ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوما ساکت 16

مینا دیگه داشت از حال می رفت .. -جوووووون چی می خوای بگو چی می خوای تا بهت بدم -تو رو تو رو تو رو می خوام  .. هیشکی دیگه رو نمی خوام . فقط تو رو می خوام که بیای و منو بخوری .-همین کارو دارم همین الان انجام میدم . همین الان . چقدر بوی خوشی می داد . اون هیکل و اندام مامانشو نداشت ولی از این که من اولین مردی هستم که اون داره باهاش حال می کنه و خودشو در اختیارش گذاشته یه احساس لذت خاصی بهم دست داده بود . می دونستم دخترا در اولین رابطه یا روابط جنسی خودشون سر شار از عشق و هوسن . وقتی هم که با تمام وجودشون از روی علاقه خودشونو تسلیم یکی کنن این هوس به اوج خودش می رسه . مینا داشت خودشو واسم می کشت . با یه دنیا عشق خودشو به آغوش من سپرده بود گذاشته بود که هر کاری که دوست دارم باهاش انجام بدم و من فقط اونو می بوسیدم . دوست داشتم خیلی سریع  چهره هوسباز خودمو نشون ندم که اون فکر نکنه فقط واسه همین کاراست که می خوامش . دوست داشتم که اون با عشق بیاد سراغ من و خودش در آتیش هوس بسوزه . شلوارشو پایین کشیده بود و منم دستمو از زیر بلوزش به سینه هاش رسونده بودم . طوری با سوتین و سینه هاش ور می رفتم که خودش بلوزشو از سرش در آورد . داغ و ملتهب شده بود . دست از رو سینه هاش بر داشته زیر گلو شو غرق بوسه کرده بودم . صورتشو لباشو .. ازش خواستم که موقع سکس هی استاد و آقا دبیر نگه و منو به اسم کوچیکم صدا کنه و یا اگه سختشه که بگه رسمی باهام بر خورد نکنه .. -ببین مینا من تو رو مینا صدات می کنم . تو هم به من بگو هوتن .. -اگه می خوای این جوری صدات کنم دوباره برو رو سینه هام .. یه کار دیگه هم باید بکنی . .. -اول بذار سینه هاتو بخورم بعد .. سوتینشو که در آوردم فقط یه شورت پاش مونده بود . درست مثل من که با همون وضعیت روبروش قرار داشتم . -ببینم سینه هام کوچولوست دوست نداری بخوریش ؟/؟ -اونا رو با عشق می ذارم تو دهنم . چون با عشق میام طرف صاحبش .. -اوووووههههه نگو .. نگو که من گردنت میفتم .. وقتی که این حرفو زد کلی خندیدیم .. دهنمو گذاشتم رو سینه هاش و نوک تیزشومی مکیدم .. با این که تیزی سینه هایه حدی داره ولی هر لحظه فکر می کردم که تیز تر و تیز تر میشه . -اوخ .. اوخ .. بیا بیا .. دستمو گرفت و گذاشت رو شورتش .. خیس خیس شده بود . انگاری که اونو گذاشته باشنش توی آب . . از جلوی شورت کوسشو می مالیدم . با هر چنگ اندازی من باز هم خیس تر و خیس تر می شد -نههههههه نکن نکن .. خواهش می کنم .. بازم دستمو گرفت و اونو به طرف شورتش هدایت کرد . -چیکار می کنی مینا .. -من می خوام دستتو مستقیما بذاری روش .. نترس کوسم تمیزه .. دستت کثیف نمیشه . خواهش می کنم .. کوسسسسم داره آتیش می گیره -مینا خطر ناکه این حالی که تو داری یه وقتی نگی کیرمو بکنم توش .-اون که رویامه ..آرزومه ولی  یه عواقب خاصی داره که هنوز آمادگی روبرو شدن باهاشو ندارم ندارم .. با فشار دستام روی کوسی که  شورتش بین  ما فاصله انداخته بود اونو حشری ترش می کردم .. -مینا اگه می خوای دستمو مستقیما به کوست برسونم ... -اوه می دونم باید تو رو به اسم کوچیکت صدا کنم . باید بهت بگم هوتن جون ..هوتن جون .. هوتن جون من میخوام دستتو بذاری روش .. شورتشو کشید پایین و شورت منم همین طور .. ببین کیرتو واست ساک می زنم هر چی بخوای می خورمش .. میگن پسرا از این که یه دختر واسشون ساک برنه خوششون میاد .. ببین من کاری می کنم که خوشت بیاد .. یه جوری زار می زد که انگار  سالها گذشته و دختری ترشیده شده و هنوز در غم کیر مونده .. بیچاره سنی نداشت .. بغلش کرده و بردمش رو تخت .. همونجایی که مامانشو روز قبلش کرده بودم . همونجوری که می خواست کف  دست پهن و درشتمو گذاشتم لای پاش و کوس کوچولوشو تو چنگم گرفتم . دیگه کاری ازش بر نمیومد جز این که بخواد پاهاشو به این طرف و اون طرف پرت کنه .. -دختر تو که طاقت اینو نداری همینو می خواستی ؟/؟ -نه .. نهههههه هوتن نهههههه .. -چیکار کنم ادامه بدم یا نه .. هنوز کجاشو دیدی ؟/؟ صبر کن مزه شو بگیری ...هر دقیقه و ثانیه ازم می خوای که بهت حال بدم .. این قدر لگد نزن مینا . دستمو ازرو کوسش بر داشته و دو تا پاهاشو محکم نگه داشتم که دیگه جفتک نزنه . سرمو هم فرو بردم لای پاش و دهنو گذاشتم رو کوس خیسش .. عین یه اتو بخار حرارت و آب پخش می گرد . چقدر گرم و پرحرارت بود . من زبونمو گذاشتم رو این داغی  .. -آخخخخخخ .. بازم یه فرم دیگه -یه خورده دندون رو جیگر بذار تا من خودم الان دندون رو جیگرت بذارم دختر .. جفت لبا و زبون و دندونمو واسه میک زدن کوسش به کار انداختم .. پاهاشو که نمی تونست حرکت بده  یه خورده نیمتنه شو بالا آورد و دستشو رسوند به سرم و با کشیدن موهام یه جوری داشت هوسشو کنترل می کرد . گذاشتم هر کاری که دلش می خواد انجام بده ولی دهنم کوس ول بکن نبود ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

عالیه دمت گرم

ایرانی گفت...

شب و نیمه شبت خوش دلفین خستگی ناپذیر...ایرانی

 

ابزار وبمستر