ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماجراهای مامان زبل 18

طوری تمام انداممو می لیسید که فکر می کردم تازه سکس ما شروع شده . منم روی تخت کونمو طرفش قمبل کرده با حرکات وسوسه انگیزم اونو به هیجان می آوردم . یه لحظه افتاد رو من و جوری کف دستاشو می زد به کون من که نمی تونستم از هیجان و هوس و خوشحالی فریاد نزنم . وقتی با حرص و هوس و با فشار دو طرف کونمو از وسط باز می کرد و با یه عجله ای کیرشو می ذاشت وسط کونم این دیگه شروع آخرش بود  ولحظه ای که کیرشو از همون پشت یه ضرب کرد تو کوسم نه تنها دردی رو حس نکردم بلکه از این که یه جوون خوش تیپ و آراسته رو از راه به در کرده بودم لذت می بردم .. -کارت درسته پسر بزن بزززززن کوسسسسسمو ولم نکن .. خواهش می کنم .. -اشرف جون هرچی کارم درست باشه خودت درست تری که با این همه خوشگلی و تازگی خودتو گذاشتی در اختیار من و کلی هم به من لطف کردی .. -قربون تو . پژمان جون . خودت خوبی همه رو خوب میبینی . نمی دونستم دیگه چی بگم و از این همه هیجان خودمو چه طور خلاص کنم . اون داشت منو از پشت می گایید و منم دیگه خودمو دادم دستش تا هر کاری که دلش می خواد باهام انجام بده . -سینه هامو فشارش بگیر . .پژمان جون .. یه هارد سکس حسابی رو داشت رو من پیاده می کرد و من عین خیالم نبود . به اندازه کافی  کیر خورده بودم که این یکی رو هم بتونم تحمل کنم . دیگه نرم نرم و گرم گرم شده بودم . کونمو هم به طرف کیرش حرکت می دادم تا یه خورده هم اون جوری که خودم میخوام ازش لذت ببرم . چقدر حرکاتش شیرین و دلچسب بود . موهامو نوازش می کرد . دستاشو میذاشت رو صورتم .. کمرمو به آرامی لمس می کرد .. از سکس سخت حالا رسیده بود به سکس نرم .. هم کار نرمش پر هیجان بود و هم کارای سفت و سختش .. یهو از حالت نرم میومد و با دو تا دستاش سینه هامو محکم تو چنگش قرار می داد و سرعت کیرش تو کوسمو اضافه می کرد . -پژمان عزیزم .. ناز من . من چه طور دوری تو رو تحمل کنم . چطور -حالا که نزدیک منی همینو تحمل کن تا به لحظه های دورش برسیم -بززززن بکککککن تحمل چی چیه .. روسرم تو کوسسسسم جاش میدم . داشتم با خودم فکر می کردم این جوون خوش تیپ کارمند و تحصیل کرده چطور تا حالا کوس ندیده که این جور داره با عشق و هیجان منو میگاد . اشرف اشرف تو چطور تونستی یک عمر و اونم  بهترین سالهای جوونی خودتو با یه کیر سپری کنی . کی میگه گناهه . یه چیز کلفت و داغ و گرم میره تو یه چیز داغ دیگه . آدم خوشش میاد . آروم می گیره . ما زنده ایم تا زندگی کنیم و از زنده بودن خودمون لذت ببریم . کیر داخل کوسو عشق است .. -اشی جون خوابت برده؟/؟ -زیر کیر تو چرا که خوابم نبره . تو که می دونی چقدر داری به من حال میدی . منو بغلم کرد و رو هوا از روبرو شروع کرد به گاییدنم . دستاشو دور کمرم حلقه زد و لباشو گذاشت رو لبام . فقط تو دهنی و دماغی ناله می کردم . حتی دیگه نمی تونستم تعارفی هم که شده بگم منو بذار زمین کمرت درد می گیره ولی طوری حال می کردم که دلم می خواست تا صبح هم به این کارش ادامه بده . حس کردم رو هوا در حال ارگاسم شدنم . دستای منم دور کمرش بود . چشامو بسته بودم . با این که بیحس شده بودم ولی طوری به کمرش چنگ انداخته بودم که اون به خوبی متوجه شده بود که  نزدیکه ارضا شم .. -خوشم اومده .. خوشم اومده عزیز .. حالا بریز بریز بریز .. با این که دلم می خواست همون رو هوا خالی کنه ولی منو گذاشت زمین . کمرمو صاف رو زمین قرار داد و لنگامو رو به هوا خم کرد و دو طرفشو باز کرده و کیرشو یه بار دیگه کرد تو کوسم . -عزیزم .. قربون اون کیرت بشه اشی .. زودتر آبتو بریز تو کوسم تا دوباره هوسم اوج نگرفته و ازت نخواستم که بازم منو بکنی بریز .. بریز که من و کوسم هر دو تا مون تشنه ایم .. پژمان خستگی ناپذیر من با چند تا ضربه دیگه  طوری تو کوسم آب ریخت که انگاری سه چهار وعده رو با هم جفت کرده .. عجب کیر و کمر پر آبی داشت . من یکی که فکر می کردم از بس دچار کمبود ویتامین شدم هر قطره ای رو که می ریزه تو کوسم جذبش می کنم . -کیرتو توی کوسم نگه داشته باش . نکشش بیرون . بذار بیشتر آبتو جذب کنم .. حس می کردم که کیرش توی کوسم یه خورده شل شده ولی از بس کلفت و گوشتی بود بازم فکرمی کردم یه چیز سنگینی توی کوسم جا گرفته . دستمو گذاشتم رو سینه پژمان و با موهاش بازی کرده موهای سرشو هم نوازش می کردم . با انگشتم نوک جوجوشو لمس می کردم . زیر گردن و زیر گوششو هم همین طور .. شوهرم از این کارا خیلی خوشش میومد . یهو حس کردم کیر پژمان توی کوسم داره رو به جلو حرکت می کنه . طوری دراز و شق شد که به خیالم اومد که از دفعه قبل شق تر شده .. . جووووووون یعنی بازم خیال گاییدن منو داره ؟/؟  نکنه خسته شده باشه و بخواد کیرشو بکشه بیرون . زبل بازی در آورده و این بار کوسمو  حرکت می دادم ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

دادشی دمت گرم

ایرانی گفت...

متشکرم دلفین گرامی و خوبم ..ایرانی

 

ابزار وبمستر