ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 53

چی ؟/؟ کی بهت گفت که اول فرو کنی توی کون . اول باید کوسمو بکنی و حسابی بهم حال بدی . بعدا اگه صلاح دونستم و پسر خوبی بودی و تونستی منو به ار گاسم برسونی و سر حالم کنی  بهت میگم که کیرتو بکنی تو کونم . حالا زوده . حالا بیا یه خورده کوسمو بلیس . اونو اسیر خودم کرده بودم . با این که زیر کیر و دهن اون دست و پا می زدم ولی  هر طرف که دلم می خواست اونو می گردوندم و می کشوندم . از رو تخت پاشده و رفتم طرف اتاقا .. -مهران جون بیا منو بگیر .. بگیر .. می رفتم تو اتاق خودمو غیب می کردم .. آخ منو که نمی تونست پیدا کنه قیافه اش خنده دار می شد . کیر سیخ کرده شو تو دستاش گرفته بود و می گفت نازیلا زود باش خودتو نشون بده منو تو خماری نذار اگه گیرت بیارم پاره پارت می کنم . حشر زیاد زده بود به سرش و معلوم نبود چی داره میگه . قیافه اش هم کمی ترسناک شده بود . با خودم گفتم نکنه اگه گیرم بندازه راستی راستی منو جرم بده . واسه همین از اتاق اومدم بیرون و خودمو نشونش دادم و سرش داد کشیدم . بیا جلو تر ببینم . چه جوری می خوای جرم بدی ؟/؟ اگه نخوام بهت کوس بدم چیکار می کنی ؟/؟ حالا کارت به جایی رسیده که واسه ما کری می خونی ؟/؟ اینو که گفتم یه خورده جا رفت . بهش گفتم رو زمین بشینه . وقتی که نشست لاپامو گذاشتم رو دهنش و پاهامو از دو طرف به بدنش فشار داده کوسمو محکم به دهن و صورتش می مالیدم -بخورشششش کوسسسسسمو بخورشششش میکشششش بزن ولم نکن .. لیس بزن زبونتو در بیار .. حالا می خوای منو تنبیه کنی ؟/؟ اونم مثل سگی که زبون در آورده و دنبال طعمه می گرده واسه کوسم هیجان و التهاب نشون می داد . منم به هیجان اومده مثل سوار کاری که در حال اسب سواری باشه کوسمو رو دهنش گردونده و هر جوری که لذت می بردم با دهنش رفتار می کردم . یه لحظه یه تکونی به خودش داد و کف دستشو به سینه ام زد و سریع منو رو زمین خوابوند و سرشو گذاشت لاپام -اوووووووییییییییی .. اوووووویییییییی .. مهران .. سوختم .. کوسسسسسم آتیش گرفت .. دیگه نمی خوای جررررششششش بدی .. اون الان دیگه آب شده .. پای چپمو خم کرده و گذاشتم لای پای مهران و با کیرش بازی می کردم . با عشوه و ناز در حالی که کیرشو با کف پام می مالیدم گفتم مهران جون من اینو می خوام . اینو .. زود باش .. زودباش کوسسسسم منتظره .. -نازیلا! من  فدای بدنت .. قربون نازت ! کیر منم واسه رفتن تو کوست لحظه شماری می کنه . . از جاش بلند شد و دو تا پاهامو انداخت رو شونه هاش و با کیر کلفتش اومد به جنگ کوسم . کوسم دوست داشت مغلوب کیرش شه . اونم شمشیر کیرشو فرو کرد توی غلاف کوسسسسم .. دستامو دو طرف صورتش فشار داده و یک آن صورتشو به سمت صورت خودم کشوندم تا لباشو ببوسم . اما به جای بوسیدن از هوس زیاد اول گاز گرفتنو شروع کردم . ولی اون بیچاره حرفی نزد وگذاشت هر جور که مزه ام میده کارمو انجام بدم و لذتمو ببرم . دستام رو صورتش شل شده بود . حتی دیگه نمی تونستم اون جوری که دلم می خواد لباشو گاز بگیرم . خیلی سست و شل شده بودم . اما اون لبشو از رو لبام ورنداشت و با بوسه نرم و چسبون خودش نشون داد که میشه مثل آدما هم بوسید . ولی کیرشو با سرعتی غیر انسانی ولی لذت بخش می کوبید ته کوسم و با همون سرعت می کشید عقب و دوباره فرو می کرد . با چشایی بسته و در اوج لذت تصور می کردم که کیرش چه جوری داره در دنیای تنگ و تاریک کوسم مانور میده و واسم یه دنیا لذت و آرامش به همراه داره . نه می تونستم بخوابم و نه می تونستم به ارگاسم برسم . منتظر یه سری حرکات انفجاری تری بودم . -مهران مهران عزیزم .. دو تا پاهامو با دو تا دستام نگه داشته اونا رو بردم عقب طوری خم کرده بودم که سرم وسطشون قرار داشت . دستای مهرانو آزاد کرده بودم تا بهتر و بیشتر رو بدنم کار کنه . کردن کوسم همچنان ادامه داشت . دستاشو رو سینه هام قرار داده بود . وقتی قسمت گوشتی  زیر ناف مهران در تماس بازیر شکم من قرار می گرفت لذتم دو چندان می شد .. وسط اون بیابونی که می دونستم جز من و اون کس دیگه ای نیست طوری جیغ می کشیدم که هر دو تا مون  از فریاد های هوس هم لذت می بردیم . مهران کیف می کرد که این جوری منو به هیجان آورده . لحظه به لحظه کیف و لذتم زیاد تر می شد تا این که با تماس شدید تر کیر مهران به لبه های بیرونی کوسم حس کردم که به اون داغی مورد نیازی که واسه ذوب شدن هوس و خالی شدن آب نیازه رسیدم .. ثانیه هایی بعد که نمی دونستم از اوج هوس و رسیدن به لذت نهایی و اومدن آبم چیکار کنم دستامو از دور پاهام بر داشته و دور کمر مهران حلقه زده فریاد کشیدم آخخخخخخخخ اومد ..اومد .. مهران جونم اومد .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

عالی بود مرسی داداشی

ایرانی گفت...

متشکرم دلفین گلم ...ایرانی

 

ابزار وبمستر