ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 109

ظاهرا نفر بعدی که می خواستم بکنم دچار یه تصادف رانندگی شده و من قسمتم این بوده که بیام خونه این مجتهد عظیم الشان .. وقتی که وارد شدم دیدم به محض ورود من شعار سر دادند .. یکی گفت تکبیر .. مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل .. از تل آویو تا به شوش .. از سرکوس تا به توش .. این است کیر کوروش .. این است کیر کوروش .. از تماشای قیافه های ریش و پشم دار حالم داشت بهم می خورد . زنای چادر سیاه و مقنعه و پوزه بند بسته استفراغم آورده بودند .. چند نفر از این برادران اومده بودند از اون عطرهای گند و تند قرون وسطی رو به تنم بزنند -تورو خدا از این عطرا به من نزنین حالم به هم می خوره اون وقت دیگه نمی تونم زن شیخ شما رو بگام . خودم یه عطر 212 سکسی مردونه همرام بود . حتما یکی از اون زنای پیر پاتال عصر حجری روباید بگام . من قصدم بر این بود که اول دارو دسته مجتهد پاک سیرت رو که با فتواهای انقلابی خودش کولاک کرده بود رو بکنم ولی این کوس کش عوضی کارو خراب کرده بود . نخیر باید یه تماس با پاک سیرت می گرفتم . من نامرد نبودم . زنگ زدم واسش -حاج آقا منو آوردند خونه شیخ نمی دونم چی .. از یکی از بغل دستی هام پرسیدم که این آخوندک اسمش چیه و اسمشو به من گفتند ..عرض می کردم حاج آقا پاک سیرت من الان در منزل حاج آقا ستم ستیز هستم .. قرار بود در فاز اول بیام سراغ شما ولی اینا این جور گفتند -اشکالی نداره آقا کوروش .. ما باید سعه صدر داشته باشیم .. بگذار این آقایون طبق معمول پیشرو باشند بالاخره یه زمانی نوبت ما هم میشه . جالب بود . تحت تاثیر مرام حاج آقا قرار گرفته بودم .. حاج آقایی که تا به حال فتاوی صیغه مشاعی و طلاق موقت عقد مجددرا صادر کرده وگفته که در این زمان تمام زنها بر من کوروش حلالند و ظاهرا در حال تنظیم فتوای آزادی و حلال و مباح بودن لز وهمجنس بازی زنان بوده  و گفته که طبق زنی حلال و آزاد می باشد . ظاهرا طبق زنی یک اصطلاح قدیمیه  و منظور از این اصطلاح قرار گرفتن یک کوس بر روی کوس دیگه و لذت بردن دو کوس هست .. خیلی آخوند باحالیه .. اگه چند سال دیگه بچه هام بزرگ شن و تعداد مردهایی که می تونن کاری باشن زیاد شه حتما به سبک قبل از انقلاب یک شهر نو و جنده خانه عمومی رو هم راه میندازه .. البته اگه راه بیفته بهتره چون شهر نو که از بین رفت هزاران هزار تکه شد و در سطح شهر و کشور پخش شد .. بعدشم که دیگه جوانا از ترس مخارج , کمتر به ازدواج رو می آوردند . غصه ام شده بود . این حاجی مجتهد رو که دیدم چندشم شد . نفسش در نمیومد . دستاش می لرزید .. اومد با اون سنش دستمو با لبای لرزونش بوسید .. -بهشت زیر پای شماست فرزندم . دستی بر سرم کشید و گفت .. همین دست تضمین کننده بهشت برای شماست .. این دست رحمته .. -حاج آقا بااین حساب بهتر نبود به جای یک عمر کوس شعر نویسی و کوس شعر گویی میلیونها ایرونی میومدند دم در خونه تون صف می کشیدند و شما بر سر تک تکشون دست رحمت می کشیدید و اونا رو از این نکبت نجات می دادین ؟/؟ ما سی سال پیش یکی داشتیم که همین جوری بر سر بقیه دست رحمت می کشید . حالا از بر کت وجود اون دسته که ما به این پیسی و نکبت گرفتار شدیم . خودش رفت و هرچی مصیبت بود واسه ما باقی گذاشت . همه دور و بری ها می گفتند هیس .. هیس آقا کوروش مگه از جونت سیر شدی .. استغفر بگو .. سید اولاد پیغمبره .. -کوس خوار هرچی نامرده .. حالا هر کی میخوادباشه .. پیش خدا سید و غیر سید نداره ..مگه بنی عباس فامیل پیغمبر نبودند ؟/؟ بیشترین امامای ما رو اونا کشتند .. .آفت الله ستم ستیز گوشاشو داشت و هی می گفت چی ؟/؟ چی ؟/؟ من نمی شنوم . نشنیدم .. -کوس کش دیوث مادر قحبه .. سی و چند ساله که هر چی رو که صرف نداره نمی شنوین .. لعنت بر شیطان که هم کت و شلوار کراواتی امریکا رو به تن می کنه هم عبا عمامه آخوندی رو .. درهر حال منو بردن حجله گاه .. یه زن پوشیده  کوتاه قد تا حدودی تپل مپل که از زوایای چادر مشخص بود که تپله نزد حاجی اومد .. این حاجی داشت استاندارد و اسلامی کار می کرد .. من جاهای دیگه که زن شوهر دارو گاییده بودم با این سیستم کار نکرده بودم . حاجی ظاهرا عقد خودشو باطل کرد و من و زن خودشو به عقد هم در آورد .. نکنه اونو همراه من بفرسته تا زمانی که بچه دار شه و وقتی مطمئن شد به سر بازان اسلام اضافه میشه دست از سرم بر داره ..من اگه یه کارد می زدم تو شکم این ستم ستیز زیر بار زور نمی رفتم .. ظاهرا تمام بچه های این ستم ستیز همه دختر بودند .. شانس آوردم که فقط دستور گاییدن زنش صادر شده بود . بعضی از دخترای ستم ستیز رو که می دیدم هفتاد سال هم بیشتر داشتند . اونا یه خورده از صورتشون مشخص بود ولی حالت راه رفتن زنش که کاملا پوشیده بود نشون می داد که خیلی از دخترا جوونتره .. یعنی این مرتیکه جفنگی دوباره زن گرفته ؟/؟ ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر