ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 115

اسم عروس خانوم بود کارینا . معلوم نبود باباش که فرد مومن و مذهبی بود چطور اسمشو گذاشت کارینا . خیلی هم شبیه کارینا کاپور بود . اصلا چه لزومی داشت که من عروسی کنم ؟/؟ من توی این دوره و زمونه زن می خوام چیکار کنم . اصلا واسه چی باید عروسی کنم . چه دردسری داشت واسم درست می شد . وای عجب مجلسی بود و عجب بند و بساطی . شبیه به جزیزه لختی ها بود . بدتر از اونجا . تمام گوشه کنارای سالن  مشروب سرومی شد . یه خورده بوی تریاک هم میومد . اینجا شده بود لس آنجلس .. عجب بر نامه ای .. چقدر از ترانه هاش خوشم میومد . یعنی هر گوشه ای یه خواننده ای سر گرم آواز خوندن بود .. زنا و دخترا به دیدن من دم گرفته بودند و همه از کارینا می خواستند که هوای  اونا رو داشته باشه .. -عروس خانوم من دوازده ساله که باهات همکلاس بودم . باید به من مجوز بدی -کارینا من بودم که در بد ترین شرایط همراهیت می کردم فقط یه ساعت .. -کارینا .. کارینا .. کوفت کارینا .. من هنوز کارینا رو نگاییده بودم  که شما میرین تازه از اون مجوز می خواین .. من چه جوری از اینجا در برم . بمب اتم هم اینجا اثر نمی کرد .جای تعزیرات خالی که بیان پدرشونو در بیارن .. در همین لحظه گروهی از پاسداران با لباس فرم و کار ریختند تو مجلس و کنار اونا هم یه زن نیمه لخت با لباسای فانتزی خود نمایی می کرد .. خیلی خوشحال شده بودم . برای اولین بار تو زندگیم از دیدن این مادر قحبه های نون رو به نرخ روز خوشحال شده بودم ... بالاخره اومدن اینا رو ببرن .. رفتم جلو و گفتم برادرا ببخشید من کوروش آریایی هستم منو آوردن اینجا . تقصیری ندارم . این لختی پختی ها و عرق و مشروب و تریاک دست من نیست . -کوروش خان متوجه فرمایش شما نمیشیم . این مجلس مال خود ماست . این سیستم تحت اختیار ماست . دستگیر کنیم چیه .. کی رو دستگیر کنیم . اینا همه فک و فامیلای ما هستند .ما دوست داشتیم با لباس فرم بیاییم اینجا .. هر کدوم از این خانومایی که می بینین کنار ما وایسادن همسران ما هستن . هرکی جلو زنش .. یه دستی به صورتم زدم و به ریش اونا اشاره کردم و گفتم پس این ریش و پشم ها چیه ؟/؟ اینا برای چیه . -کوروش جان ایمان کجا بود . ایمانت اینه که تو روی ایمان افراد ساده لوح دست بذاری .. و اونا رو به هر طرف که بخوای بگردونی . پدران ما در سال 57 این کارو انجام دادن و ما به تبعیت از اونا داریم این کارو انجام میدیم . از سر نوشت اون شاه کوس خل هم پند گرفتیم و سعی کردیم مثل اون رحم نداشته باشیم و پول ملتو واسه ملت خرج نکنیم . ملت باید تو سری خور باشه .. در همین لحظه مشتمو گره کرده و با آخرین زورم کوبیدم تو کله اون پاسداره .. کوس خل جد و آباته شماها پشم کیر شاه هم نمیشین به شعور ملت توهین می کنی ؟/؟ عوضی .. مگه شما از لجنزار اومدی که بقیه جزو ملت نیستن . یارو خودش نقش زمین شده بود و حرفامو نمی شنید . بقیه پاسدارا اسلحه خودشونو بیرون کشیده بودند گرفتن طرف من کاظم آقا واسطه شد کارینا جیغ می کشید به شوهرم کار نداشته باشین . آخوند هنوز خطبه عقدو نخونده بود و اون منو شوهرش خطاب می کرد . زن اون پاسداره که دولا شده بود سر شوهرش کون و سینه هاش زده بود بیرون . -آقا کوروش اگه شوهرمو کشته باشی و منو بی سر پرست کرده باشی باید منو بگیری . باید منو عقد کنی و هوامو داشته باشی .. منم یه نیاز هایی دارم ... -همشیره اون شوهر دیوث بی خایه ات که اصلا کیری نداشت که بکنه تو کوست .. کاظم آقا از اون کله گنده ها بود . اومد جلو و گفت ولش کنین داماد منو ول کنین . -کاظم خان اون حرف سیاسی زده . اون از شاه دفاع کرده . ما انقلاب کردیم . شهید دادیم . زاغه نشین های ما انقلاب کردند و حلبی آباد ها را تبدیل به قصر کردیم اون وقت این کوروش بیاد تمام اون اقدامات انقلابی ما رو ببره زیر سوال ؟/؟ کاظم خان اومد یه گوشه ای و گفت بس کن ایوب خان شما هم می دونین منم می دونم و کوروش هم می دونه که شما از هر چی شاه دوست تر هم شاه دوست ترین منتهی دنیا پرستی باعث شده که به خاطر مصالح خودتون پدران شما و شما راهشونو از ملت جدا کنن . حالا بس کنین خوب نیست . زن ذلیلای بدبخت چشم زنان شما به کیر کوروش دوخته شده . مگه نمی خواهید واسه آینده این مملکت پاسدار درست کنید . کیر کوروش می تونه این کارو انجام بده . شما به روی این جوون رشید و رعنا اسلحه می کشید ؟/؟ برین ازش عذر خواهی کنین . شما باید سر کیرشو ماچ کنین که اگه دخترم کارینا رضایت بده زنای شما هم باید گاییده شن . پاسدارا تازه فهمیدن که چه کار خبطی نسبت به من انجام دادن . یکی از اونا که زیادی کوس خل نشون می داد اومد طرف من و می خواست شلوارمو پایین بکشه کیرمو ببوسه که بقیه پاسدارا خنده شون گرفت و با همون صورت پشم و پیله ایشون اومدن منو ماچ کردندو رفتن سراغ گیلاسهای شراب و منقل و وافور ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر