها آشنایی ندارن چندششون میشه که یه کس نیمه کاره گاییده شده توسط یکی دیگه رو بکنن . با این حال رفت طرف ماه منیر . اونم می دونست چه جوری با عشوه گری ایمان رو بکشونه طرف خودش .  یه کون چرخونی انجام داد و گفت آقا پسر بفر ما . بفر ما . در خدمت شماست . روکردم به شریف و ازش اجازه  یه کاری رو گرفتم . قبول کرد . متوجه شد که چی می خوام بگم . خودمونو بهشون نزدیک کردیم . کیر شریف توی کسم بود و منم سرمو بالا آورده با دست زدن به کیر ایمان لحظه به لحظه تیز ترش می کردم . پسر کلا از این همه تابو شکنی در شگفت بود ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر