ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 12

کوسم شده بود مثل یه آتیشی که با این که شعله هاش فروکش کرده ولی داغی و حرارتو در خودش و اون انتها نگه داشته .. اما وقت رفتن بود و من می بایستی می رفتم .. البته فتانه باید می نشست و اون عکسها رو آماده می کرد و بعد هم طوری اونا رو تنظیم می کرد که من بتونم به صلاحدید خودم اگه مناسب و بی خطر تشخیصشون دادم اونا رو برای فرزاد کیر طلا بفرستم و بهش نشون بدم که طناز ناز ترین و هوس انگیز ترین و خواستنی ترین دختر سایته و فضای اینترنتی .. همین طوری که هنگام نوجوانی و دبیرستان همه طالبش بودند و به هیشکی باج نمی داد حالا هم همین طوره . -فتان جون اجازه میدی که یه خورده رو تن و بدن زیبات کار کنم .؟/؟ اینو که گفتم طوری لبخند زد و بعدش خندید که شاید اگه تمام ثروتهای دنیا رو بهش می دادم این قدر خوشحال نمی شد .. -اوخ فتانه دختر تو چقدر عاشق لزی -ببینم طناز راستشو بگو تو حال نکردی ؟/؟ خوشت نیومد ؟/؟یه حال بی دردسر و بی منت .. کسی هم خونه ات در نمی زنه که از گشت اومدیم .. و می خواهیم ببینیم داخل خونه چه خبره . چقدر آدم با آرامش حال می کنه و به پر و پای طرفش می پیچه .. چقدر فتانه شاد و بی خیال نشون می داد . دنیای اون همین بود . -اگه بدونی طناز چقدر دوست دارم از لز دو نفره خودمون هم چند تا عکس آماده کنم ولی خب این مهرداد خیلی زرنگه ممکنه در عکسهای انفرادی یه جوری سرشو شیره مالید یا حتی اگه ... به حرفش ادامه نداد حدس زدم می خواد بگه اگه با دوست پسرت بر نامه ای داشته باشی و عکس سکسی بگیری ...-خب داشتی می گفتی .. ولش ولی اصل اینه که منم اگه بخوام بیام تو گود حیفم میاد که با کور کردن عکسها اون هیجانشو کم کنم . دستور دادم که فتانه دمرو رو تحت دراز شه . اون مث یه کنیز اطاعت کرد . از پشت زانوهاشو با دو تا دستام شروع کردم به مالیدن . حس کردم با این که دوست دارم بهش لذت بدم ولی خودمم از این کار لذت می برم و این حس داره در من به وجود میاد که اونم می تونه با حرکاتی متقابل بهم حال بده . واسه همین تلاشمو گذاشتم تا اونو به بهترین نحو ممکنه از خودم راضی نگه داشته باشم . شاید این راز لز باشه که واسه خیلی ها در عمل آشکاره ولی نمی تونن اونو بر زبون بیارن . هرچند فتانه بار ها کوسشو به کوس من مالیده بود ولی اون لذتی رو که از طرف من دوست داشت ببره حالا داشتم بهش می دادم . با پنجه هام بالای پاشو می مالیدم . وقتی به کونش رسیدم فکرمو متمرکز کردم به این که اون چه کارهایی می کرد تا من بیشتر خوشم بیاد شاید بعضی خصلتها و نوع لذت بردنها در آدما تفاوت داشته باشه ولی یه لذتهایی هستند که کلی اند و حس می کردم فتانه از این که من کون آبدارشو آروم و با هوس گازش بگیرم و بلیسم لذت می بره .. و این کون تپل خوردن هم داشت . وقتی اون این کارو برام می کرد من زیر کوس و تمام ناحیه شکم و سینه هام یه جوری می شد . مثل وقتی که دلم می خواست مهرداد کیرشو فرو کنه توی کوسم . وقتی با زبون و لب و دندونم کون بر جسته فتانه رو گرفته بودم زیر دهنم و با عشق و کیف داشتم بهش حال می دادم و حال می کردم کف یه دستمو گذاشتم رو کوس ناز و آبدارش .. آخخخخخخ بمیرم براش .. برای فتانه بی زبون ..با اون همه شور و شر و هیاهوش طفلک چقدر هوامو داشت که اصلا نگفت باهام وربرو . خیسی کوسش بیدا د می کرد .. دریایی از آب دور و بر کوسش بود . هرچی از تری های کوسشو به قسمتهای پایین تر پخش می کردم درجا کوسش بازم خیس می کرد .. همین دست زدنهای من به لای کوس فتانه این هوسو همچنان درش بیدار داشته و بیشترش هم می کرد . . باید به این دختر فداکار نشون می دادم که منم با لذت زیاد دارم باهاش ور میرم و خودمم از این کار خوشم میاد . کف دستمو همین جور به کوس فتانه می مالیدم و حس کردم که کوس منم از نو داره دچار یه هوسهای زنونه میشه و می خواد که بازم یه دستی روش قرار بگیره . یه دست دیگه امو گذاشته بودم رو کوس خودم ولی اون دستی رو که فتانه گذاشته بود رو کوس من یه حال دیگه ای می داد . با یه مالش نرم و دورانی از کون فتانه رسیدم به کمرش و پشت بدنشو غرق بوسه کردم -طناز .. دختر .. فکر نمی کردم این قدر زود تو کارت خبره شی -عزیزم فتانه .. تو امروز خیلی بهم لطف کردی .. وقتتو گذاشتی .. می تونستی چندتا مجلس خصوصی بری و از این مرخصی خودت استفاده کنی -تو حالا می خوای جبران کنی ؟/؟ اگه برای اینه من راضی نیستم .. -این چه حرفیه .. من خودمم خوشم میاد . اونی که حال می کنه باید حال هم بده .. -ولی من دوستت دارم طناز عاشقتم .. یه حس خوبی نسبت به تو دارم . اون از عشق صحبت می کرد . راستی مگه میشه یه زن عاشق یه زن دیگه بشه یا باشه ؟/؟ ولی اون از عشق خودش نسبت به من می گفت .. بی خیالش ..دست فتانه رو که به شکم رو تخت دراز کشیده بود گرفته اونو به کوسم چسبوندم -ببین .. می بینی ؟/؟ این خیسی کوس و هوس منو می بینی ؟/؟ هنوزم می خوام . اینا همش به خاطر اینه که از تو و کارات لذت برده و می برم . اینو که گفتم فتانه می خواست خودشو بر گردونه و بیفته روم و دوباره فاعل شه .. هرچند در لز حال بردن دو طرفه هم داریم و نیازی نیست که در مسیری یک طرفه عمل شه ولی دوطرفه کار کردن یه کمی قدرت تمرکز رو از دو طرف کم می کنه . نذاشتم از جاش تکون بخوره و بر گرده . -اگه دوستم داری فتانه بذار منم بهت حال بدم . با یه حالت نشسته سر انگشتامو کردم تو کوسش و خودمو رو پشت و صورتش خم کرده و لبامو به لباش نزدیک کردم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر