ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 56

خسته بودم . از فکر کردن زیاد و به نتیجه نرسیدن . نمی دونم چرا دلم می خواست یه مدتی رو از این محیط دور باشم ولی مهرداد کار و کاسبی داشت و نمی شد مغازه و زندگی رو به امون خدا ول کنه . تازه کجا می رفتیم . دوست نداشتم بقیه فکر کنن که منو خیلی آسون به دست آوردن . هر چند جز کیوان و فرزاد کس دیگه ای هم نبود ولی من که نمی تونستم فقط اونا و خودموبازی بدم . اگرم نمی خواستم با اونا رابطه داشته باشم شاید حالا دچار یه مشکل دیگه ای می شدم . این که نمی دونستم چه جوری با هوس خودم کنار بیام و آتشهای درونمو فرو بنشونم . مهرداد از سر شونه هام شروع کرد به بوسیدن و اومد پایین تر . می خواست کاری کنه که من ازش راضی باشم یعنی در جهت ارضا شدن من کاری صورت بده . من که اون روزایی که روزم بود باید کلی مصیبت می کشیدم تا ار گاسم شم . چه برسه به حالا که فکرم در هم و پریشون بود .  -عزیزم مهرداد من سر حال شدم . اگه می خوای یه کاری بکنی بکن . خودت رو ارضا کن . من راضیم که تو خودتو سبک کنی .. راستش تمایل زیادی هم نداشتم . شاید از روی عادت بود و یا این که می خواستم به خودم بقبولونم که هنوز تسلیم اونم . در هر حال اون کارشو کرد و خودشو ارضا کرد و به خیال این که منو هم ارضا کرده رفت به  اتاق کارش .. احتمالا به بهانه عکس و فیلم و انجام کار های عقب مونده اش می خواست به سایتها سر کشی کنه و یا این که با فرزاد خیالی چت کنه . فرزاد واقعی که آیدی خودشو در اختیار من گذاشته بود پس این من بودم که می تونستم باهاش حرف بزنم و مخشو کار بگیرم .  رفتم به ایمیل فرزاد .. هنوز مهرداد آنلاین نشده بود . دوست داشتم برم عکسای سکسی خودمو ببینم . ببینم که چطور ملت کس و کون منحصر به فرد منومی بینند و کیف می کنند .  گاهی فکر می کردم از این که خودم رو در اختیار فرزاد و کیوان گذاشتم از این اصول خارج شدم . ولی بازم جای شکرش باقی بود که هر یک از اونا از وجود اون یکی با خبر نبودند . هم می تونستم چت کنم و هم این که از یک مرور گر دیگه برم سراغ عکسام . عکسایی که فرزاد کیر طلا اونا رو ردیفش کرده گذاشته توی سایت و این دیگه از هر چیزی می تونه برام روحیه بخش تر باشه . وقتی کوس و کونهای پوسیده و کدر و زخمی بقیه رو می دیدم و اونو با هیکل بیست و بدون لک خودم مقایسه می کردم می دونستم که همه باید لب به تحسین من باز کنن . خودمو دلداری می دادم که فرزاد و کیوان رو به زانو در آوردم تا بهشون کس بدم . و این خودش نشون از روحیه بالای من داره و اعتماد به نفسم . بازم با همه اینا داشتم عذاب می کشیدم و با خودم فکر می کردم .. یه کلوزآپ یا به زبان خودمونی بگم یه نمای نازی ا ز کسمو توی سایت دیدم که منو هم به هوس انداخت  که ای کاش کیر داشتم و می کردم توش . چقدر ناز بود . هیکل درشت و هوس انگیز و سفید و براق من و اون کس کوچولوی ناز دختر بچه ای دل همه بیننده ها رو برده بود .. تازه داشتم از تماشای عکس خودم حال می کردم که گفتم یه سری هم به اون یکی مرور گرم بزنم که دیدم مهرداد خان به این خیال که می خواد با فرزاد کیر طلا چت کنه آنلاین شد و منم به درخواستش دیگه جواب دادم .  خیلی هم مراقب بودم که یک دفعه ای نیاد بالا سرم . فوری از سایت سکسی خارج شدم رفتم رو یک بر نامه معمولی . بعد از احوالپرسی و سلام علیک .. -مهرداد جان از مهمونی راضی بودی . -نمی دونم چی بگم فرزاد . حدو د دو ساعت طناز بود به حال خودش . منم همان طور که خودت گفتی کاری به کارش نداشتم . اون غیبش زده بود دلم می خواست که  یه مردی باهاش باشه ولی  دستیارم فتانه بیشتر مدت رو باهاش بود و وقتی هم که از پیشش اومد گفت که با چند تا زن دیگه هست .. -خب حرکات دیگه ای ازش سر نزد ؟/؟ -اون از مردا فراریه . نمی دونم چرا . -انتظار داری چیکار کنه . جلوی تو خودشو بندازه بغل اونا ؟/؟-نمی دونم -یه سوال -بفر ما -شب که رسیدین اون تمابلی برای سکس داشت ؟/؟-اوخ نگو که خیلی تشنه و گرسنه بود . امونم نداد . -پس با این حساب نمیشه گفت که رفته زیر کیر یکی دیگه . -پس من باید چیکار کنم . -صبر داشته باش . فقط به پر و پاش نپیچ . ولی من جات بودم قدرشو می دونستم -منم می دونم . ولی وقتی که حس می کنم یکی دیگه بهش توجه داره می خواد کیرشو با عشق و شور و اشتیاق فرو کنه توی کسش خودم به هیجان می افتم . -حتما هوست هم زیاد میشه کیرت شق می کنه -اووووففففف چه جور .. چه جور .. یعنی میشه من یه روز اونو زیر کیر یکی دیگه ببینم -اون دفعه هم گفتم آرزو بر جوانان عیب نیست من که برات دعا می کنم -فرزاد خیلی دلم می خواد که تو یه کمکی بکنی .. کیرت حرف نداره . اون اگه نوشش کنه همیشه جیم می زنه تا بیاد پیش تو .. .. ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی  

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر