ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 229

نادر 15 ژوئن 2017هنوز باورم نمیشه
سلام .. دنیا اگه باهامون بد تا می کرد اگه هر کاری می کردیم و باهامون لج می کرد .. می تونستیم به این خوش باشیم که همو داریم ..می تونستیم نقطه قوتی باشیم برای هم . نمی دونم چی رو باور کنم .. فقط می دونم حالم خیلی بده نازنین .. دلم تو رو می خواد .. دوستت دارم .. دلم می خواد کنارم باشی با هم قشنگی های دنیای بی اعتبارو نگاه کنیم و حس همیشه بودن کنار همو داشته باشیم . یه روزی همه از هم جدا میشن ولی چه خوبه تا هستن کنار هم باشن .. و من کنار تو مرگو باور نمی کنم .. هر روز که می گذره بیشتر از روز قبل بهت وابسته میشم .. راستش جز بی مرامی و بی وفایی چیزی ازت ندیدم ولی می دونم می تونی همونی باشی که بودی .. باورکن اگه کنارم باشی  برات حرفای قشنگ می زنم کارای قشنگ می کنم ..فقط دیگه حس و جونی برام نمونده . اصلا نمی دونم چی گفتم فقط می دونم  دنیا واسه احمق ها و اونایی که نمی خوان دیگرانو فریب بدن جای مناسبی واسه زندگی کردن نیست .. نمی دونم چیکار می کنی ولی امید وارم چیزی خوشبختی و رفاه و راحتی تو رو خراب نکنه و مثل حالا ..همیشه آرامش داشته باشی منم انتظاری ندارم  وقتی که دلت با من نیست بیای سمت من ..اون روزی که دلت با من بود این شد .. حالا دیگه چه انتظاری می تونم داشته باشم .. هیشکی واسه آدمای عاشق و احمق و وفادار تره هم خرد نمی کنه .فقط من به امید سایه هایی از نازنین رویایی و رویای نازنینم میام این جا .. یه چیزی میگم و معلوم نیست که بخونی یا نه . منو ببخش به خاطر جسارتی که می کنم  . شهریور 94 اگه یادت باشه واسه یه هفته تحویلم نگرفتی و داستان کذایی فرزاد خان پیش اومد کاری با اون ندارم هرچه بود اون روز ها من بر این باور بودم که شما با همید پذیرفته بودم و رفتم ..حالا اگه میام این جا شاید واسه اینه که پنجره رو باز نکنم و فریاد نزنم .. فریادمو با نوشتن واسه تو آرومش می کنم . .. خدا نگه دارت .. یه کمی زیاد نوشتم منو ببخش .. تنهام .. ولی نمی تونم دستمو دست نوازشمو دست عشق و احساسمو به بدن زن دیگه ای برسونم ..نمی تونم عاشق یکی دیگه باشم ..یا می جنگم یا می میرم ولی شکست نمی خورم
نادر 19 ژوئن 2017 برابر با 29 خرداد 1396 روز تولد نازنین تولدت مبارک عشقم
عشق من سلام .. تولدت مبارک ! جایی توی قلبت ندارم .. به من و عشق و قلب و پیامهای من می خندی تمام بدی هاتو می تونم فراموش کنم ولی یه بدی تو سخته فراموش کردنش .. خیلی در ناکه .. شاید هم از ته دلت نگفته باشی ولی همین که گفتی یعنی من برات هیچ ارزشی نداشتم هیچوقت ..همین که گفتی ایرانی رو آدم حسابش نمی کنی ..منکرم شدی ولی حرف زدن با یکی دیگه رو تایید کردی ..نمی دونم چرا با همه اینها بازم دوستت دارم ..نمی دونم منتظر چی هستم .. شاید منتظرم که بهم بگی برو کشکتو بساب کی تو رو آدم حساب می کنه ؟...منو ببخش که در روز خوش تولد تو بازم به یاد اون حرفایی افتادم که دقایقی قبل از بن شدن زدی ...و من امشب تولد شهبانوی خودمو تبریک میگم ..  نازنینمو ..عشقی که یه روزی فکر می کردم تا آخرش کنارم می مونه و برام  قصه های شادی می خونه ..عیبی نداره من دوستت دارم با یا دتو خوشم .. با یاد توست که دریچه قلبمو به روی کس دیگه ای باز نمی کنم . با یاد توست و به خاطر عشق توست که بر نفس سرکشم غلبه می کنم با یاد توست که می خوام آدم پاکی باشم .. پس واسه چی دوستت نداشته باشم ..تو رو که این قدر خوب و خواستنی هستی ..من بد رو ببخش خیلی اذیتت کردم .. یه عاشق اینه که تمام بلاها رو به جان بخره تا سر عشقش بلا نیاد ..من بایدد تو رو بیشتر از اینا دوست می داشتم .. منو ببخش .. اجازه بده بازم واست بمیرم و می دونم تو با دونستن اینا ازم فرار می کنی ولی چه کنم نمی تونم دروغ بگم ..نمی تونم خیانت کنم ..نمی تونم بی وفا شم .. عاشقتم .. چقدر دلم برای شنیدن اون فایلی که می گفتی نادر عاشقتم همون یک دقیقه که به اندازه یه دنیا حرف دلت بود تنگ شده !تولدت مبارک .. خیلی خوشحالم که یاد تو رو دارم .. خیلی خوشحالم .. نمی دونم کاش می تونستیم اون چیزایی رو که توی گذشته گم کردیم پیدا کنیم ..یه سری مطالبی رو از سایت کپی کرده واست می فرستم ..گفتم شاید نیایی سایت ....  دوستت دارم نازنین .. چه بخوای چه نخوای ..! دوستت دارم .تولدت مبارک

ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر