ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 105

خب شهلا جان . فعلا کیر من تو کوس مامان جونته . بذار یه خورده بنده خدا حال کنه . تو هم سعی کن احترام بزرگترو داشته باشی . هر چی باشه مامانته . می دونی .. نذاشت به حرفم ادامه بدم . -آخه آقا کوروش مامان یه عمره که کیر بابا رو خورده اون باید خوشحال باشه که دخترش برای دو ساعت هم که شده داره زندگی می کنه و به بر کت وجود این دو ساعت ممکنه نوه دار هم بشه .. یه نگاهی به کیرم انداخته و گفتم بنازم به قدرتت که کوس این دختره رو باز کردی زبونشم باز کردی . دیگه چی می گفتم . در هر حال من به گاییدنم ادامه دادم . -شهلا جون تو حالا یه خورده پاشو به سینه های مامانت دست بزن و لب به لب کار کن منم از این طرف سرعت خودمو زیاد ترش می کنم دو تایی یه جوری این مامان شهناز رو سر حالش می کنیم که تو دوباره بری سر جاش .. -آقا کوروش این جوری که شما داری مامانو می گایی دیگه جونی نمی مونه که بیای سر وقتم .. -نترس دختر .. اینجا که کنکور سراسری نیست که سر ساعت ورقه ها جمع شه . حالا یه ده دقیقه دیر تر . عیبی نداره . اینو که گفتم یه خورده دلش قرار گرفت و اومد با سینه های مامانه ور رفت و با بوسه های لب به لب و حرکات زبون به زبون مامانشو سر حال تر آورد . حالا من ساکت در حال کردن مامان جونه بودم و شهلا و شهناز داشتند معاشقه می کردند . اون می گفت این می گفت . انگاری گاییدن کیر تو کوس رو از یاد برده و چسبیده بودند به لز  . -آخخخخخخ مامان مااااماااان -جووووووون دخترم . -دلم می خواد کوسسسسسمو بمالی .. -بیا بیار جلوترش شهلا رو زمین دراز کشید و مادره دستشو گذاشت رو کوس دخترش . از اون طرف هم شهلا خودشو از زمین بالاتر کشید و با سینه های شهناز بازی کرده و بوسه های لب به لبشون هم ادامه داشت . این مادره عجب کونی داشت . . خودمو نباید زیاد خسته می کردم این دخترایی که تازه سکسو شروع می کنن یه حرارت خاصی دارن که فوق العاده آدمو به هیجان میارن و خیلی زود تر از بقیه هم ار گاسم میشن . منتها این شهناز یه خورده سر سخت شده بود . کف دو تا دستمو گذاشته بودم رو قاچای کونش و مثل فرمون ماشین اونو به دو طرف می گردوندم و با لرزشای کونش یه حالی می کردم که کیرم تو کوسش داغ تر و سرعتش زیاد تر می شد . -اووووووههههههه کوروش جون .. کوروش .. بکن .. کیرتازه رو عشق است -مامان راستشو بگو کیر بابا بیشتر بهت حال می داد یا این که کیر کوروش خان -عزیزم .. بذار حالمو بکنم . چه وقت پرسیدن این چیزاست . هر گلی یه بویی داره -حالا مامان جونم . بهم بگو کدوم یک از این گلها خوشبوتره . -عزیزم حیف که تو الان در دوره ای زندگی می کنی که نمی تونی خوب متوجه اینا بشی .. در هر حال اون گلی که تازه تره خوشبوتره و اگرم در واقع این طور نباشه اون طراوتی که داره نشاط بیشتری به آدم می ده ولی تو نمی تونی گلها رو با هم مقایسه کنی . مادره و دختره کوس خل شده بودند و تازه بعد از این من باید می رفتم سراغ رتبه اولی علوم تجربی . از بغل پاهاش دستمو روی کوسش رسوندم -ماااماااااان خوششششم میاد ولی من کیر می خوام .. یه خورده بجنب ..  پس کی کوروش جون منو بکنه .. یه وقت نگی دیر شدا . کوروش خان -نترس دختر . نترس . من تا تو رو سر حالت نکردم از این جا رفتگار نیستم . تازه خودمم حال می کنم . واقعا احساس غرور می کردم از این که این همه زن به کیر من وابسته ان و باید به همه شون سرویس بدم . ولی واقعا نمی شد به یه دنیا سرویس داد . رو شهناز جون خم شده و گردن و سر و شونه ها و صورتشو غرق بوسه کرد و دستمو رسوندم به پهلوهاش محکم  چسبیدم بهش . با این نگه داشتن ضرباتمو شدید ترش کرده وتمامی کیرو می کشیدم بیرون و می کوبیدمش به ته کوس و کون شهناز .. --آخخخخخخ آتیش گرفتم .. آتیش .. شهلا منو ببوس ولم نکن . نوک سینه هامو با انگشتات فشارش بگیر . کوروش  بیشتر بیشتر فشار بیار جوووووون کییییییررررر ت عجب حالی میده .. باور کن اگه اکبر آقا شفام پیدا کنه بازم فدایی کیرتم و هر جوری شده دوباره بهت کوس میدم .. -مامان .. اون موقع هم حاضری بری زیر کیر کوروش ؟/؟ -بیا بخور ببین چه حالی داره دخترم . من کیر خورده هنوز سیر نشدم .. آخیشششش داره میاد کوروشششش شهلا .. شهلا جونم ! ولم نکنین .. منو داشته باش شهلا دارم می افتم . من سرعت کردنو زیاد کردم و شهلا هم مامانشو سفت و سخت نگه داشته بود و نذاشت که در ره . شهلا جون ار گاسم شده بود .. -کوروش آب بده .. آب .. بریز تو کوسم .. -شهناز جون من الان باید برم سر وقت دخترت . یه جا دیگه هم کار دارم . -بی انصاف نباش دیگه . اگه دو تا واسه شهلا محل داری . دخترم یه سهمیه شو می  ده به من . . کارم به جایی رسیده بود که باید . آبو جیره بندی می کردم ... -من حشری هستم .من کیر می خوام . بازم منو بکن .. شهلا من مامانتم .. یه بار دیگه هم جا دارم بازم جا دارم .. -چیکار کنم مامان . حیف که خیلی دوستت دارم . منم مجبور شدم یه بار دیگه از نو گاییدن شهناز رو شروع کنم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر