ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تولدی دوباره 35

من و حوا رفته بودیم حموم . منم اونو خوابوندم و بدنشو روغن مالی کردم . خیلی براق و خوشگل و هوس انگیز شده بود . اون کون بر جسته اش وقتی روغنی شده بود حسابی هوس و هیجانمو زیاد ترش کرده بود . عمه کیر چرب و روغنی منو گرفت تو دستش و وقتی باهاش ور می رفت با فشاری که به خودم میآوردم سعی می کردم خودمو جمع کنم و آبمو خالی نکنم . حس کردم یه خورده از این نظر دارم دچار ضعف میشم . اگه یه آدم طبیعی هم بود تا حالا کم می آورد . این عمه جون پاک شیره ما رو کشیده بود . مثلا می خواست ما رو در مان کنه . ولی عجب درمانی .!سکس خودش کیف  داشت ولی در هر حال اونو خوابوندم رو زمین و من شروع کردم به مالوندن عمه خانوم رو کف حموم تا یه خورده نفسی تازه کنم و اونو سر حال بیارم . هر چند می دونستم پشت سر این ماساژ هم یک بکن بکن  حسابی باید راه بندازم . دستم قشنگ رو کون عمه جون می گشت و با مالشهای هیجانی خودم  اونو سر حالش کردم . سینه های براق و درشت عمه جونو گرفته بودم وسط دو تا دستام و به شدت چنگشون می گرفتم و عمه به جای این که درد بکشه آه می کشید . من خودم می دونستم دردشم میومد ولی داشت دردشو می خورد و می خواست بگه که مقاومتش زیاده . ولی عمه کیر گیر خوبی داشتم و دارم . این بشر هر چی تو کوسش فرو می کردی نمی گفت بسه سیر شدم . فقط می گفت کیر می خوام . کیر می خوام منو بکن . این روغن مالی ها هم کیرمو داغ تر می کرد . هر چی هم این کمر و رون پا و کون حوا جونو مشمول مالش قرار دادم و خوابش کردم پس از چند دقیقه که خماری از سرش پرید دوباره هوس کیر کرد . تازه رفت وان بزرگ حموم رو پر آب کرد که بعدش دو نفری بریم اون داخل . -هانی جون یه فیلم دیدم زن و مرد میرن تو وان حموم و مرده از داخل آب دستشو می ذاره رو کوس زنه و زنه هم دستشو دور کیر مرده میذاره . دوتایی با یه زار و التماس و هوس خاصی به هم نگاه می کردن . اصلا نشون نمیده جریان اونا فیلم باشه -یعنی میگی من و تو هم از این کارا بکنیم ؟/؟ حوا جون خسته نشدی . دیشب تا حالا دارم تو رو میگام . -هانی جون تو جوونی و نیرو داری . باید هوست خیلی بیشتر از اینا باشه . باز به من بگی یه چیزی من می تونم زود سیر شم ولی تو چی . تو باید حسابی سیر سیر برسی به این کیر .. با خودم گفتم آره عمه جون منم اشتهام خوبه ولی آخه اگه بخوام یه مدل غذا بخورم اونم غذای بیات شده هر چند ظاهرش تازگی داشته باشه و بدک هم نباشه ولی بالاخره دل آدمو می زنه .. ای خدا داشتم خسته می شدم ولی عمه جون تازه راه افتاده بود . با اون هیکل روغنی خودش بلند شده وسط حموم داشت واسم می رقصید . منم رقص خوب یاد گرفته بودم . درسته یه زمانی دوجنسه ای با گرایش به مرد بودم ولی رقصو مخصوصا رقصای زنونه رو خوب وارد بودم و همگام با حوا تو حموم یه دانس درست و حسابی راه انداخته بودیم و من در بعضی از این حرکات کیرمو به کون عمه خانوم می کوبیدم و یه جوری اونو مشغول می کردم تا زمان بگذره و بتونم فعالیت خودمو تقسیم کنم -هانی جون آب وان پر شده . یه خورده هم کف درست کنیم و بریم اون داخل .. اوخ که چه حالی میده .. نمی دونی چه صفایی داره .. اصلا باورم نمیشه هدیه جونم صاحب کیر شده و داره عمه خانومشو می کنه و بهش حال میده . منو کشوند اون داخل .. می خواست شبیه به اون فیلمی که دید عمل کنه . دستشو که گذاشت رو کیرم منم دستم رفت رو کوسش . ولی خیلی بلد بود . یه حالی بهم داد که دست من رو کوس حوا سست شده بود ولی برای این که بتونم یه خورده راضی نگهش داشته باشم حواسم به این بود که منم کوسشو بمالم و مالیدم . -اووووه هانی هانی جون کوسم کوسسسسسم میخاره بخارونش .. -حوا خوشگله ام منم کیرم داره آب میشه و آبش داره میاد . کوستم که در حال خاروندنشم . دیگه چیکارش کنم . . لباشو باز کرد و زبونشو در آورد و منم مثل اون رفتار کردم تا به این عمه جون حشری و تازه جوون شده خودمون یه حالی داده باشیم . زبونو به زبون من می مالید و گاهی هم زبونمو میک می زد . مثل یه افسونگر کارشو وارد بود و منو جادو کرده بود . طوری بهم کیف می داد که خود من دیگه راضی نبودم از جام تکون بخورم . مالش دو طرفه کیر و کوس ادامه داشت و بوسه های من و اون -آخخخخخخ حوا حواااااا -جوووووون هانی از عمه ات لذت ببر .. بگو بازم میای و به من سر می زنی و بازم از این لحظه های خوب با هم داریم-آره عمه جون کوس و کون به این خوبی رو به این راحتی از دست نمیدم . فقط باید یه قولی بهم بدی حوا جون -بگو چیه عزیزم هانی من .. -دوست دارم اینا فقط برامن باشه و به کس دیگه ای باج ندی .. -اوخ عزیزم . هانی من خاطرت تخت . من فقط مال توام برای توام . همه تن و بدنم مال توست . اینو مطمئن باش . من یه عمره با پاکدامنی زندگی کردم . فکر کردی میرم خودمو میندازم تو بغل هرکس و ناکثی .. عمه راست می گفت . ایمانش قوی بود . دیگه حسابی داغ کرده بودم و تحملشو نداشتم . کیرم خوراکی به اسم کوس می خواست . دستمو از رو کوس حوا جون بر داشته و دست اونو هم آروم با دستای خودم لمس کرده کنارش دادم تا راه حرکت و ورود کیرم به کوسش باز شه ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

2 نظرات:

دلفین گفت...

عالی بود مرسی

ایرانی گفت...

صبح به خیر دلفین گلم . پاینده باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر