ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 25

وقتی کرم رو به سوراخ کونم می مالید و باهاش ور می رفت از لغزندگی دستش و سوراخ کونم یه احساس خوبی بهم دست می داد که دوباره دوست داشتم کیرشو توی بدنم حس کنم . هیجان و تشنگی اون بهم هیجان می داد و بیشتر تشنه ام می کرد . پس از این که دو تا دستشو گذاشت رو کونم و بادو تا قاچام که حس می کردم این دو سه روزی به جای آب شدن بازم رشد داشته وررفت و اونا رو در حالتهای مختلف می گردوند دهنشو گذاشت رو کونمو با لذت زبون و دندونشو رو کون گذاشته و با انگشتش سوراخ کون کرم مالی شده منو ماساژمی داد -آخخخخخخ معین جوووووون چقدر منو تشنه کیرت میذاری ..کونمم حالا واسه خودش یه کوسی شده .. دیگه بیشتر از این صبر ندارم . خوب یاد گرفتی چطوری دل مادرتو ببری . فکر نمی کردم یه روزی واسه کون دادن هم این قدر تشنه و منتظر باشم اونم کون دادن به پسرم . کیرتیز شده شو سفت و سخت رو سوراخ کونم قرار داد . با این مالیدنها یه کمی روونتر راهشو پیدا کرده بود . هرچند احساس تنگی خاصی می کردم ولی باز شدن سوراخ کونمو حس می کردم . اگه سر کیر و حلقه کون می رفت داخل یه ایستادگی خاصی پیدا می کرد که تنه کیر راحت تر می تونست مسیرشو تو کون پیدا کنه . فقط بازم باید با آرامش منو می گایید که دردم نمی گرفت . حالا بیشتر از خود کیر لذت می بردم و از این که اون داره لذت می بره و کیف می کنه .کف دوتا دستشو گذاشته بود روکونم و اونا رو با حرص چنگشون می گرفت -مامان این کون براکیه .. کی کیرشو کرده داخلش .. کی داره حال می کنه و بهت حال میده -تو .. تو عزیزم تو .. کون منم این دو سه روزه یه خورده رشد داشت فکر کنم کیر امیر هم قبراق تر و تپل تر به نظر می رسید . ظاهرا تحریکات هورمونی , افزایش و تحرک و کارکرد بیشتر اونا رو هم به دنبال داشته . یه فشاری به سر کیرش آورد . حس کردم اول سوراخ کونم کمی باز شده و سر رفت به طرف جلو .. حلقه سر کیر  هم مسیرشو تو سوراخ رفت .. -جووووووون معین تا اینجا رو خوب اومدی .. یواش یواش ..آخ چه دردی داره یه درد شیرینه ... خیلی مزه میده .. خیلی .. تنه کیر معین هم یواش یواش داشت می رفت تو کونم . سوراخ کونم همون حالت تنگی و کیپی رو داشت . -اووووففففف مامان جون .. عجب کونی عجب کون ناب و یکدستی داری مامان .. چقدر تازه و سفیده .. -ببین ببین معین هرچی دوست داری ببین تا چشم و دلت سیر باشه . ببین با چشات و با کیرت و با دستات بهش حال بده .. آخ منو بکن .. بکن .. من کیر می خوام .. بمالون کونمو بمالون .. هر جوری که می تونی بهم حال بده . آتیشم .. بذار کیرتو بره تو .. یه خورده رو دست خودم کرم ریخته و رو کیر در حال ورود و خروجش رو بیشتر کرم می زدم تا با روون تر شدن کیرو حرکت کیرش توی کونم بیشتر حال کنم .. یه جورایی حس می کردم که کوسم دوباره داره قلقلکش میاد و یه چیزی هم باید با اون ور بره هرچند دقایقی پیش ارگاسم شده بودم ولی دلم می خواست . با لبه های کوس و چوچوله ام بازی می کردم و اون هنوز کونمو می گایید . سینه هامو تو دستاش داشت و مثل همیشه نوکش رو میون انگشتاش می گردوند . سوراخ کوس و کون از پایین و نوک سینه ها و خود سینه از بالا پوست تمام تنمو لرزونده بود . این لذت و لرزش وقتی اوج گرفت و بیشتر شد که صورت و پشت گردن و شونه هامو غرق بوسه هاش کرده با ملایمت منو می بوسید و کمرمو نوازش می کرد . بااین حرکاتش درد کون کمتری احساس می کردم . -معین تند تر تند تر سوراخم نرم تر شده .. می خوام حرکت کیرتو توی کونم بیشتر حس کنم .. آخخخخخ کوسسسسم کوسسسسسم .. همچنان دستمو روی کوسم داشتم واون  باهام ور می رفت و منم نمی دونستم هوسمو چطور خالی کنم . یه بار ار گاسم شده بود و کون دادن هر چند خیلی لذت بخش و شیرین بود ولی واسه ارضا شدن به اون صورت که منو به اوج آرامش و کیف برسونه کافی نبود .-مامان چیکار کنم .. داره میاد .. می خواستم بگم یه خورده فشار بیار به خودت که آبت نیاد ولی سرمو که بر گردوندم تونگاش یه التماس و هوس خاصی رو خوندم که گویی آب کیرش همش تو چشاش جمع شده بود و می خواست بریزه بیرون . منم چشامو بسته بودم و رفته بودم به دنیای سکس و هوس خودم تا اون لذتی رو که این روزا از سکس با معین می بردم به خوبی ببرم . -معین خودتو رها کن .. کیرتو ول کن .. فقط حداقل پنج شش بار دیگه کیرتو بفرست جلو بکش عقب تا یه خورده بیشتر حال کنم . رفته بودم به یک حالت خلسه و خماری .. با چشایی بسته حس لامسه قوی تری پیدا کرده بودم . کیررو تصور می کردم که میره جلو و میاد عقب و تکرار و تکرار .. داغ شده بودم .. داغی کیر در کونم سر تاسر بدنمو گرم کرده بود .. لحظه به لحظه کیرش بیشتر کونمو می سوزوند . پرشهای خفیف کیر نشون می داد که رفته پیشوازو ناگهان یک جهش شدید .. -جااااااان معین .. تمومش کردی بالاخره ریختی وپشت سر هم ضربه های کاری کیری معین بود که داشت کونمو می ترکوند .. پرش های کیرش ..-مااااامااااان کییییییرررررم خیلی آب داره و چند بار دیگه کیرشو محکم به کون من کوبید . با این که دردم می گرفت ولی دندون رو جیگر گذاشتم .. پرش پشت سر پرش .. -بوس بوس پسرم .. همین طور داری تو کونم خالی می کنی .. چه حالی داره !... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

ايراني جان خسته نباشي بيشتر داستانارو خوندم شرمنده كه نتونستم واسه همه شون نظربدم يذره سرم شلوغه داستان مادرفداكار شاهكار بود هركي به هركي هم كه مثل هميشه عالي
جيبر

ایرانی گفت...

سلام جیبر جان ! ممنونم از پیامت . دشمنت شرمنده باشه و مربی پوست کلفت پرسپولیس که از رونمیره و تنها هافبک بازی ساز پرسپولیس و بهترین فوتبالیست ایران در طول تاریخ یعنی علی کریمی رو داره اذیت می کنه . این رویانیان هم بد جوری داره این مربی بی خاصیت رو پررو می کنه . بااین صبر انفلابی خودش پرسپولیس رو به دسته دوم نفرسته خوبه .. اگه مهدوی کیا نبود الان هیجدهم بودیم درحالی که بهترین فوتبالیست های ایران در سال 91 در تیم پرسپولیس هستند و هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس بازیکن خوب نداره و جای یک مربی بدنساز مثل پرویز کماسی در این تیم خالیه . سپاسگزارم از لطفی که به من و داستانهام داری . شاد و تندرست باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر