ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 35

چند پیام تلفنی یا اس ام اس از نازنین عزیزم
145- نه عشقم به خاطر تو دیر نشد 
146-نادر جان الان رسیدم مدرسه لباتو تندی میبوسمومیدوانم سرکلاس دوستت دارم عشقم
147-سلااااااام می چسبم به تودوباره ازگرمای تنت پرلذت میشم
148-آها قضیه کت رونفهمیدم نادر اس نده اذیت میشی میام اون ور
149-نااااادربه خدا داستان نمی گفتم برات .هی نگوداستان !!!کدوم حالت دقییییقا؟؟؟!
150-ناااااادرکم اذیتم کن آخه من هووووووچ کااااار
151-دیوووووونه 
152-نازنینت لب می خواد نادرببوسش
153-نااااادر
154-خودم حتی باورم نمیشه می تونم آن قدرداغ باشم 
155-ناااااادرمیکشم تورو من .میدونی که چقدردوست دارم این طوری وچقدرحساسم بهش میکشی عشقتو .
156-اگه بدونی چه ترافیکیه !خوش به حالت که می خوای بخوابیومن هنوزم تو ترافیکم خواسای بخوابی به یادم بخوابی ها اادوستت دارم 
157-جونم ؟
158-نه اصلاااااا
159-نازنین عاشقته 
160-اول شام بخور که ..... اذیت نشه بعد منو اگه جا داشتی . دوستت دارم 
161-نادر ؟ 
162-بعد یهو نازنین جیغ می زنه چی ؟ نادر با اینکارت همه حس های آدمو ...... می کنی هم قلقلک هم لذت هم ....چقدرداشتنت لذت بخشه 
163-نه این که منم وایمیسم تا تو آمپول بزنیم 
164-نااااااادر
165-وای قربون خدا برم که اگه نادر بی زبونه پس من چی ام ؟ 
166-تو خوب باشی منم خوبم . نخییییییررررررهمچین محکم آمپولت میزدم که نپرسسسس 
167-نااااادر دست بردار کی می خواد نظر بد داشته باشه بهم ؟ 
168-باوووووشه مواظب نادرباش 
169-اووووووووف چه پندی دقییییقا؟ 
170-نه اصلاااااااا
171-چی می شد من اگه به جای دکترت می بودم الان ؟ 
172-نادر من فقط به خاطر آرامش تو میگم 
173-جونم بگو
174-نادر اگه به چت صبحم توجه کرده باشی گفتم برای رفع نگرانی تو از آینده می خوام و باید این شیطونی های داغمون رو کمتر کنم 
175-نادر سعی کن بپذیری نازنین به خاطر عشقشه که خودشو ........ توکرد یکشنبه که بازم قاط زده بودم وقتی دیگه نتونستم با نبودنت کنار بیام دلم آغوشتو خواست دلم خواست مال تو باشم تا به خاطر این اتفاق هم نتونم برم .
176-ماهی یک بار فرضا نادر .. حالا با بر نامه یا هر وقت نادرحس کرد به نازنینش نیاز داره و یا بالعکس 
177-نادرجان من تموم تلاشمو میکنم برا اتفاق نیفتادن اون موضوع اما اگه 1%اتفاق افتاد مطمئن باش نازنین حواسش به همه چی هست .
178-نازنین دوستت داشت اما یادته تو اوج خواستن هم کنارمیکشیدحالا چطورمیتونم مرد دیگه ای رو دوست داشته باشم که ازش لذت ببرم ؟ 
179-نادر مطمئنم که نیاز هردومون از روی عشقمونه و بهت ذره ای شک ندارم و فقط نمیخوام باعث نگرانیت از آینده باشم فقط می خوام کنار هم آروم باشیم . 
180-رسیدم مدرسه می خونم .تو پارکینگم روز خوبی داشته باشی . دوستت دارم 
181-سلاااااام عشقم صبح به خیر 
182-بدعادتم کردی نادر. بی سابقه بوده دوساعت ازت مطلقا خبری نداشته باشم خواستم اس بدم گفتم شاید موقعیتت مناسب نیست 
183-سلام خوبی تو؟ نادربگم نگران شدم نمی خندی بهم ؟ 
184-ناااااادر به عشقت رحم کن این طوری میگی دیوووونه میشم 
185-اما همون اثرگوشت گرم بوده نادرخان 
186-چه حس عجیبی ؟ چه جوری بودی یعنی ؟
187-دوستت دارم 
188-ازبس ورووووجکه این نادر
189-منم دوستت دارم 
190-بیدارم .خواب بودی ؟
191-جووووونم ساعت خواب عزیزم 
192-ناااااادراما درمورد دیدن نازنین فقط تو چشاش نگاه نکن همین ..نازنین 
پنبه دونه نیست میخه که تموم ذهن و خیال نادرو چهار میخ به دیوار دلش زده که هر لحظه نازنین با نادره نااااادرخاان .
193-نادرچی فکر می کنه ؟ 
194-م ی ت و ن م ..اصلنم دوستم نمیداری من می دونم 
195-تو نگاه کن من نگاه نمی کنم . پس نمی خوام بگی کو اون حجب حیاش پس رویای دست نیافتنی کجا بود دستتو دراز کن اینهاشم این جا ی کم چپ ..راست دست آها دیدی ؟ 
196-هیچی نادرجان نگران نباش خوب میشم تازگی نداره که 
197-ی کم شربت شیره خوردم بهتر میشم نشدم قرص می خورم لباسهامم گرم بوده عوض کردم و در تراسم بار گذاشتم هوای خونه عوض بشه فکر کنم گرما هم بی تاثیر نبود . 
198-شربت شیره درست کردم کاش بودی میخوردی تو هم برات خوب بود 
199-خسته و خواب آلود نیستم تو بغل نادر خوب خوب خوابیدم اما ی نموره سرم درد گرفته ..
200-اومدم عشقم سلااااام ..دوستت دارم 
201-بیدارشم میخونمشون نادر بغلم بزن و ................میچسبم بهت چشامو میبندمو ازت لذت می برم 
202-باااووووشه بخواب عزیزم منم میام پیشت چون خواب دارم نادر دوستت دارم .
203-مرسی عزیزم دوستت دارم 
204-توخوب باشی منم خوبم بذار ....... بره چشم اما نادر میمیرم از خجالت نمیشه حالا کوتاه بیای 
205-سلام عشقم صبح به خیر 
206-بیداربودم داشتم طرح می کشیدم برا ........ میخوام نادر .. بخواب پیشم بعد که خوابم برد برو میشه نادر ؟ 
207-نادر نازنینت خواب داره می خوام بخوابم 
208-نادرمیرم حموم . تو هم بلند شو عشق من ..مممممممممممبوس 
209-وایییییییییییی عشقتو داری می کشی ...................
210-جووووووونم چقدر پر از لذت میشم وقتی میتونم آرومت کنم هزار بار بیشتر عاشقت میشم .
211-عاشقشم............ نازنین مال توئه نادر. ...... ..عشقش .. هوسش.......نادر پرشور داغشو می خوام 
از212 تا 221 کاملا غیر قابل انتشاره ... نقطه چین ها هم قسمت سانسور ه 
222-سلام بغلم کن نادر دلم می خواد بازم بخوابم 
نه عزیزم بیدارم لباس عوض میکردم برم رو تختمون بیام اون ور 
223-نادرجان من خونم دوستت دارم 
224-نادر بازززززززم ؟ 
225-نادر بیشتر از حد تصور دوستت دارم صدات تو گوشم هر لحظه هست 
چقدر آرامش تو حرف زدنت رو دوست دارم 
226-نادر ؟ 
227-خوبم عشقم نگران نباش نگران نباش مگه میشه فراموشت کنم . نادر نازنین عااااشقته 
228-آره عشقم 
229-تو هیچوقت مزاحم نیستی نادر 
230-نادرجان تو پارکینگم مواظب نادرم باش دوستت دارم 
231-نااااااااااادرعااااااشقتم نازنین مال توئه چون خودش میخواد و هیچکس اون لذتی رو که تو بهش میدی رو نمیده . نادر نازنین فقط تو بغل تو آروم می گیره و برا ...... تو بی تابه 
232-می دونم این طور وقتها حس خوبی بهم نداریو ازم بدت میاد ولی کاش وقتی بهت میگم حق انتخاب داری واقع بینانه تر انتخاب کنی نادر من به تو متعهدم و هیچوقت نامرد نبودم .
233-نادر داری میکشی خانومتو . دل تو دلم نیست 
234-الان هم دوست دارم صدات کنم تو اتاق خودمون ی لب داغ ازت بگیرم ی کم به.......عشقم و بعد دوباره بر گردیم پیش مهمونها 
235-نادر داری میکشی خانومتو دل تو دلم نیست برا امشب امشب شب چند شنبه است نادر ؟ 
236-نادر مگه توی ی اتاق زندگی می کنم ؟ این جا ی خونه 100 متر با سه تا خواب .من میرم تو اتاق خودم می خوابم . چه ربطی به کسی داره 
237-کدوم لبخند نادر ؟ چرا باید شب پیشت نباشم ؟ مگه می تونم دیگه بدون بغل و حس کردنت بخوابم ؟ 
238-نادر خیلی بدی 
239-حالا مواخذه ام کن تا آروم بشی ولی نازنین بیشتر عاشقت میشه با این بد اخمی هات .
240-داریم شام می خوریم تا ی کم دیگه خونه ام عشقم حرص نخور همسر ماه من 
241-کلا کسی با کسی حرف نمی زنه منو وروجکه که با هم بازی می کنیم ........ا و داداشش هم با هم مشغولن با منم سر سنگینه هزار مرتبه شکر خدا کلافه است یجورایی مشخصه خیالت کاملا راحت ..تموم شد داریم میایم خونه . 
242-دلم برات لک زده تادر . عادت ندارم به این همه دوری ..دلتنگم 
243-ازچی می ترسی عشقم ؟ که چی بشه ؟ نترس نادرم . نازنین همه احساسش براتوئه 
244-جواب ندادی پس.......همین طوری میرم دوستت دارم زود بر می گردم . 
245-نادرجان داریم میریم . ی کوچولو آرایش کنم ؟ 
به نظرم این پیامها قبل از اولین دیدار ما در دنیای واقعی باشه چون نازنین تا اواخر آذر 94 خیلی بیش از این ها بهم پیام داده بود فقط پیام 175 منو به تردید میندازه که اون داره از اولین دیدارمون میگه یا بازم صحنه ای خیالی بودکه ازش حرف می زد . آخه اولین دیدار ما هم دریکشنبه بود.. من شده بودم همه چیزش نمی دونم یهو چی شد .. این تازه اوج گیری لحظات شیرین عشق ما بود .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر