ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نادر و نازنین 230

نوشته هایی به مناسبت  زادروز نازنین در 29 خرداد 96

بخــــت خــوشــم ! بــا تــو خــوشبختـــــم

به من بگو کجایی ؟
کجایی آسمان آبی ؟
کجایی شب مهتابی ؟
امشب ستاره بخت من بیدارمی شود
امشب ستاره من می درخشد
امشب چشمانم را پرستاره نخواهی دید
آخر به آسمان خیره شده ام
آسمانی که برای من فقط یک ستاره دارد
کجایی پرنده سپید خوشبختی ؟!
کجایی تا بگویم راز اشکهایم را ؟
کجایی تابگویم راز دل شکسته ام را
امشب با سکوت فریاد خواهم زد
درسینه آهنگ شاد خواهم زد
ستاره من سلام
ای آخرین عشق من سلام !
رنگین کمان ها خفته اند
ماه پنهان است
دلم تو را می خواهدد ستاره من
پرندگان عشق هم پنهانند
ستاره من ! امشب تولد توست
بگذار همیشه تو را ببینم
حتی اگر گوشه چشمت برای دیگری باشد
تو خوب می خوانی نگاه مرا
توخوب می دانی شعله سوزان وجود مرا
وقتی که خورشید غروب می کند
به یاد اندوه در سپیده دمانی می افتم
که قهرستاره ام بدرقه شب تارم شد
گاه غروب را باشب اشتباه می گیرم
که شاید تو بیایی و بگویی که نرفته ای
امشب زیبا تر از همیشه ای
زیباتراز لحظه آرمیدن درآغوش داغ نیاز
زیباتر از لحظه های راز و نیاز
امشب خواستنی ترازهمیشه ای
امشب انگار مهربان تر از همیشه ای
تولدت مبارک ای با احساس ترین
هنوز تازیانه های عشق روحم را نوازش می دهد
هنوز درآستان تو سربرخاک عشق سائیده ام
انگار ماه آمده است
خورشید را کنارماه می بینم
بانوی شاه را کنار شاه می بینم
امشب همه هستی من به دنیاامده است
امشب اشکهایم را با نگاه تو می شویم
امشب بازهم به تو می گویم که دوستت دارم
آن گونه گفتنی که با صدای قلبت بشنوی
امشب دستهایم را سوی خدامی گیرم
امشب هستی را درآغوش می گیرم
امشب به زندگی لبخند می زنم
امشب دیگراز قلب شکسته ام نمی گویم
امشب دیگر از دستان بسته ام نمی گویم
امشب فقط از تو می گویم
امشب فقط از تو می خوانم
بخند عشق من .. ستاره من
بخند دنیای من ..همه چیز من
تولدت مبارک ! ای همه چیز و هستی من
حتی اگر هیچ چیز تو نباشم
حتی اگر هستی تو نباشم
**********
دوشنبه بیست و نهم خردادماه هزارو سیصد و نود وشش : امروز برام یک روز مهمه .. روز تولد عزیزی که می رفت تا به زندگی من تحولی مثبت ببخشه .. من خودم متولد دوشنبه هستم . حالا امسال این روز هم شده دوشنبه .به غمها گفتم که یک امروز رو دست از سرم بردارن .. پس حالا وقت گفتن از خاطرات خوبه .. فکر کردن و حس و لمس لحظاتی رو که در کنار هم بودیم و هیچ کس و هیچ عاملی ما را به بودن کنار هم مجبور نکرده بود عشقی بی اراده اما با اراده ..به زیبایی لبخند شفق و به زیبایی غروب آفتابی که نوید آمدن ستاره ها را می دهد ..و حال تو عزیزدل من تک ستاره منی و بختم با تو خوش خواهد شدتولدت مبارک
**********
تو به دنیا آمدی تا که تنها نمانم
تا که تنها نباشم
تا که عشقی پاک را
با تمام وجود احساس کنم
و ما در آغوش هم ...
بارها طلسم تنهایی را شکسته ایم
باردیگر که این طلسم را بشکنیم
آخرین شکست این طلسم خواهد بود
و ما دیگر تنها نخواهیم بود
ومرگ تنهایی خود را
درروز تولدت جشن می گیریم
**********
وقتی که حس می کنی همراه با زاد روز دلبر نازنینت نسیم عشق و احساس برسرای قلبت وزیدن گرفته است
وقتی که به غمها می گویی که امروز را دست از سرت بردارند ..
**********
به سلامتی عشق نــــــــــادر و مهربانم که با نفسهای او نفس می گیرم و با بود او به بودنم می اندیشم تولدت مبارک که هر لحظه ای تولد توست

ادامه دارد ... نویسنده : نادر


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر