ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس وهزارداماد 29

دکتر کیرشو فرو کرده بود تو کوسم . و با هر حرکت رو به جلویی که داشت کراواتش به سمت صورتم دراز می شد . -دکتر جون من از نیمتنه به بالا لباس تنمه تو حداقل این کراواتتو از گردنت در می آوردی دکتر در همون حال که کیرشو تو کوسم حرکت می داد خودشو کاملا لخت کرد -عزیزم نترس کوسسسسم همین جاست فرار نمی کنه در نمیره .. ببین چقدر داغه .. وووووویییییی دکتر دکتر دارم می سوزم .. دستاشو رسونده بود به لبه های کوس و چوچوله هام و هر چند کیری که می رفت توی کوس و بر می گشت در تماس شدید با اونا قرار داشت ولی دکتر با دست زدن به کناره های چوچوله هام بهم گفت .. حیفه بخوای اینا رو ختنه اش کنی . هر چند وقت در میون بیا این جا پیش خودمن با همین لوله داغ شفا حلش می کنم . -آقای دکتر اگه خود این لوله داغ شه آب شه کوچیک شه چی .. -وقتی بیمارو ببینه دوباره گنده و دراز میشه . هدف ما خدمت و رضایت مشتریا و بیماراست .. مثل زنای حسود گوش دکترو که مثل یک موم تو دستام اسیر بود کشیده گفتم : نبینم که پیش من از بیمار دیگه ای حرف بزنی .. این لوله فقط اختصاصی برای منه .. فقط من .. منم که داغش می کنم .. و فقط برای در مان منه که باید داغ شه .. اگه نه من برم یه جای دیگه ای درمان شم .. -اووووووهههه .. نه .. نه ... مطمئن باش فقط خودتی شکوه .. به زار زدن و التماس کردن افتاده بود . خوشم میومد اذیتش می کردم .. از این که تونستم اونو اسیر خودم کنم و رگ خوابشو تو دستام بگیرم لذت می بردم . کی میگه که این زنا شلن و قدرت ندارند . ما زنا اگه بخواهیم می تونیم حتی سر شیطونو هم کلاه بذاریم . -پس گفتی که این لوله مال منه و هر وقت دوست داشتم می تونی اونو بچسبونی به این قسمتهایی که فکر می کنی رشد خارج از حدی دارن .. کیر کلفتش با یه حالتی فرو می رفت تو کوسم که حس می کردم عین یه تیکه آهن داغ چسبیده به کوسم . اینو که می گفت این کیر مثل یک لوله آزمایش داغ عمل می کنه دروغ نمی گفت بیچاره .. خدا کنه کامی کوچولو به این زودیها بیدار نشه .. کامی کوچولویی که نمی خواستم ختنه شه و می خواستم پوست کیر و کیرش لذتی خیلی زیاد تر از اونایی که ختنه میشن ببره . وقتی تصورشو می کردم که کامی با یه هوس زیاد تو خونه فقط منو می بینه .. و یه دستی به پوست کیرش می کشه و منم تحریکش می کنم و اونم چاره ای نداره جز این که با من تماس بگیره و من اونو می برم تو رختخواب خودم ... چه حالی داره و وقتی که سالها به کیرش دست بکشم و باهاش بازی کنم و اون پرده شرم و حیا رو از همون اول درش بدرم چه لذتی میده .. یه بچه ای که مال فرشاد نیست و یه کسی که با مادرش رابطه پیدا می کنه و شوهر نازنینم بازم یه ضرب شست دیگه ای ازم می خوره . اینم یه نوع انتقام گرفتنه دیگه . احساس می کردم که صورتم داغ شده .. داغ داغ .. داغ تر از کوسم . داشتم از حال می رفتم . یه خورده هم حواسمو جفت و جمع تر کرده بودم که کامی بیدار نشه و من زودتر حالمو کرده باشم . . وقتی کوسم داغ شده بود فرمان ذوب رو به قسمت دیگه ای از تنمم داد و حس کردم که یه آب جوشی داره ازم می ریزه .. -آههههههه جوووووووون دکتررررررر دستم به کیییییررررررت .. آبمو آوردی .. حالا آب کیر کلفتتو می خوام .. وقتی این حرفو زدم دیگه ضربه دیگه ای رو تا شروع ریختن آبش تو کوسم حس نکردم . انگاری اون منتظر همین فرمانم بود تا آبشو بریزه تو کوسم .  -اوووههههه .. چقدر خوشم میاد .. دکتر .. دکتر ..آه .. دکتر کوسسسسسم کوسسسسم داره می سوزه .. فوت بزن فوت بززززن روشو .. رو کوسمو فوت بزن بکش بیرون .. فوتش بزن خنکم کن .. دکتر کیرشو کشید بیرون . آب کیر به سرعت زیاد از کوسم ریخت بیرون .. اون کوسمو فوت می زد تا خنکم کنه .. حس کردم بازم می خوام . اثر لذت رو کوسم باقی مونده بود و با این فوت زدنای اون در حال پخش شدن بود . نمی دونم شاید حس منو درک کرده بود و یا این که خودشم می خواست دهنشو گذاشت رو همون کوس ملتهب من که اثر منی هنوز روش باقی بود .  کوس خیس شده از آب و خیسی من و آب خودشو میک می زد و با لذت  همه خیسی ها رو می خورد و سعی در خشک کردن اون داشت ولی هر لحظه دوباره جاش یه تری دیگه ای می نشست . اون دراز کش سرشو فرو برده بود لای پای من و منم پاهامو یه خورده بالاتر آورده گذاشته بودم رو کمرش . این جوری به من خیلی حال می داد و لذت زیادی می بردم . دو تا پاهامو رو کمرش حرکت می دادم و اونم با این حرکات من خیلی کیف می کرد . . کار به جایی رسیده بود که من کوسمو رو دهنش حرکت می دادم و می خواستم که با هیجان بیشتری میک بزنه .. -قلبم قلبم دکتر .. چقدر تند می زنه .. خیلی غیر عادی می تپید .. هوس عجیبی داشتم .. شاید فکر کردن به یک چشم آبی زیبا ,  پسرم کامی منو تا این حد هیجان زده و حشری کرده بود . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر